۱۴۰۹۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استفاده زورگیران از دختر به عنوان طعمه

سه جوان تبهکار که با طعمه قرار دادن دختر جوان به بهانه دوستی با پسران پولدار از آنان اخاذی و زورگیری می‌کردند دستگیر شدند.

روزنامه ایران: سه جوان تبهکار که با طعمه قرار دادن دختر جوان به بهانه دوستی با پسران پولدار از آنان اخاذی و زورگیری می‌کردند دستگیر شدند.

مردادماه سال جاری مرد جوانی با مراجعه به کلانتری شهر قدس از یک زن و سه مرد که وی را تحت زورگیری قرار داده بودند شکایت کرد.

وی به پلیس گفت: مدتی پیش با دختر جوانی به نام «یاسمن» آشنا شدم، وی به بهانه‌های مختلف با من تماس می گرفت و با چرب زبانی مرا به خود علاقه‌مند کرد تا اینکه روز گذشته از من خواست تا با هم به گردش برویم، وقتی وی را سوار کردم و به بیرون شهر رفتیم خودرویی با ۳سرنشین راهم را سد کرد و راننده به همراه ۲جوان دیگر با عنوان اینکه مزاحم خواهرش شده‌ام مرا به باد کتک گرفتند و پول و موبایل و ساعت گرانقیمتم را دزدیدند و گریختند.

با ادعای مرد و با دستور سرهنگ «حجت‌الله کرمی‌زند» رئیس پلیس شهر قدس تیمی از پلیس آگاهی مأموریت یافت با تجسس‌های میدانی سرنخی از دزدان به دست آورد که بدین ترتیب مأموران با انجام چهره‌نگاری و مطابقت آن با عکس تبهکاران قدیمی موفق به شناسایی سرکرده باند زورگیران شدند.

در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جوان تبهکار موفق شدند وی را همراه همدستانش دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ حجت‌الله کرمی‌زند رئیس پلیس شهر قدس در مصاحبه اختصاصی با شوک گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از زورگیری چند شهروند به بهانه دوستی توسط دختر جوان و همدستانش، بررسی ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. سرهنگ کرمی زند افزود: با راهنمایی طعمه‌های این باند و به دست آمدن مشخصات ظاهری دزدان، مأموران موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت پس از شناسایی مخفیگاه آنان در یکی از شهرک‌های شهر قدس همگی شان را دستگیر کنند.

وی گفت: سرکرده باند در بازجویی‌ها عنوان داشت که با طعمه قراردادن دختر جوان و ایجاد رابطه دوستی از سوی وی با پسران جوان پولدار، طعمه‌ها را به بهانه اینکه عده‌ای برای وی مزاحمت ایجاد می‌کنند به بیرون از شهر کشیده و به سرقت پول، گوشی تلفن، ساعت و... آنان به کمک همدستانشان دست زده و سپس از صحنه فرار می‌کردند.

سرهنگ کرمی‌زند در پایان گفت: زن جوان و سه همدستش در بازجویی‌ها به چند سرقت دیگر با استفاده از این روش اعتراف کردند و با توجه به احتمال سرقت‌های دیگر از سوی آنان رسیدگی به پرونده از سوی کارآگاهان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج