جاباما
۱۴۵۶۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقیان: از دایی عذرخواهی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از علی دایی عذرخواهی می‌کنم که با محرومیتم نتوانستم به او و تیم کمک کنم اما از فردا بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

خبرگزاری فارس: پیام صادقیان در خصوص پایان محرومیتش، دیدار فردای پرسپولیس مقابل حریف بوشهری‌اش در جام حذفی و تلاش برای دعوت به تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

بالاخره بعد از دو ماه محرومیت فردا می‌توانی بازی کنی. درباره این دو ماهی که محروم بودی صحبت کن.

من دو ماه سخت را پشت سر گذاشتم و شاید جز خودم تیم هم ضرر کرد چرا که من نمی‌توانستم برای پرسپولیس بازی کنم و از همین جا از کادر فنی قبلی تیم و بخصوص علی دایی عذرخواهی می‌کنم که محروم شدم و این اتفاق برایم افتاد اما از هواداران هم سپاسگزارم که از من حمایت کردند و به آنها قول می‌دهم طوری بازی کنم که این دو ماه محرومیت از یادشان برود. بابت این دو ماهی که نبودم از علی دایی عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به او و تیم کمک کنم اما مطمئن باشید با کادر فنی جدید می‌توانیم به اهدافی که داریم برسیم.

وضعیت بدنی خودت بعد از این دو ماه محرومیت چگونه است؟ آیا آمادگی بازی را داری؟

من در این مدت ۲ ماه تمریناتم را ادامه دادم و باید بگویم که در اردوی کیش هم خیلی خوب تمرین کردم و با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود فشار بدنی خوبی را تحمل کردم و الان هم از نظر بدنی آماده هستم تا بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم.

هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که پیام صادقیان دیگر چنین رفتارهایی را در زمین انجام ندهد و باعث ضرر خودش و تیمش نشود؟

مسلما این ۲ ماه برای من تجربه تلخی بود و مطمئن باشید که دیگر از من چنین حرکاتی نمی‌بینید.

اردوی پرسپولیس در کیش تمام شد اما حاشیه‌های زیادی پس از این اردو به وجود آمد و صحبت از شب‌زنده‌داری‌ها می‌شد وحتی گفته می‌شد که خودت در ساعت ۲ بامداد در یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس آپلود کردی. در این باره چه پاسخی داری؟

اصلا این طور نبوده چرا که ما روزی ۳ جلسه تمرین می‌کردیم و آنقدر تمرینات پرفشار بود که در ساعت ۱۲ شب همه ما بازیکنان مثل جنازه خواب بودیم! این طور نبود که ما از اردو بیرون برویم و اگر هم از هتل خارج می‌شدیم با اجازه درخشان بود و سر ساعتی که برای ما تعیین می‌کرد خودمان را به هتل می‌رساندیم و اصلا اجازه بیرون رفتن نداشتیم و زمانی هم که برای خرید به مرکز جزیره رفتیم با اجازه درخشان بود و بدون اجازه او از هتل بیرون نمی‌رفتیم.

تعطیلات لیگ هم به پایان رسید. فکر می‌کنی وضعیت پرسپولیس بعد از این تعطیلات چگونه خواهد بود؟

قطعا تیم ما شرایط خوبی خواهد داشت اما اگر بخواهم درباره خودم صحبت کنم باید بگویم که تعطیلات به نفع من تمام شد چرا که هم محرومیتم پایان پذیرفت و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتم و شما مطمئن باشید که پرسپولیس نتایج خوبی خواهد گرفت.

فردا پرسپولیس باید در جام حذفی به مصاف تیم کارگر بنه‌گز بوشهر برود از این تیم چقدر شناخت داری؟

خودم از این تیم شناخت ندارم اما مسلما تیم خوبی هستند و می‌دانیم که با انگیزه به مصاف ما می‌آیند و قطعا همین مسئله بازی را برای ما سخت خواهد کرد و نباید این تیم را دست کم بگیریم چرا که اگر با همه توان با این تیم بازی نکنیم به مشکل می‌خوریم.

یعنی اعتقاد داری که امکان دارد پرسپولیس مقابل یک تیم لیگ دویی به مشکل بخورد؟!

ببینید من زمانی که ذوب‌آهن بازی می‌کردم با تیمی که فکر می‌کنم برای لیگ دو بود بازی کردیم اما در فولادشهر به این تیم باختیم و حذف شدیم و به همین دلیل است که می‌گویم نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و برای ما تیم لیگ یکی یا لیگ برتری و یا حتی لیگ دویی فرق ندارد و باید در هر بازی فوتبال خودمان را ارائه دهیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان جام ملت‌های آسیا را در پیش دارد و حالا که محرومیتت تمام شده آیا امیدوار هستی به تیم ملی برسی؟

من همه تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم و سعی می‌کنم از فردا بهترین بازی‌ام را انجام دهم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم. من همه تلاشم را می‌کنم تا آن چیزی که کی‌روش از من می‌خواهد را انجام دهم و خودم می‌خواهم که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی حرفه‌ای باشم و حرفه‌ای رفتار کنم و مطمئن باشید که این رویه را ادامه خواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج