جاباما
۱۴۳۹۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدور رای دیدار استقلال خوزستان و راه‌ آهن

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صادر شدن آرای دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن خبر داد.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حسن‌زاده در خصوص رسیدگی به پرونده دیدار تیم‌های راه آهن و استقلال خوزستان اظهار داشت: بعدازظهر دیروز کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات رسیده از سوی مسئول برگزار کننده دیدار دو تیم استقلال خوزستان و راه آهن از سری رقابت‌های لیگ برتر، رای خود را صادر کرد، هم اکنون این رای در اختیار دبیر کل فدراسیون قرار گرفته تا پس از امضا از طریق سایت رسمی فدراسیون منتشر شود.

وی افزود: حدود ۵ تا ۶ نفر به دلیل تخلفاتی که انجام داده‌اند جریمه و محروم می‌شوند. بارها اعلام کرده‌ام که جرایم انضباطی و محرومیت‌ها برای این است تا بازیکنان و کادر فنی یا مسئولین باشگاهها با رفتار صحیح از بروز هرگونه تشنج و تخلف امتناع کنند اما متاسفانه شاهد هستیم افرادی که در فوتبال ایران سرشناس بوده و جزء پیشکسوتان فوتبال ایران محسوب می‌شوند، رفتارهایی را بروز می‌دهند که اصلاً در شان او نیست.

رئیس کمیته انضباطی یادآور شد: در دیدار استقلال خوزستان و راه آهن علاوه بر کولی‌بالی، بازیکن خوزستان، برخی از اعضای کادر فنی راه آهن نیز تخلفاتی را انجام داده اند و همانطور که گفتم این رای به زودی ابلاغ می‌شود. ضمن اینکه کولی‌بالی هنوز محرومیت یک جلسه ای خود را به دلیل تخلفاتش در دیدار با پرسپولیس تهران پشت سر نگذاشته و علاوه بر سپری کردن جریمه و محرومیت در این دیدار، محرومیت پیش روی خود را که از سوی کمیته انضباطی اعلام شد را باید پشت سر بگذارد.

حسن زاده با اشاره به آغاز رقابتهای لیگ دسته اول، دوم و سوم گفت: با توجه به اینکه فصل جدید لیگ‌های فوتبال یک آغاز شده و لیگ‌های دو و سه نیز به زودی شروع می شود باید بگویم که موضع قانونی و رسمی کمیته انضباطی همان آرایی است که در سال گذشته صادر شده و تیم‌های بدهکار قبل از شروع فعالیتشان در لیگ های مربوطه، باید بدهی خود را بپردازند. اگر تیمی تسویه حساب نکند فعالیتش معلق است و نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.

وی ادامه داد: امسال طبق ماده ۴۴ آیین نامه انضباطی برای پرونده های جدید که صادر می‌شود ضمانت اجرایی سخت تری پیش بینی کرده‌ایم که می توان به کسر امتیاز، محرومیت از انجام نقل و انتقالات و سقوط به لیگ‌های پایین‌تر اشاره کرد. در گذشته در مورد بدهکارهای لیگهای آزادگان و یا لیگ برتر رای هایی مبنی بر اینکه تا زمانی که تیم ها بدهی خود را ندهند فعالیتشان معلق است، صادر می شد اما از این پس و با اجرای آیین نامه جدید طبق ماده ۴۴ که در بالا به آ ن اشاره شد، اقدام خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص فحاشی تماشاگران سپاهان به بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: متاسفم که تماشاگران این باشگاه به محسن بنگر توهین کرده اند. رفتارهای توهین آمیز از سوی تماشاگران نباید صورت بگیرد. انتظارمان این است که مقامات باشگاه سپاهان با این موضوع برخورد کرده و تدبیری بی اندیشند. چرا که در چند مورد دیگر شاهد بوده ایم این تخلف از سوی تماشاگران تیم سپاهان رخ داده است. مسئولان باشگاه باید نظارت بر سکوها و رفتار تماشاگران را بیشتر کنند.

حسن زاده خطاب به باشگاههایی که تاکنون بدهی خود را تسویه نکرده اند گفت: از باشگاههایی که در طول چند سال اخیر برای تسویه بدهی هایشان اقدام نکرده اند می خواهم که هر چه زودتر مشکلات مالیشان را رفع کنند. باشگاههای فوتبال پیشوند فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشند پس معتقدم باید به مقوله دادن حق طلبکاران بیشتر توجه داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج