۱۵۹۶۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

قتل برادر همسر با تزريق هروئین

من و شوهر و برادر و مادرم هروئینی هستیم!

مردي كه متهم است برادر همسرش را با تزريق كردن هروئين به قتل رسانده به‌زودي در دادگاه كيفري استان البرز محاكمه مي‌شود.

مردي كه متهم است برادر همسرش را با تزريق كردن هروئين به قتل رسانده به‌زودي در دادگاه كيفري استان البرز محاكمه مي‌شود.

اين پرونده از دو‌سال قبل در پي ناپديد شدن جوان ۲۶ساله‌اي به نام حميد به جريان افتاد و اكنون كيفرخواست عليه متهمان صادر شده است. زني مسن، روز ۱۲ خرداد‌ سال ۸۸ به پاسگاه انتظامي نظرآباد كرج مراجعه كرد و خبر داد پسرش از ۹ ماه قبل گم شده است.

اين زن درباره علت تاخيرش در طرح شكايت گفت: «حميد آخرين‌بار به خانه خواهرش رفت و بعد از آن ديگر از او خبري نشد در اين مدت دختر و دامادم من را فريب دادند و هربار خواستم به پليس خبر بدهم، مي‌گفتند حميد به‌زودي برمي‌گردد ولي بالاخره صبرم تمام شد و تصميم گرفتم موضوع را به پليس خبر بدهم.»

ماموران بعد از شنيدن اين گفته‌ها براي پي بردن به سرنوشت حميد، خواهر ۳۳‌ساله او به نام پري و همسر ۳۷‌ساله اين زن به نام حسن را بازداشت كردند و به بازجويي از آنها پرداختند.

پري در جريان تحقيقات گفت برادرش فوت شده است او توضيح داد: «من، شوهر و برادرم به هروئين اعتياد داشتيم و روز حادثه حميد به خانه‌مان آمد تا مواد مصرف كند. او به شوهرم گفت ديگر كشيدن هروئين او را ارضا نمي‌كند، شوهرم هم پيشنهاد داد تزريق كند. او خودش مواد را آب كرد، در سرنگ كشيد و به حميد تزريق كرد. بعد از آن برادرم بي‌هوش شد.

ما فكر كرديم حالش به‌زودي خوب مي‌شود اما دو روز گذشت و او به هوش نيامد تا اينكه مطمئن شديم مرده است. حسن بعد از آن من و دخترم را تهديد كرد و گفت اگر درباره اين موضوع به كسي حرفي بزنيم ما را مي‌كشد. او سپس جسد را به يك گاوداري برد و در آنجا دفن كرد.»ماموران نشاني گاوداري را از پري پرسيدند. وقتي به آنجا رفتند با حفاري توانستند استخوان‌هاي حميد را پيدا كنند. بعد از آن حسن تحت بازجويي قرار گرفت.

او اتهام نقش داشتن در مرگ برادرزنش را انكار كرد و گفت حميد خودش مواد را تزريق كرد و من در اين ماجرا نقشي نداشتم.كارآگاهان براي اينكه به اصل موضوع پي ببرند به بازجويي از دختر ۱۵‌ساله متهمان پرداختند. او گفت: «من شاهد صحنه مرگ دايي‌ام نبودم. آن شب چند بار از خوب پريدم و ديدم مادرم گريه مي‌كند و مي‌گويد پدرم، دايي را كشت. پدرم مرد خوبي نيست. او من و مادرم را به هروئين معتاد و زندگي‌مان را خراب كرد.»بازپرس پرونده بعد از تكميل تحقيقات مقدماتي حسن را متهم به قتل عمدي تشخيص داد و به اين نتيجه رسيد كه پري نيز در اين قتل به شوهر كمك كرده است. به اين ترتيب كيفرخواست عليه حسن به اتهام مباشرت در قتل و براي پري به اتهام معاونت در قتل صادر شد و آن دو به‌زودي پاي ميز محاكمه مي‌روند.


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

من و شوهر و برادر و مادرم هروئینی هستیم!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saniii

      پدره دخترشم معتاد. کردههههههههه
      توف تو هیکلش توف تو اون مرد که اسم پدر رو یدک میکشه
      اشغال معتاد غوضی
      برو به درک

    • asal

      hamatoon ba haaaaamm??vaghti akhbare havadeso mikhoonam vaghean asabani misham doost nadaram hamvatanam zajr bekeshan ..........vaghean hesse badi behem dast mide....khoda hast va javabe hameye inaro mideeeeeeeeeeee......shak nakonnnnn

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج