۱۵۵۳۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راز خوش‌پوش‌ها برملا شد

قبل از خرید كت پاییزی این راهنما را بخوانید

تبلیغات برندها و طراحان برای مجموعه‌های پاییز و زمستان شروع شده و شما هرقدر پرمشغله باشید، به زودی هوس یك خرید جانانه پاییزی به سرتان می‌زند؛ خریدی كه تن‌پوش گرم، حرف اول را در آن می‌زند.

قبل از خرید كت پاییزی این راهنما را بخوانید
مجله زندگی ایده آل: تبلیغات برندها و طراحان برای مجموعه‌های پاییز و زمستان شروع شده و شما هرقدر پرمشغله باشید، به زودی هوس یك خرید جانانه پاییزی به سرتان می‌زند؛ خریدی كه تن‌پوش گرم، حرف اول را در آن می‌زند. بی‌شك منتظرید دست‌تان بیاید برای پاییز و زمستان امسال چه مدل تن‌پوشی مد می‌شود و بعد دست به كار خرید شوید اما به‌نظر ما این روش مطمئنی نیست.

ممكن است مدلی كه امسال طراحان پیشنهاد می‌كنند با اندام شما تناسب نداشته باشد. به‌روز بودن، تنها شرط خوش‌پوشی نیست، هر لباسی باید با اندام شما متناسب و هماهنگ باشد. دنیای متنوع امروز گزینه‌های مختلفی برای انتخاب كت، ژاكت و ... گرم پیش‌روی شما می‌گذارد اما بهتر است قبل از خرید راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چه تن‌پوشی با اندام شما هماهنگ است؛ یعنی چاقی یا لاغری موضعی بدن شما را می‌پوشاند.

خیلی از افراد، به خصوص نوجوانان و جوانان جویای مد، فکر می‌کنند به روز بودن به تنهایی دلیل محکمی بر خوش تیپی آنهاست اما این ایده کاملا اشتباه است؛ تنها کسانی می‌توانند ادعا کنند که هر مدی به زیبایی بر بدن آنها می‌نشیند که اندامی متناسب دارند و پیوسته با ورزش و رژیم غذایی تناسب اندام خود را حفظ می‌کنند. پوشیدن لباس مانند مدل‌ها اندامی شبیه همان افراد می‌خواهد که حرفه‌شان است.

قبل از خرید كت پاییزی این راهنما را بخوانید

برای شما واجب‌تر از به روز بودن، هوش در انتخاب لباس است یعنی لباسی نپوشید که چاقی موضعی شما را دو برابر کند بلکه در مقابل سراغ لباسی بروید که توانایی پوشاندن این موضوع را دارد. با خرید اشتباه خود را کوتاه‌تر نشان دهید بلکه یاد بگیرید چگونه می‌توانید بلندتر و برازنده‌تر به نظر برسید. در هر شماره مجله زندگی ایده‌آل سعی می‌کنیم راهنمای شما برای این کارباشیم.

اگر سیب هستید

فرم كلی بدن به گونه‌ای است كه باید در ناحیه كمر فرورفتگی و گودی وجود داشته باشد، به فرم بدن كسانی كه فاقد این گودی هستند و فراتر از آن چاقی موضعی در ناحیه كمر دارند، سیب گفته می‌شوند. بهترین گزینه برای این افراد كه باید چاقی موضعی پهلوها و دور كمر خود را بپوشانند، كت‌های تك‌دکمه است. این كت‌ها به دلیل نوع برش خود، چاقی موضعی كمرتان را می‌پوشانند.

شما نباید سراغ كت‌های كوتاه یا بلند بروید؛ كت‌هایی كه قد متوسطی دارند، به تناسب اندام شما بیشتر كمك می‌كنند.استفاده از پالتو یا مانتو خیلی بلند که تا مچ پا هستند، انتخاب خوبی برای شما نیست چون به دلیل چاقی موضعی شما را کوتاه و بدفرم نشان می‌دهد. این راز هم یادتان باشد لباس‌هایی كه تزئینات مختلف دارند، انتخاب خوبی برای شما نیستند؛ سادگی لباس‌ها كمك بیشتری به شما می‌كند.

قبل از خرید كت پاییزی این راهنما را بخوانید

اگر گلابی هستید

كسانی كه اندام آنها شبیه گلابی است از چاقی موضعی در پایین‌تنه رنج می‌برند. این افراد در انتخاب لباس باید سراغ نمونه‌هایی بروند كه این عدم تناسب را می‌پوشاند. برای این افراد كت و‍‍ ژاكت‌هایی مناسب است كه سرشانه‌های بزرگی دارند و كوچكی بالاتنه را در خود پنهان می‌كنند. برای این افراد مد امسال انتخاب خوبی است.

امسال كت‌هایی باب هستند كه برش آزاد و گشادی در بالاتنه دارند. هرچند سال‌هاست اپل به فراموشی سپرده شده اما این افراد می‌توانند از خیاط خود بخواهند در دوخت پالتو ، كت و ... از اپل كوچكی استفاده كند.

اگر مستطیلی هستید

اگر اندام یكپارچه‌ای دارید یعنی از سرشانه تا دور باسن شما یكی است و گودی كمر ندارید، در گروه اندام مستطیلی قرار می‌گیرید. شما باید سعی كنید لباس‌هایی بپوشید كه در اندام شما شكست ایجاد می‌كند. در این مورد لباس‌های رویی مثل كت و ژاكت می‌توانند كمك زیادی به شما بكنند.

بهتر است سراغ تن‌پوش‌های بلند بروید كه ساده نیستند و طرح و نقش دارند. داشتن خطوط عمودی بیشترین كمك را به شما می‌كنند. اگر چنین كتی پیدا نكردید، كت و لباس زیر كت خود را از دو رنگ متضاد انتخاب كنید.

قبل از خرید كت پاییزی این راهنما را بخوانید

اگر هرم وارونه هستید

در اصطلاح ما، به كسانی كه چهار شانه هستند ولی پایین‌تنه لاغر و ظریفی دارند، هرم وارونه گفته می‌شود یعنی مثلثی كه برعكس شده است. اولین نكته قابل توجه برای مثلث‌های برعكس این است كه سراغ كت‌های یقه‌دار به‌خصوص یقه‌های كار شده نروند. باید تن‌پوشی انتخاب كنید كه بالاتنه درشت شما را حجیم‌تر و بزرگ‌تر نشان ندهد.

تن‌پوش‌های یقه هفت انتخاب خوبی برای شما هستند. طرح ایده‌آل برای شما ژاكت بلند تا زیر باسن است كه یقه هفت باز دارد، از روی شكم دکمه می‌خورد و پایین آن فرم خمره‌ای دارد و درنتیجه پایین‌تنه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

اگرساعت شنی هستید

اگر اندام شما شبیه فرم ساعت شنی است یعنی گودی كمر قابل‌توجهی دارید و بالا تنه و پایین‌تنه شما به یك اندازه پهن می‌شوند، بهترین گزینه استفاده از كت‌های كمركرستی است؛ كت‌ها و تن‌پوش‌هایی كه در ناحیه كمر برش می‌خورند و تنگ می‌شوند. ژاكت‌هایی كه جیب‌های بزرگ در پایین دارند یا از انواع خز و پوست برای دور یقه آنها استفاده شده، انتخاب خوبی برای شما نیست چون باعث می‌شود تناسب موجود در بالا تنه و پایین تنه شما بر هم بخورد. توازن كنونی اندام شما به دلیل هماهنگی در بالاتنه و پایین‌تنه است، به هیچ دلیلی این توازن را به‌هم نزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج