۱۴۷۱۷۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش لیلی رشیدی به اسیدپاشی‌ ها

لیلی رشیدی با انتقاد و ابراز تاسف فراوان از اسید پاشی‌های اخیر در اصفهان از مسئولان خواست هرچه زودتر عاملان این جنایت‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

خبرگزاری ایسنا: لیلی رشیدی با انتقاد و ابراز تاسف فراوان از اسید پاشی‌های اخیر در اصفهان از مسئولان خواست هرچه زودتر عاملان این جنایت‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

این بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ادامه داد: خود این اتفاق یک تاسف بسیار بزرگ به همراه دارد و فقدان اطلاع رسانی درست درباره آن‌، تاسف دیگری را ایجاد می‌کند.

رشیدی ابراز تاسف کرد: هنوز یک خبر درست از طرف رسانه‌ها و مسئولان منتشر نشده که جزئیات این موضوع را به صراحت اعلام کرده باشد. ما نمی‌دانیم چه کسانی این جنایت‌ها را انجام داده‌اند و انگیزه آنها چه بوده است. به همین دلیل مدام باید گمانه‌زنی کنیم.

بازیگر نمایش‌های «هملت، شاهزاده کوچک اندوه» و «سه روایت از زندگی» اضافه کرد: چرا وقتی چنین جنایت‌هایی اتفاق می‌افتد عاملان آن جنایت با تاخیر معلوم می‌شوند؟! همه این مسائل هر روز ما را نسبت به مسئولان بی اعتمادتر می‌کند.

رشیدی تاکید کرد: مساله اصلی من این است که چرا بعد از گذشت این همه وقت، عاملان این جنایت دستگیر نمی‌شوند؟! درحالیکه اگر کسی کمی حرف انتقادی بزند یا کمی روسری‌اش عقب برود، به سرعت با او برخورد می‌شود اما وقتی پای چنین جنایت‌هایی به میان می‌آید، آنقدر عاملان آن جنایت با تاخیر شناسایی می‌شوند که مساله فراموش می‌شود.

او با بیان اینکه این اتفاقات چهره دین را مخدوش می‌کند،‌ ابراز تاسف کرد: مدت‌ها است چهره دین با این گونه مسائل مخدوش شده است و گویا عده‌ای تعمدا چنین کارهایی انجام می‌دهند.

بازیگر نمایش‌های «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» و «باغ آلبالو» با اشاره به حضور افراد خودسر خاطر نشان کرد: نباید در کشور هر کسی اجاز ه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد، مردم باید توجیه شوند که چه کسی انجام این امر را برعهده خواهد داشت. ضمن اینکه باید معلوم شود که واقعا منکر چیست؟! چراکه متاسفانه افراد بسیاری در این زمینه دچار بدفهمی هستند.

او حوادث اسیدپاشی اصفهان را مشابه اتفاقی که چند سال پیش در مشهد رخ داده بود، توصیف کرد و یادآور شد: عامل آن جنایت‌ها نیز گفته بود که با کشتن زن‌ها می‌خواسته زمین را از شر قربانیان خود پاک کند.

لابد عاملان جنایات اصفهان هم چنین طرز فکری دارند. به همین دلیل است که مسئولان باید با این افراد خودسر برخورد کنند، چون نهی از منکر باید به شکل قانونمند و درست باشد؛ نه به شکل وحشیانه و بدوی.

لیلی رشیدی در پایان از مسئولان خواست مواظب حرف زدنشان باشند و متوجه باشند که گاه شیوه حرف زدن آن‌ها، چنین عواقب وحشتناکی در پی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروزان

      آفرین خانم رشیدی آفرین به این صراحت کلامتون.

    • پرستو

      بعد از شنیدن خبر اسیدپاشی بشدت ناراحت شدم. این دخترا چه گناهی کردن؟؟؟؟؟؟حتی با قصاص هم درد اونا کم نمیشه...زندگی سختی را خواهند داشت.......خدایا فقط خودت هواشونو داشته باش" خیلی تنها هستند"

      پاسخ ها

      • فرزاد

        آره.فقط خدا می تونه.

    • یاسمن

      سلام.خانم رشیدی لطفا آب به آسیاب دشمن نریزید.خدا وکیلی اگه با افراد بد حجاب اینطور که شما گفتی برخورد میشد اوضاع جامعه این بود؟؟؟ ی کم روسری بره عقب!!!!!در ثانی تمام قربانیان این حادثه از خانواده های متعهد و مومن بودن.

    • پریسا

      خانم رشیدی همه متاسفیم ومی دونید که کسانی به علل های مختلفی این رفتارها رو انجام میدن ربطی به امربه معروف نداره در همه جهان هم هست حالا ممکنه اسیدپاشی نباشه بصورت های دیگه باشه درضمن فقط اسید پاشی به خانم ها نشده واقایون هم بوده بنابراین تحلیل باید درست باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج