۱۵۰۶۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

صادقیان باز هم به رختکن رفت

با افتتاح متروی ورزشگاه آزادی اسکوربورد این ورزشگاه از هواداران خواست برای حضور در استادیوم از این ایستگاه مترو استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: در حالی که دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد در نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید اما این بازی حاشیه‌هایی هم همراه داشت که در زیر می‌خوانید:

*اسکوربورد ورزشگاه آزادی در چند نوبت خبر از افتتاح ایستگاه متروی استادیوم آزادی داد و از هواداران خواست که برای حضور در این ورزشگاه از این ایستگاه مترو استفاده کند.

*زمانی که بازیکنان پرسپولیس با کودکان خردسال وارد زمین شدند امید عالیشاه گرمکنش را روی تن پسربچه کوچکی که مقابلش ایستاده بود انداخت چرا که هوا در ورزشگاه آزادی سرد بود.

*پیش از شروع بازی میثم نقی‌زاده بازیکن تیم گسترش فولاد به سمت نیمکت پرسپولیس رفت چرا که پیش از این در این تیم فعالیت می‌کرد. همچنین محسن بنگر و میثم حسینی هم به سمت نیمکت گسترش فولاد تبریز رفتند.

*به دلیل درگذشت حسن حسین زاده یکی از کارمندان کمیته فوتسال سازمان لیگ این دیدار با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

*بازیکنان پرسپولیس در اقدامی جالب زمانی که قصد داشتند عکس تیمی بگیرند گرمکن به تن داشتند و مشخص نیست این کار را به دلیل سرما انجام دادند یا اینکه نمی‌خواستند آرم اسپانسر سابق این باشگاه در عکس مشخص شود.

*طاهری عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد. پیش از این انتقاداتی به مسئولان این باشگاه صورت می‌گرفت چرا که برای دیدن بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نمی‌آمدند.

تنها ۱۰ هوادار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*در دقیقه ۲۶ پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از روی نیمکت بلند شد و از پله‌های ورزشگاه آزادی پائین رفت. به نظر می‌رسد او با هماهنگی کادر فنی این کار را انجام داد چرا که از مقابل مربیان این تیم عبور کرد و به رختکن رفت.

*کادر فنی تیم ملی که در چند بازی گذشته به ورزشگاه آزادی می‌آمدند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا می‌کردند امروز در ورزشگاه حضور نداشتند و به نظر می‌رسد با پخش بازی‌ها از تلویزیون و به دلیل سرمای هوا ترجیح دادند از تلویزیون این بازی را تماشا کنند.

*در حالی که باشگاه پرسپولیس با اسپانسر سابقش قدری همکاری کرده اما کماکان پیراهن‌هایی که بازیکنان این تیم بر تن می‌کنند باز هم لگوی اسپانسر سابق بر روی این پیراهن‌ها دیده می‌شود.

*در دقیقه ۳۲ در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند روی محمد نوری خطا صورت گرفته اما داور دستور به ادامه بازی داد که این تصمیم او با اعتراض شدید درخشان در کنار زمین روبرو شد.

*یک فرد لباس شخصی در کنار زمین در چند نوبت از تماشاگران حاضر در ورزشگاه تصویربرداری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز

      اين صادقيان و بندازين بيرون
      الكي تحويلش كرفتين بخدا
      فكر كرده كيه اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج