جاباما
۱۵۸۹۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۳۳ میلیون نفر از این سریال ترسیدند + عکس

اپیزود آخر این سریال ترسناک رکوردشکنی کرد و ۳.۲۲ میلون نفر بیننده داشت و این درحالی است که فصل جدید سریال در خانه مخوف دیگری با بازیگران جدید تولید می‌شود.

بیش از ۳۳ میلیون نفر از تماشای فصل اول سریال «داستان وحشت آمریکایی» به خود لرزیدند.

اپیزود آخر این سریال ترسناک رکوردشکنی کرد و ۳.۲۲ میلون نفر بیننده داشت و این درحالی است که فصل جدید سریال در خانه مخوف دیگری با بازیگران جدید تولید می‌شود.

هر قسمت فصل اول این سریال بطور میانگین ۲.۸۱ میلیون نفر بیننده داشت و در مجموع ۱۲ قسمت فصل او ۳۳.۸۲ میلیون نفر بیننده داشت. البته این آمار بدون احتساب تعداد بینندگان پخش مجدد هر قسمت است.

رایان مُرفی، طراح «داستان وحشت آمریکایی» محصول شبکه اف‌ایکس این خبر را اعلام کرد و جان لندگرف، مدیر شبکه نیز آن را تائید کرد، هرچند احتمال دارد فصل دوم با بازیگران اصلی فصل اول ساخته شود.

این سریال داستان یک روانپزشک است که با از سر گذراندن یک بحران به همراه همسر و دخترش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند. اما این خانه که قرار است آرامش را به آنها بازگرداند اسرار مخوفی دارد و چندین و چند نفر در آن به قتل رسیده‌اند.

مرفی در نشست مطبوعاتی گفت: «هر فصل جدید ماجرایی متفاوت خواهد داشت.» و تاکید کرد هر فصل داستانی مجزا دارد و به فصل‌های گذشته ربطی نخواهد داشت.

مرفی ادامه داد قرار است این سریال حالت یک جنگ یا گلچین داستان‌های وحشت باشد. او تصریح کرد شاید برخی بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور داشته باشند اما در نقش‌هایی جدید و متفاوت.

او ابراز امیدواری کرد کیفیت سریال بازیگران مطرح هالیوود را متقاعد کند به عنوان بازیگر مهمان در «داستان وحشت آمریکایی» حضور پیدا کنند.

فصل دوم حتی عنوان‌بندی متفاوت خواهد داشت، محل وقوع ماجرا مکانی خارج از شهر لس آنجلس است و بازیگران جدیدی به سریال افروده می‌شوند اما تیم نویسندگان سریال تغییری نمی‌کند. طرح داستانی فصل جدید یک ماه دیگر اعلام می‌شود.

این سریال شاید مخاطبان خود را ترسانده باشد اما آنها را از دنبال کردن مجموعه فراری نداده است. تمامی قسمت‌های سریال به یک میزان مخاطب داشتند و قسمت آخر با رکوردزنی فصل اول را خاتمه داد.

«داستان وحشت آمریکایی» قسمت آخر فصل اول آن ۳.۲ میلیون نفر بیننده داشت. فصل بعدی سریال اکتبر سال آینده میلادی (حدود ۹ ماه دیگر) روی آنتن می‌رود. این فصل نیز در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

اپیزود آخر فصل اول که در آن بسیاری از رازهای خانه مخوف برملا شد با احتساب پخش مجدد ۴.۲ میلیون نفر بیننده داشته است. این سریال در دو رشته بهترین سریال داستانی و بهترین بازیگر زن نقش مکمل (برای جسیکا لنگ) نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.

33 میلیون نفر از این سریال ترسیدند + عکس
33 میلیون نفر از این سریال ترسیدند + عکس
33 میلیون نفر از این سریال ترسیدند + عکس

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

33 میلیون نفر از این سریال ترسیدند + عکس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج