جاباما
۱۴۶۴۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چوب کره‌ای‌ها لای چرخ صداوسیما

صداوسیمای ایران می‌گوید: به دلیل عدم پخش مستقیم مسابقات ورزشی پاراآسیایی در تلویزیون کره جنوبی، امکان دریافت تصاویر زنده از برگزاری مسابقات برای بخش‌های فنی سازمان صدا و سیما فراهم نشده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته ملی پارالمیک ایران نیز این خبر را تایید کرده و گفته است: رسانه ملی برای پخش مستقیم مسابقات پاراآسیایی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد اما کره جنوبی موافق این برنامه نبود.

در حال حاضر گروه‌های اعزامی به این مسابقات تلاش می‌کنند با ارسال تصاویر و گزارش‌ها از طریق اینترنت، افتخارآفرینی‌های ورزشکاران معلول و جانباز را در این مسابقات منعکس کنند. علاوه بر این، شبکه خبر و شبکه‌های سراسری نیز در بخش‌های خبری خود اطلاعاتی از این مسابقات به خصوص رقابت‌هایی که ورزشکاران کشورمان در آنها حضور دارند ارائه می کنند.

محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمیک ایران در حاشیه مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در دهکده بازی‌های پاراآسیایی درخصوص پخش تلویزیونی این بازی‌ها گفت: مکاتباتی را با مسئولان برگزاری بازی‌ها برای پخش زنده تلویزیونی برخی مسابقات انجام داده‌ایم و حتی مسئولان صداوسیمای ایران پیشنهاد پرداخت هزینه پخش مسابقات را هم داده‌اند اما متأسفانه کره‌ای‌ها شرایط و پیشنهاد ما را قبول نکردند.

بر اساس این گزارش، شبکه‌های ورزش و رادیو ورزش در حال حاضر با وجود آنکه امکان پخش مستقیم این مسابقات فراهم نشده است، سرگرم گزارش مسابقات در ساعت‌های مختلف از طریق ارتباط تلفنی با خبرنگاران اعزامی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج