۱۵۱۰۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«دانتون ابی» بازخواهد گشت

در حالی که قسمت آخر فصل پنجم سریال «دانتون ابی» امروز در بریتانیا روی آنتن می‌رود، دست‌اندرکاران شبکه تلویزیونی سفارش‌دهنده آن، اعلام کردند قسمت ششم آن نیز ساخته خواهد شد.

خبرگزاری مهر: در حالی که قسمت آخر فصل پنجم سریال «دانتون ابی» امروز در بریتانیا روی آنتن می‌رود، دست‌اندرکاران شبکه تلویزیونی سفارش‌دهنده آن، اعلام کردند قسمت ششم آن نیز ساخته خواهد شد.

سریال پرطرفدار «دانتون ابی» برای فصل ششم هم تمدید شد. شبکه آی‌تی‌وی و کمپانی کارنیوال فیلمز که تهیه‌کننده این سریال ست روز پنج‌شنبه این خبر را اعلام کردند. مراحل تهیه و ساخت فصل ششم این سریال اوایل سال آینده آغاز خواهند شد.

گرت نیآم مدیر اجرایی کمپانی کارنیوال در بیانیه‌ای گفت: ما امسال واکنش‌های خارق‌العاده‌ای نسبت به خط‌های داستانی، بازیگری و تهیه سریال‌ «دانتون ابی» مشاهده کردیم و تمام تیم سازنده این سریال برای حرکت به سمت جلو و یک فصل جدید از سریال هیجان زده است. این فرصتی جدید برای بینندگان خواهد بود تا ببینند چه اتفاقی برای شخصیت‌های دوست‌داشتنی می‌افتد.

«دانتون ابی» بازخواهد گشت

این سریال درام که توسط جولین فلوز خلق شده و همیشه محبوب منتقدان بوده است روز چهارم ژانویه سال ۲۰۱۵ پیش‌نمایش فصل پنجم خود را در ایالات‌متحده خواهد داشت.

اپیزود پایانی فصل پنجم نیز امروز یکشنبه در بریتانیا پخش می‌شود. این سریال همچنین طبق سنت خود، ماه آینده یک اپیزود ویژه کریسمس پخش می‌کند و آلبوم مخصوص تعطیلات خود را نیز روز دهم نوامبر به نمایش می‌گذارد.

استیو نوومبر مدیر کمیسیون درام شبکه آی‌تی‌وی هم اضافه کرد: فوق‌العاده است که دانتون همچنان پدیده بزرگی باقی مانده و هنوز هم در پنجمین فصل خود محبوب‌ترین سریال درام شبکه آی‌تی‌وی است. ما از سفارش دادن فصل ششم این سریال بسیار خوشحال هستیم.

هنوز نمی‌دانیم جولین برای فصل ششم چه ایده‌هایی دارد، اما از کار کردن با او و دست‌اندرکاران خارق‌العاده سریال هیجان‌زده هستیم و می‌دانیم که بدون شک فصل ۶ را نباید از دست داد.

این سریال تلویزیونی در قالب زندگی یک خانواده اشرافی وضعیت تغییر فرهنگی بریتانیا در اوایل قرن بیستم را در خلال تغییرات سیاسی و اجتماعی بررسی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج