۱۵۵۲۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جریمه در انتظار پرسپولیس و استقلال

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان، مربیان و تماشاگران هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در دربی تخلفاتی داشتند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در مورد دربی هفتاد و نهم گفت: خوشحالیم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود. از همه افرادی که سعی بر برگزاری یک دیدار بدون حاشیه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظران کمیته انضباطی به ثبت رسیده ، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: از سوی تماشاگران هر ۲ تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم‌ها در نظر می‌گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل، بازیکنان و مربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تا تماشاگران تحریک شوند. متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم.

حسن‌زاده افزود: فکر می‌کنم باید کادر فنی تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند چرا که شهرآورد، بازی متفاوتی از دیگر رقابت‌های لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم‌ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می‌زدند.

رئیس کمیته انضباطی عنوان کرد: باید سختگیرانه و منطقی در مورد این بازی رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می‌دهد، نیمکت، بازیکنان و مسئولان ۲ باشگاه هستند. بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با سعه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج