۱۴۵۶۷۵
۸۴ نظر
۵۰۰۳
۸۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مروری بر طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب:

مجازات‌ «کشف حجاب» و «دارندگان ماهواره»

برخی از نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کرده اند که در آن نحوه برخورد با کشف حجاب در وسایل نقلیه ، پوشش نامناسب زنان در انظار عمومی و نیز واحد های مسکونی که ماهواره نصب کرده اند، مشخص شده است.

خبرگزاری ایرنا: برخی از نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کرده اند که در آن نحوه برخورد با کشف حجاب در وسایل نقلیه، پوشش نامناسب زنان در انظار عمومی و نیز واحد های مسکونی که ماهواره نصب کرده اند، مشخص شده است.

این طرح که در جلسه علنی ۱۷ مهر مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد ' صیانت از حریم عفاف و حجاب' نام دارد و به امضای ۳۶ نماینده همچون روح الله حسینیان، حسین نجابت، غلامرضا مصباحی مقدم، مهرداد بذرپاش، ابراهیم کارخانه، زهره طبیب زاده، فاطمه آلیا، نیره اخوان بیطرف، لاله افتخاری و حسن کامران رسیده است.

در یکی از مواد این طرح از نیروی انتظامی خواسته شده با بکارگیری نیروهای زن آموزش دیده در انظار و امکان عمومی به بانوان فاقد حجاب شرعی تذکر بدهد و زنانی که با پوشش غیرشرعی و نامناسب، عفت عمومی را جریحه دار می کنند ابتدا متعهد به شرکت در دوره های آموزشی و سپس محکوم به پرداخت جریمه نقدی از دو تا ده میلیون ریال کند.

در ماده یک این طرح هم آمده است ' چنانچه راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه اقدام به کشف حجاب، روزه خواری، مزاحمت برای نوامیس یا حرکات غیرمتعارف خلاف عفت عمومی' کنند باید یک میلیون ریال جریمه شوند و در صورت تکرار علاوه بر ۱۰ نمره منفی، وسیله نقلیه به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شود.

طبق ماده پنج این طرح، اشتغال به کار بانوان در واحدهای صنفی باید با رعایت حرمت آنها و پرهیز از اختلاط با مردان و در ساعات متعارف یعنی ۷ صبح تا ۱۰ شب باشد.

عدم رعایت از این ماده تخلف صنفی محسوب می شود و واحد صنفی متخلف از طریق نیروی انتظامی به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.

مشاغل پرستاری، پزشکی و مهمانداری هواپیما از شمول این ماده خارج است، ضمن آن که خاطرنشان شده اشتغال در ساعات شبانه برای مشاغلی که به خدمات بانوان نیاز دارند با دریافت مجوز از اماکن نیروی انتظامی مجاز است.

نمایندگان امضا کننده این طرح در ماده ۷، نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره را ممنوع کرده اند و مرتکب را در مرتبه اول محکوم به پرداخت جزای نقدی و در صورت تکرار مشمول حبس دانسته اند.

مدیران ساختمان ها هم موظف هستند نسبت به جمع آوری تجهیزات مرکزی غیرمجاز ماهواره اقدام و به ساکنین تذکر کتبی بدهند.

در صورتی که تا یک ماه پس از تذکر به ساکنان اقدامی صورت نگیرد ، مدیر ساختمان باید موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کند. عدم تذکر به ساکنان آپارتمان ها و یا عدم ارسال گزارش به نیروی انتظامی موجب محکومیت مدیر ساختمان به جزای نقدی خواهد شد.

در ماده دو این طرح با استناد به بندی از قانون تخلفات اداری که مجازات هایی برای کارکنان دستگاه های اجرایی در صورت رعایت نکردن حجاب اسلامی در نظر گرفته، تاکید شده است که هیات های رسیدگی به تخلفات اداری متخلفان را به توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم خواهند کرد و در صورت تکرار، خاطیان به کسر حقوق و فوق العاده شغل یا عناوین مشابه حداکثر تا یک سوم از یک ماه تا یک سال محکوم می شوند.

البته در تبصره آمده است که این قانون مانع از تعقیب کیفری خاطیان نخواهد شد.

طبق ماده سه این طرح تمامی دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظف هستند ترتیبی اتخاذ کنند که ورود و حضور بانوان مراجعه کننده با رعایت حجاب شرعی باشد.

درآمد ناشی از اجرای این قانون در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت تا صرف برنامه های آموزش و تبلیغ حجاب و عفاف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نمیدونم چرا نمیخوایم قبول کنیم که ماهواره دیگه یک معضل نیست و تبدیل به فرهنگ ایرانی ها شده! وقتی بالای 90 درصد مردم ماهواره دارن پس تعیین مجازات یکم خنده دار به نظر میرسه!!!

      پاسخ ها

      • حسين رمضاني

        من خانواده من دوستان من و اقشار مذهبي و هيئتي از هرگونه طرحي كه با بي حجابي و كشف حجاب مقابله كند حمايت ميكنيم و تا پاي جان ايستاديم

      • ناشناس

        یعنی اینکه 90 درصد مردم یک کاری رو انجام میدن، این کار کار خوبیه و معضل نیست؟! فرهنگ غلط باید ریشه‌کن بشه نه اینکه تازه بهش شاخ و برگ بدیم.

      • بدون نام

        آقای حسین رمضانی ، اسم و فامیلت و نوشتی فکر کردی جایزه میدن بهت بابت این پاچه خواریت ؟؟؟؟

      • محمد

        اصلا کی گفته 90 درصد ؟
        من آمار های مختلفی شنیدم ولی هیچکدام اینقدر نبوده .

      • بی نام

        ماهواره مثل هر وسیله دیگه هم میشه ازش استفاده نادرست کرد هم درست.اگر قراره این وسیله از جامعه حذف بشه پس باید جایگزین داشته باشه یا فیلم های داخلی رو جذاب تر وبا مفهوم تر بشه

      • سمیرا

        لطفا برین این اختلاس های کلان رو جمع و جور کنین گرونی و تورم رو مهار کنین

      • بدون نام

        اصل مسئله چیز دیگری است.در زندگی اجتماعی ایران امروز بخصوص در مسائل کسب و تجارت و استخدام و مزد و این گونه مسائل اساسی ذره ای اثر از دین و معنویت نیست. برای پنهان کردن ان بی معنویتی،و برای اخلال در کار دولت غیر غارتگر به این بهانه های همیشگی متوسل شده اند!

      • سابرینا

        خداییش دیگه نمی ارزه حکم حبس واسه ماهواره

      • سینا

        من خودم ماهواره ندارم وعلاقه هم ندارم ولی نمیشه دستوری به مردم گفت که چه ببینند وچه نبینند ودرهیچ کجای دنیا مخصوصا در این قرن حاضر همچین اتفاقی نمی افته

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله از ماست که بر ماست بنده به نوبه خود شرمنده هستم واز مردم عذر خواهی میکنم که ندانسته به تعدادی از همین نمایندگان طراح موضوع فوق رای دادم. متاسفم

    • احمد

      این طرح بسیار ناکارآمد است.

      پاسخ ها

      • هدی

        من هم قبول دارم ناکارآمده چون تا عقیده و فکر شخص عوض نشه فایده‌ای نداره. همه فقط منتقدیم از خودم گرفته تا بقیه، بهتره که نقدمون همراه با ارائۀ راهکار مؤثر باشه.

      • hamid

        احمد جان این طرح نا کار آمد است . این صیانت از حق و حقوق مردم است یا اینکه ضایع کردن بی احترامی و زیاده خواهی عده ای

    • بدون نام

      يعني تو مجلس کار مهمتري از اينکه به مردم گير بدن ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ایرانی

        دوست خوبم اصلاً فلسفۀ تشکیل مجلس رسیدگی به امور مردمه. بحث ماهواره و بدحجابی یه مسئله‌ای هستش که دامنه‌اش به اجتماع هم کشیده می‌شه؛ پس جا داره که تو مجلس مطرح بشه.

      • ناشناس

        اگر فلسفه تشکیل مجلس رسیدگی به امور مردمه پس چرا فقط چشماشون همین یک مورد را میبینه؟ ...آیا اجازه ندارند به دیگر امور مردم مثل وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنند

    • سعید

      مثل اینکه دوباره دستگا ه های جدید وارد کرده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      دلواپسی دیگه چقدر؟

    • ترسو

      واقعا اين نمايندگان محترم بقيه مشكلات جامعه رو كه نياز فوري و ضروري براي وضع قانون مناسب و رسيدگي و پيگيري مستمر دارند رو نمي بينند? يا فرار به جلو مي كنند ؟ ميخوان از سوال و جواب مردم فرار كنند؟ دست پيش ميگيرن كه پس نيفتن ؟ بورسيه و بيمه و خاوري و زنجاني و اختلاس و و و و و ؟ تا كي و كجا ؟!؟!؟!؟

    • مصطفی

      یاد حرف آخونده توی فیلم مارمولک افتادم اونحا که می گفت : اونقدر بچه ها رو به زور ببرید بهشت که از اون ور حهنم بزنه بیرون!!!
      خواهشا نظر بنده رو بدرجید
      به هیچکس که توهین نکردم!
      کردم؟!

    • علی

      مردم رو که نمیتوان به زور به بهشت برد اصلا ما بهشتو نخواهیم کیو باید ببینیم؟؟؟!!!

    • محمد

      ضمن تشكرازاحساس مسئووليت نمايندگاني كه طرح ارائه مي كنند،امابايدتوجه داشته باشندكه طرحهاي فرهنگي را باچوب وچماق نمي توان به پيش بردگذشته ازآن ماآلان دركدام برهه اززمان زندگي مي كنيم؟آيا اينگونه اقدامات همانندآب درهاون كوفتن وآب درآسياب دشمن ريختن نيست؟پس بياييدعجولانه تصميم گيري نكنيم.

    • تهرانی

      از این مجلس پرکار و دلسوز خواهش میکنم یه فکری هم برای جوانان بی کار که به انحراف کشیده میشن بکنه و اینقدر بی لیاقتی مدیران و مسولین را به گردن ماهواره و بدححابی خانم های بنده خدا نندازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی لیاقتی رو خوب گفتی

    • Malek

      بفرماييد غذا چى بخوريم و شبها بنظر شما مجلسي ها چه فيلمهايي را از صدا و سيما ببينيم ايا اصلا اجازه داريم با زن و بچه تفريح كنيم يا نه؟ لطفا هر چى سريعتر جواب بديد وگرنه مدير ساختمون ما رو تنبيه ميكنه!!

      پاسخ ها

      • هموطن

        حالا قبلاً که ماهواره نبود مردم از گشنگی مردند؟! در ضمن تفریح که فقط فیلم دیدن نیست. این همه تفریحات سالم مثل ورزش، استفاده از طبیعت، مطالعه و...

      • بابک

        من خودم ماهواره دارم ولی خداوکیلی ای فیلم ونمایش را ترجیح میدم ولی اینکه مردم عقلشان نمیرسه موهاشون را چطور بزنند چی بخورند وچی بپوشند وچی ببینند را هم دولت تعیین کنه توهین به عقل وتفکر ملت است

    • بدون نام

      نظرات رو که نشون نمیدین بده یعنی همشون خوب نبودن که چاپ نمیکنین

    • بدون نام

      بیچاره مدیران ساختمان ها

    • رضا

      خانه از پای بست ویران است
      خواجه در بند نقش ایوان است !

    • aidin

      فقط یه سئوال: آیا میشود جلوی تکنولوژی را گرفت؟

    • naser

      یادمه ویدیو هم جرم محسوب میشد! اما ..........!!!!!! چندین ساله دارین از این محدودیت ها اعلام و اعمال میکنید اما آیا مردم حرفتان را گوش کرده اند تا حالا ؟؟؟!!!

    • سینا

      عوض این طرح های چرند و بی محتوا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

      پاسخ ها

      • زسما حیرانه

        حق با شماست کی گفته بی حجابی و ماهواره اصلا ربطی به خانواده ها نداره وقتی کسی خودش رو به خواب زده همون بهتر که سیل بیاید و ببردش مشکلات شما فقط شکمتون و بس فقط یه مشت تجملاتی است که از همین ماهواره می گیرید از وقتی که ماهواره ها اومدن تو خونه ها خیلی اوضاع خانواده ها بهتر شده شما بگید مشکل از این بدتر که خانواده ها دارن از هم می پاشن

    • بدون نام

      کسی نظری نداره (؛

      پاسخ ها

      • ghasem

        همین نماینده های رویایی در هنگام تبلیغات انتخاباتی میگویند مسئله اصلی اقتصاد و معیشت مردم است و دیگر مسائل حل می شود ولی وقتی وارد مجلس میشوند اقتصاد و معیشت مردم در الویت آخر قرارمی گیرد.
        میگویند روزی یک فردی از کشورهای پیشرفته از یک شخصی از کشورهای جهان سوم (ایران) سئوال میکند که بزرگترین آرزویت چیست ؟ و فردجهان سومی میگوید : خانه ، ماشین ، خانواده..... شخص سئوال کننده میگوید من ازحق طبیعی یک شهروند نپرسیدم ؛ سئوال من آمال و آرزوهایت بود......

    • بدون نام

      باتوجه به درگیری مدیر ساختمان با بعضی ساکنین بخاطرمسائل مختلف از جمله ندادن شارژ ماهانه موضوع ماهواره ام غوزی به غوزهای دیگر اضافه میکند .بهتر است نمایندگان محترم مجلس بفکر ایجادآرا مش بین آحاد مردم باشند نه درگیری بیشتر

    • احمد

      آقا لطف کنید همه رو اعدام کنید خلاصصصصص
      ......تو این مملکت

    • نوید110

      با کره شمالی چه فرقی داریم یعنی مردم درک فهوم ندارن شما متوجه می شودی چه خوب چه بد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم ، معذرت

    • خورشید شب

      واقعا استقلال ، آزادی یعنی این...

    • بدون نام

      پروردگارا:
      اگه امکان داره کاری کن انتخابات مجلس زودتر شروع شه
      آمین

    • ایرانی

      لطفا این نظرات مردم را به این آقایان وخانوم ها برسانید متشکرم

    • محمود حبیب کاظمی رزمنده کربلای 5 ومخترعl

      بنام خدا و باسلام خدمت غیور مردان نیروی انتطامی همیشه بیدار که حضور شما تضمین امنیت ملی کشور ماست برای شما عزیزان در انجام این ماموریت محوله ارزوی موفقیت و پیروزی میکنم. و من الله و ........توفیق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از چه طيفي هستين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مهمان

        از طیف افراطی

    • تمنا

      شما اول برید مشکل بیکاری رو حل کنید مردم خودشون رعایت این عواملو میکنند

    • فردین

      یه سوال این شبکه های جام جم خودمون که هموطنان خارج از کشور دارند می بینند هم با ماهواره است یا چیزه دیگه ای هست ؟آیا هر چیزی به اجباره نتیجه میده یا جواب عکس میده رعایت حجاب و نجابت هم تو خون ایرانی هست گواه این حرفم هم سنگ تراشه های وآثار به جای مانده ازقدیم است الان هم نمیشه که همه را با یک چشم دید و تو یک کفه ترازو گذاشت و محاکمه کرد آیا هر کسی که ماهواره داره استفاده منفی از آن میکند؟اگر بخوهیم کسانی را که ماهواره دارند را مجرم حساب کنیم اطراف تمام شهرها را باید سیم خاردار بگذاریم واحیاننا کسانی که ماهواره ندارند را به جای دیگری منتقل کنیم.

    • علی

      آخه مدیر ساختمون چه گناهی کرده ، نه حقوقی نه هیچی تازه جریمه، ؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا رو شکل مشکل بیکاری جوانان حل شده که نماینده ها به فکر مشکلات دیگر مردم افتاده اند. خدایا شکرت

    • علی

      یه ذر دیر شده ولی بازم خوبه اگه درست و اصولی پیش برن و تند روی نکنند.

    • بدون نام

      بنده نِظِری ندارم :v

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره منم! (:

    • samira

      یعنی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sdhdfhsd

      نمایندگان محترم
      تورو خدا بذارین مردم یه کم نفس بکشن...

    • علی

      البته استفاده نادرست از ماهواره باعث خیلی مشکلات در جامعه شده متاسفانه !!

    • علیرضا

      کسی که تفکر وبینشی صحیح نسبت به حجاب وتماشای سریال های انحرافی ازماهواره دارد،برایش فرقی نداشته ونخواهدداشت.یعنی هرچه قدرهم که آزادی برایش مهیا شود،بازهم مراقب حجاب خود وخانواده اش بوده وجذب فرهنگ بدحجابی نمیگردد.
      درعوض افرادی که درپندارشان بدحجابی را بدندانسته ودرصورت رسیدن به آزادی تا مرحله لخت شدن هم پیش میروند،برایش وضع مقررات سخت بازهم فرقی ندارد،یعنی ایشان راهکارهای جدیدتری پیداکرده وقانون رادورمیزنند.
      منظورمن اینست که وضع اینگونه قوانین بهانه ای برای جولان مخالفان شده ودرنهایت مشکلی را حل نمیکند.بهتر است بجای وضع اینگونه قوانین ازصداوسیما شروع کنیم که اکنون خودش مظهر تبلیغ بدحجابی شده وپس از اصلاح این سازمان اقدام به روشن گری کرده وافکار قشرنوجوان وجوان رانسبت به فرهنگ حجاب وعفاف روشن کنیم تا انشاالله شاید نسل های بعدی خودشان به یقین برسند وحجاب رابه عنوان یک ارزش بپذیرند

    • ناشناس

      بس که زندگی نکردیم وحشت از مردن نداریم

    • بدون نام

      البته اولین چیزی که جامعه را نابود و تمام ناهنجاریها بوجود میاره فقر است بهتر بود نمایندگان عزیز در هشت سال گذشته کمی چشم و گوش خودشان باز میکردند تا دزدیهای میلیاردی صورت نگیرد و با این درآمدی که دولت از فروش نفت 140 دلاری کسب میکرد ریشه فقر را ریشه کن میکردند ولی متاسفانه این عده هر موقع خودشان در راس نباشند جامعه را طوری دیگه میبینند

    • کاربر دلسوز ایرانی

      کانال های داخلی غیر از گریه و غم و اندوه جه نشون مردم میدن؟

    • ایران دوست

      سلام این طرح وحرفها درست نیست با این حرفها دشمنان مارا شاد میکنید و آنها به این ملت عزیز میخندند. عوض اینکه این همه مشگلات داخلی وخارجی مردم حل وفصل کنید .... خدا میدوند من ماهواره ندارم ودوست وهم ندارم داشته باشم ولی نباید به زندگی خصوصی ملت دخالت کرد پس آزادی استقلال چه شد. شما فکر بهشت وجهنم مردم نباشید.

    • مجید

      یه سرگرمی داشتیم اونم ازنون بگیرید

    • بدون نام

      مسولین محترم
      چند درصد از شماها تو خونتون ماهواذه ندارید ؟!
      چند درصد از شماها تو خانواده و نزدیکانتون زن و دختر ساپورت به پا ندارید ؟!
      جمع کردن ماهواره ، فیلترکردن شبکه های اجتماعی ، جلو زن و دختر مردم رو تو خیابون گرفتن و آبروشونو بردن و تذکر بی فایده
      اینا دردی از جامعه و مملکت ما برطرف نمیکنه

      چرا مثل جامعه های عقب مونده و بی فرهنگ فقط دوس دارید با فشار و دعوا به خواسته هاتون برسید !!!
      چرا همش فکر میکنید مردم وسیله آزمایش شما هستن !!
      یادتون رفت که همین مردم به شما رای دادن تا مشکلاتشونو برطرف کنید ؟

      هرچیزی اگه استفاده نادرست بشه بده
      یاد چاقو بیوفتید !
      باهاش خیلی کارا میشه کرد
      میشه یه زندگی رو به یه نفر داد
      میشه نفس رو از یکی باهاش گرفت


      ماهواره ، شبکه های اجتماعی ، اینترنت ، تلفن همرا
      همه مثل همون چاقو هستن

      روش استفاده صحیح رو آموزش بدین ن برخورد

    • مسعود

      با کمی اغراق واقعا اندک اندک دست کمی با نظرات القاعده و داعش نخواهیم داشت. چرا قبول نداریم که علم در حال پیشرفته و این ما هستیم که باید فرهنگ استفاده از اونو داشته باشیم. اینجا همش به فکر پاک کردن صورت ساله هستن

    • user

      لطفا آقایان مجلسی فکری برای گرانی و تورم بکنند. نه اینکه تکنولوژی روز(ماهواره) را با قوانینی که 24 ساعته تصمیم می گیرند از مردم بگیرند.

    • سابرینا

      من دلم میخواد تو خونم هرچیزی رو ببینم و گوش بدم

      اگر به اجتماع آسیب زدم و در اجتماع بودن من به کسی آسیب زد اونوقت جلومو بگیرین

      واقعا بی انصافیه ریختن به خونه مردم

    • Sorosh

      فقط مونده یه مامور بزارن تو خونه مون و تفکیک جنسیتی تو خونه رو اجرا کنن و قانونه رابطه جنسی با همسر .بابا بسه بزارین مردم نفس بکشن.آقا ما جهنمو بخوایم کیو باید ببینیم؟ آقا بهشت مال شما نخواستیم.

    • حسن

      مجلس هم شده نامادری مردم البته بعضی از نا مادریها که مدرسه هم نرفتن وبا چماغ درس یاد گرفتن والان هم هیچی بلد نیستن ولی عقل کلنننننننننن وفیلسوف رای گرفتن از مردم ................نقطه

    • شهرزاد

      سلام .
      ماهواره تلخ ترین شیرنی و قشنگ ترین شیوه ی تحاجم فرهنگی هست که تا به حال دیدم .
      درست مثل گاز مونوکسیدکربن می مونه خواب آرام و شیرین چند لحظه ای رو به قیمت تمام زندگیت و به خاک کشیدن رویاهات بهت می بخشه .
      کالای ارزونی که تهش باهات خیلی گرون تموم میشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیس

      • شهرزاد

        حرف حق جواب نداره user. می دونم . این روزا خیلی ها سرشون مثل تو کردن تو برف و گوشاشون و گرفتن و میگن هیس ...
        وقت کردی یه سری به دادگاه خانواده بزن ...

    • بدون نام

      احساس خفگی میکنم برید مشکل بیکاری و اعتیاد و ازدواج جوونا و تورم سرسام آور رو حل کنید

    • بدون نام

      به نظر من بهترین راهکار برای پر کردن اوقات فراغت مردم اینه که مسئولین به جای هزینه برای ماهواره به فکر تاسیس باشگاههای رایگان از همه نوع باشن.هزینه های مقابله با ماهواره رو به این سمت ببرند تا مردم به جای دیدن ماهواره برن سمت ورزش

    • نمینویسم که نگین خواست پاچه خواری کنه

      ظاهرا تمام اونایی که ساز مخالف با این طرح میزنن دارن از وضع موجود حال میکنن که دوست ندارن این بی عفتی و هنجار شکنی تعطیل بشه. باید بدونین که زور فرهنگ سازه، مثل قوانین راهنمایی و رانندگی که رعایت نکنی جریمه میشی.
      ضمنا کسیو قرار نیست به زور ببرن بهشت، قراره اگ کسی دوست داشت بره، راه براش هموار باشه.

      پاسخ ها

      • hamid

        مرد حسابی اونایی که از اولش درست بودن الانشم درست هستن اونی هم که مسئله داره به زور نمیشه مسئلش رو حل کرد بلکه علم و درایت می خواد تا مسائل جامعه حل بشه . شما اگه بخوای جلوی فحشا رو بگیری اول باید زیر ساخت اون یعنی تامین نسبی رفاه مردم حل کنی وقتی همین قلم اولت مشکل داره دیگه با چماق و زور این حل نمیشه .

    • بدون نام

      مثبت و منفی ها رو نگاه میکنید
      تقریبا 90 درصد نظرات خلاف نظر نمایندگان مجلس است
      به همین حساب میشه گفت 90 درصد ملت با این افکار عقب مانده مخالف هستند
      مگر آقای روحانی نگفت که حریم خصوصی مردم کاری نداریم ؟
      ماهواره جزو حریم خصوصی نیست ؟
      یعنی توی خانه خودشون هم نمیتونن طبق نظر خودشون عمل کنند ؟
      مشکل مملکت ما فقر و بیکاری و اعتیاد و وضعیت معیشت مردم رو حل کردید که افتادید دنبال حریم خصوصی مردم ؟
      واقعا مشکل مملکت ما مدل موی بچه های ماست ؟
      دم انتخابات که میشه هر جور میخوان آزاد میشن ، خر که از پل گذشت ، باید پاچه ملت رو بگیرید ؟
      نکنید این کار رو ، کاری نکنید که دشمنان ما به ما بخندند
      جرات چاپ نظر من هم نخواهید داشت

    • rashid

      شما باید پیش خدا جوابگو باشید مردم رو از اسلام دور نکنید پیامبر ما پیامبر مهربونی هاست یکبار قصه موسی و شبان رو بخون

    • بدون نام

      اگر تا حالا اقدامات چوب و چماق جواب داده منبعد هم جواب میده پس اقدامات مامورین انتظامی تاکنون خلاف قانون بوده چون قانون مصوب وجود نداشته '

    • محمود حبیب کاظمی رزمنده کربلای 5

      ماهواره یک وسیله ناشناخته و یک ویروس و عامل مخرب بود که سازگاری با اداب و رسوم و فرهنگ اسلامی کشورمان را نداشت و وارد کشورمان شد و هیچ کدام از دارندگان ان حتی نصب و استفاده از ان را نمیدانستند انهایی که دم ار بیکاری و اعتیاد و سرگرمی میزنندو مخالف جمع اوری ماهواره هستند در واردات و فروش و نصب ماهواره دست داشته و منافع انان به خطر افتاده و انتیویروس یعنی اجراع قانون و جمع اوری ان که هیچ فیلتر شکنی کار ساز نیست حتی رای منفی شما مخالفین مرگ بر ماهواره زنده و جایگزین باد انتن دیجیتال ومن الله و .......توفیق

    • قيس احمدي

      اين افراد نمايندگان داعش هستند.

    • امید

      واقعن ما دیگه چقد بدبختیم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج