۱۵۹۱۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

بازی‌های خوب فراوانی برای آیفون و اندروید وجود دارد اما اگر گوشی هوشمند نداشته باشید شاید حسرت بخورید اما اشکالی ندارد! غصه نخورید. بازیهای موبایل هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که در عین حال می‌توانید در مرورگر خود نیز از آنها لذت ببرید!

فارنت: بازی‌های خوب فراوانی برای آیفون و اندروید وجود دارد اما اگر گوشی هوشمند نداشته باشید شاید حسرت بخورید اما اشکالی ندارد! غصه نخورید. بازیهای موبایل هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که در عین حال می‌توانید در مرورگر خود نیز از آنها لذت ببرید! با ما همراه باشید تا چند تایی از این بازی‌ها را به شما معرفی کنیم!

بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

خب بیایید با معروفترین و پردانلودترین اپلیکیشن تاریخ گوشی‌های هوشمند شروع کنیم. اولین بار تیم گوگل کروم برای نشان دادن قابلیت‌های HTML۵ مرورگر خود، انگری بردز را تحت وب اجرا کردند. اما تقریبا در تمام مرورگرهایی که دارای HTML۵ باشند اجرا می‌شود و این یعنی تقریبا تمام مرورگر‌های مدرن.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

بازی Bejeweled ۳

طرفداران کندی کراش! می‌توانید بازیی که موجب بوجود آمدن کندی کراش در مرحله اول شد را انجام دهید! بازی Bejeweled مبتکر روش "سه تا از یک نوع را در یک خط بچین" در بازی‌ها بود و دنیای بازی‌های فلش را متحول کرد. اما باعث شد بازی‌های شبیه به این انواع مارکت‌ها را پر کنند. شما می‌توانید بازی کلاسیک اول یا دومین نسخه این بازی را انجام دهید. اما چرا نسخه‌های قدیمی وقتی می‌توانید مستقیما سراغ نسخه سوم بهترین در این نوع بروید؟

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

در این نسخه چهار مدل بازی وجود دارد. کلاسیک که در آن به‌قدری بازی می‌کنید تا حرکت بیشتر ممکن نباشد، مدل Lightning که سنگ‌های زمان را جمع می‌کنید تا دور امتیازی را شارژ کنید، Zen که مدل بی پایان بازی است و Quest که ۴۰ بازی کوچک بر اساس Bejeweled دارد.

بازی Flow Free

چه کسی فکر می‌کرد بازیی چنین ساده به شدت اعتیادآور باشد؟ اما بازی تنها وصل کردن رنگ‌های یکسان به یکدیگر نیست و به شخص همکاری استراتژی و حل مشکلات را می‌آموزد.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

این بازی به نظر خیلی ساده است؟ راجب شبکه‌ای ۱۰×۱۰ پر شده از ۱۰ رنگ متفاوت چه فکر می‌کنید؟

بازی زامبی‌ها در برابر گیاهان! ؛ Plants vs. Zombies

این بازی یکی از فعالیت‌های هیجان انگیزی است که هنوز می‌توانید با گوشی انجام دهید. ولی دیگر محدود به گوشی هوشمند نیست! البته شما نمی‌توانید نسخه دوم این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید ولی نسخه اصلی این بازی با تشکر از PopCap توسعه دهنده این بازی در مرورگر قابل دسترس است.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

نحوه بازی و گرافیک یکسان با نسخه موبایل دارد و تمام لذتی که در نسخه موبایل وجود داشت در این هم وجود دارد. تنها کمبودی که در این نسخه احساس می‌شود نبود حالت‌های دیگر نظیر Survival است. اما هنوز حالت اصلی و مرحله‌ای را دارد پس لذت ببرید!

بازی Amateur Surgeon ۲

Amateur surgeon ۳ نسخه جدید این بازی شما را بارها به خنده خواهد انداخت. اما نسخه قبلی این بازی هم ضعیف نبود در حقیقت اگر پای مقایسه در میان باشد نسخه دوم بهتر است. یکی دیگر از بازی‌های کانال تلویزیونی Adult Swim در آمریکا است که همزمان شما را سرگرم می‌کند.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

شما به جای شخصیت Alan Probe یک جراح نابغه کاملا اتفاقی و غیرواقعی بازی می‌کنید. در هر مرحله می‌بایست عجیب‌ترین معماهای موجود در برابر بشر را حل کنید. این را با صحنه‌های خنده‌دار و گیم‌پلی دشوار بازی مخلوط کنید و به برنده‌ای با دست‌های آغشته به خون تبدیل شوید!

بازی طناب را ببر! Cut the rope

همانطور که گوگل سراغ Angry Birds رفت تا قابلیت‌های مرورگر خود را نشان دهد، مایکروسافت هم برای نشان دادن قابلیت‌های Internet Explorer ،سراغ Cut the rope رفت. اما در هر مرورگری که دارای HTML۵ باشد اجرا خواهد شد، پس مجبور نیستید که از IE استفاده کنید.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

Cut the rope مخلوط عالی از آبنبات‌ها، هیولاهای بامزه و معماهای فیزیک است. برای بازی به سایت Cut the rope رفته و در پایین صفحه Give it a try را فشار دهید تا بازی لود شود.

بازی Ridiculous Fishing یا Radical Fishing

این یک از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۳ برای اندروید بود اما نکته‌ای را شاید ندانید اینکه توسعه دهنده Vlambeer ابتدا این بازی را به صورت آنلاین و فلش ساخت.

برای این بازی ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید!

گرافیک اصلاح شده‌ی نسخه اندروید را ندارد ولی نحوه بازی و لذت بازی کردنش با نسخه گوشی یکسان است. طبیعت آرامش بخشی در هدایت قلاب ماهی گیریتان در اعماق اقیانوس جاخالی دادن ماهی‌ها و سپس گرفتن هر مقدار که می‌توانید وجود دارد. و پس از رسیدن قلاب به سطح هرچقدر که می‌توانید امتیاز جمع کنید!

مروگر خود را تنظیم کنید!

برخی از این بازی‌ها احتیاج به HTML۵ دارند، پس تا وقتی که از مرورگر به روز استفاده می‌کنید مشکلی نخواهید داشت. بقیه به فلش احتیاج دارند و بهتر است مرورگرتان را برای اجرای بازی‌های فلش تنظیم کنید. اما سوال مهم‌تر این است که ترجیح می‌دهید بازی‌ها را در مرورگر انجام دهید یا گوشی؟ و چرا؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج