۱۴۱۰۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اشتاین مایر: تا این حد به توافق نزدیک نبودیم

وزیر امور خارجه آلمان در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵‌ گفت: ما هیچ گاه تا این اندازه به حصول توافق هسته‌ای نزدیک نبوده‌ایم اما حقیقت این است که آخرین مرحله مذاکرات که هم اکنون پیش روی ما است سخت ترین بخش آن است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه آلمان پس از دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک گفت: مناقشه بر سر برنامه هسته‌ای ایران باید یک بار و برای همیشه پایان یابد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد؛ فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان روز پنج شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در نیویورک در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵‌ اظهار کرد: ما هیچ گاه تا این اندازه به حصول توافق هسته‌ای نزدیک نبوده‌ایم اما حقیقت این است که آخرین مرحله مذاکرات که هم اکنون پیش روی ما است سخت ترین بخش آن است.

وزیر امور خارجه آلمان که در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و هیأت ایرانی در نیویورک دیدار کرده است به خبرنگاران گفت: اختلافات بر سر برنامه هسته‌ای ایران باید یک بار و برای همیشه حل شود.

اشتاین مایر همچنین یادآور شد: هنوز موانعی وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم اما نباید برای حل این مسئله زمان را از دست دهیم.

وی تأکید کرد: اکنون زمان آن است که به این اختلافات پایان دهیم. من امیدوارم که ایران با توجه به وضعیت موجود در دنیا و وضعیت خاورمیانه بداند که شکست مذاکرات مجاز نیست.

به گزارش رویترز پیشرفت‌هایی در این دوره از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ شامل آمریکا، روسیه ، چین، انگلیس ، فرانسه و آلمان حاصل شده است.

کشورهای غرب ایران را به تلاش برای دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای متهم می‌کنند این در حالی است که تهران همواره این اتهامات را رد و تأکید می‌کند که برنامه هسته‌ای اش تنها برای اهداف صلح‌آمیز و استفاده های پزشکی دنبال می‌شود .

مذاکره کنندگان هسته‌ای هم اکنون در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در حال برگزاری نشست های متعدد و رایزنی برای پایان دادن به نگرانی ها در باره برنامه هسته‌ای ایران و تحریم های بین المللی علیه این کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج