جاباما
۱۶۱۷۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کت های شیک برای خانم های شیک

این روزها گوشه ذهن هر خانم شیك‌پوشی را یك موضوع مشترك اشغال كرده است: خرید تن‌پوش زمستانی.كارشناسان مد و طراحان لباس همیشه پیشنهاد می‌كنند برای اینكه خرید بهتر و حساب‌شده‌تری داشته باشید.

کت های شیک برای خانم های شیک
مجله زندگی ایده آل: این روزها گوشه ذهن هر خانم شیك‌پوشی را یك موضوع مشترك اشغال كرده است: خرید تن‌پوش زمستانی.كارشناسان مد و طراحان لباس همیشه پیشنهاد می‌كنند برای اینكه خرید بهتر و حساب‌شده‌تری داشته باشید، نگاهی به محصولات جدید برندها بیندازید و با تازه‌های بازار و جریانات روز آشنا شوید تا خریدی مطمئن و دلچسب داشته باشید. آگاهانه خرید كردن، راز یك خرید موفق است.

وقتی شما می‌دانید در این فصل چه لباس‌هایی با چه طرح و نقشی مد است، همان چیزی را می‌خرید كه به‌روز است و دیگر با دیدن مدل‌های دیگر حسرت نمی‌خورید و هوس خرید دوباره نمی‌كنید. این آگاهی قبل از خرید هم برای حال‌تان خوب است و هم برای جیب‌تان. كت‌ها و تن‌پوش‌های زمستانی كه توسط برندهای مختلف امسال به بازار آمده‌اند در سه ویژگی مشترك هستند. اگر شما می‌خواهید خانم شیك‌پوشی در پاییز و زمستان امسال باشید، این سه ویژگی را برای خرید زمستانی خود به یاد داشته باشید.

كت‌های بزرگ‌تر از خودتان

کت های شیک برای خانم های شیک

كت‌ها و پالتوهای امسال برشی آزاد دارند و در نگاه اول حجیم بودن آنها به چشم می‌آید. در اصطلاح كارشناسان مد به این كت‌ها «فوق سایز» گفته می‌شود. این كت‌ها به تن نمی‌چسبند و شاید به همین دلیل شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند. از طرف دیگر این توانایی را دارند كه چاقی موضعی شما را بپوشانند. تن‌پوش‌های حجیم با برش آزاد از سال گذشته در كارهای طراحان دیده می‌شدند ولی طرح غالبی هستند كه در تمام برندها و نمایش‌های مد سراسر دنیا دیده شدند. اولین‌باری كه این مدل كت را بپوشید، بی‌شك با آن ارتباط برقرار نمی‌كنید و به‌نظرتان عجیب است اما وقتی استفاده از آنها در جامعه رواج پیدا كند، برای شما هم عادی و حتی دوست‌داشتنی می‌شود.

پارچه‌ها را تركیب كنید

کت های شیک برای خانم های شیک

تركیب پارچه‌های مختلف، ابتكار دیگری از طراحان برای كت‌ها و پالتوهای پاییز و زمستان امسال است. پالتو با پارچه پشمی و آستین، یقه یا كمربند چرمی طرحی است كه امسال بسیار خواهید دید. در مطالب دیگر به شما گفتیم كه استفاده از پارچه‌های چرم یكی از جریانات پررنگ و پر استفاده در لباس‌های پاییز و زمستان امسال است. كت، دامن و... چرمی به‌وفور در كارهای طراحان سراسر دنیا دیده می‌شود. بسیاری از طراحان به جای دوخت پالتوهای تمام‌چرم، سراغ تركیب چرم با دیگر پارچه‌ها رفته‌اند. البته باید بدانید تركیب پارچه‌های مختلف، در محصولات دیگری مثل كیف، كفش، بلوز و شلوار هم دیده می‌شود و در كل از جریانات مد در پاییز زمستان امسال است ولی در هیچ كدام به پررنگی پالتو و كت زمستانی نیست.

دنیای نقش و نگار

کت های شیک برای خانم های شیک

كارشناسان مد اغلب به شما پیشنهاد می‌كنند سراغ پالتوهای ساده بروید تا بتوانید به راحتی آنها را با لباس‌های مختلف بپوشید و ست كنید اما این توصیه برای امسال چندان كارآمد نیست چون پالتو با پارچه‌های نقشدار در كارهای طراحان مختلف دیده می‌شود. طرح‌های هندسی منظم، طرح‌های شلوغ و بی‌نظم، نقوش قرینه یا... در كارهای طراحان مختلف از زارا تا برندهای لوكس و گران‌قیمتی مثل روبرتو كاوالی دیده می‌شود. پارچه‌های نقشداری كه تركیب دو رنگ سفید و مشكی هستند، بیش از همه در كارهای طراحان دیده می‌شود و بی‌شك امسال شاهد رواج پالتوهای سفید و مشكی خواهید بود.

نكاتی درباره خرید پالتو

- قبل از خرید پالتو، تكلیف‌تان را با دو موضوع روشن كنید:

- آیا می‌خواهید هر روز از آن استفاده كنید یا در موقعیت‌های خاص؟

- آیا ترجیح می‌دهید آنقدر گرم باشد كه تنها هم بشود آن را پوشید یا می‌خواهید آن را با لباس دیگری بپوشید؟

- بسیاری از پالتو‌ها دولایه هستند یعنی غیر از اینكه بدن را گرم می‌كنند در مقابل برف و باران هم مقاوم هستند. این پالتوها در بازار گران‌تر هستند.

- پالتوهای تك‌لایه باتوجه به هوای ایران در روزهای بیشتری از سال قابل استفاده هستند. در صورت خرید این مدل پالتوها، حتما مدل كمی آزادتر را انتخاب كنید تا بتوانید در روزهای سرد سال همراه با پلیور یا ژاكت زیر پالتو گرم بمانید. چندلایه پوشی پیشنهاد خوبی برای روزهایی است که تکلیف میزان سردی هوا چندان مشخص نیست.

- اگر جیب‌تان اجازه می‌دهد پارچه‌ای مانند كشمیر را انتخاب كنید كه گرم و سبك است؛ البته این روزها پارچه‌های كشمیری قیمت بالایی دارند و به آسانی هم پیدا نمی‌شوند.

- پارچه‌های پشمی یكی از بهترین و دردسترس‌ترین گزینه‌ها برای پالتوی زمستانی است. پارچه‌های پشمی مانند یك عایق، گرما را حفظ می‌كنند. پارچه‌های پشمی در برابر كثیفی، گرد و خاك و ساییدگی مقاومند و جالب‌تر این است ‌كه می‌توانند بدون اینكه خیلی سنگین شوند رطوبت زیادی جذب كنند.

- انتخاب رنگ سلیقه‌ای است ولی بهتر است بدانید رنگ‌های تیره بیشتر از رنگ‌های روشن گرما را جذب می‌كنند. می‌توانید رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، سورمه‌ای تیره، مشكی یا خاكستری را انتخاب كنید.

- هنگام پرو پالتو دست‌های‌تان را چند بار به جلو بكشید یا باز و بسته كنید، در صورتی كه احساس كردید قسمت ساعد شما كشیده می‌شود شك نكنید انتخاب‌تان اشتباه است. آستین‌های پالتو باید طوری باشد كه بتوانید در زیر آن لباس‌های آستین‌دار یا ضخیم بپوشید.

- اندازه قد آستین هم باید تا روی مچ دست شما بیاید كه آستین لباس شما از زیر آن دیده نشود. حواس‌تان باشد كه هنگام نشستن و برخاستن، قسمت دامنی پالتو نباید بالا برود و هیچ‌كشیدگی نباید در آن ناحیه ایجاد شود. این نکات ریز خرید خوب شما را تضمین می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج