۱۶۲۸۸۷
۶ نظر
۵۰۳۸
۶ نظر
۵۰۳۸
پ

چطور با ایده‌گرفتن از لباس‌های بهرام رادان و میترا حجار در آتش بس ۲ خوش‌لباس شوید!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

برای این مطلب سراغ یكی از خوش‌لباس‌ترین فیلم‌های در حال اكران رفته‌ایم و برای‌تان كلی نكته تازه داریم، بخوانید و زیباتر شوید!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف
مجله زندگی ایده آل - تارا ذكایی: اگر تا به حال مثل اسپند روی آتش بالا و پایین می‌پریدیم كه حواس‌تان به لباس‌هایی كه انتخاب می‌كنید باشد چون تاثیرشان بیش از چیزی است كه فكر می‌كنید برای همین بود دیگر! برای اینكه نگاهی به عكس‌های علی نیك رفتار از طراحی لباس آزیتا میلانی بیندازید و متوجه شوید لباس‌ها در اوج شیك بودن چه پیام‌هایی به شما منتقل می‌كنند؛خوشحال‌تان می‌كنند یا ناراحت؟ سرما زیر پوست‌تان می‌آورند یا احساس امنیت به شما می‌دهند؟ برای این مطلب سراغ یكی از خوش‌لباس‌ترین فیلم‌های در حال اكران رفته‌ایم و برای‌تان كلی نكته تازه داریم، بخوانید و زیباتر شوید!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۱. قطعا یكی از زیباترین ست‌های آتش بس ۲ همین ستی است كه میترا حجار به تن دارد؛ یك تركیب گرم كم‌نظیر برای روزهای خنك . دو رنگ پرانرژی پرتقالی و زرشكی اگر به تنهایی در كنار هم به كار می‌رفتند شاید توی ذوق می‌زدند اما خلاقیت آزیتا میلانی نشاندن این رنگ‌ها در بستر سبز زمردی و سبز سدری است. این تركیب همه‌چیز را برای به‌نمایش گذاشتن شخصیت مقتدر و پرقدرت اما در صورت لزوم پذیرای نصیحت دیگران نشان داد.

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۲. رادان كه اخیرا مدل نوین چرم هم شده یكی از معدود چهره‌هایی است كه می‌توان نقشه‌های زیادی برای استایلش كشید و مطمئن بود كه در ۹۰ درصد ماجرا همچنان شیك خواهد بود. یكی از بازی‌های زیبای انجام شده با تیپ او، انتخاب این ست است كه در حین اسپرت و مردانه بودن یك الگوی مناسب برای جوان‌ترها ارائه می‌دهد. پارسال كه آستین‌های سه دكمه روی بورس بودند و اگر امسال هم همین‌طور باشد، دیگر می‌دانید باید با آنها چه كار كنید!

۳. نقطه عطف تمركز این عكس روی دو رنگ متمركز شده كه اولی‌اش پرتقالی شال میترا حجار است و دومی زرد نئونی پتوی نوزاد. با حذف این دو رنگ از تصویر به نظر می‌رسد انرژی تصویر هم حذف می‌شود.

من ناراحتم

كسانی كه فیلم را دیده باشند می‌دانند كه این صحنه متعلق به وقتی است كه سایه می‌خواهد قهر كند و برود، بنابراین خیلی عجیب نیست اگر رنگ‌های به كار رفته در این تصویر گرم و شاد نباشند.

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

طوسی خنثی به خوبی كنار بنفش تیره نشسته و فضای تصویر را سرد و بی‌حال كرده است. اگر به لباس رایان هم دقت كنید متوجه سردی رنگ آبی علی رغم پر رنگ و اصطلاحا جاندار بودن آن می‌شوید، یك جوری كه انگار می‌خواهد بگوید من هنوز انرژی دارم ولی ناراحتم!

گرم مثل نارنجی

۱. به فرم یقه كت نگاه كنید و بعد هم نگاهی به بلندی آن بیندازید، هر دوی این راهكارها می‌توانند قدتان را بلند و كشیده نشان دهند؛ برش‌های عمودی روی كار هم این پروسه را كامل می‌كند!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۲. شاید استفاده از عینك‌دودی‌هایی با شیشه مشكی برای تابستان و بهار خوب باشد اما پیشنهاد ما این است كه در هوای سرد سراغ شیشه‌های قهوه‌ای بروید. این رنگ گرم است و بالطبع چهره شما را هم گرم‌تر نشان می‌دهد.

۳. این بار هم یكی دیگر از تناژهای نارنجی به تصویر گرما بخشیده است. نكته مهم اینجاست اگر رنگ ابروهای‌تان تیره است، می‌توانید با خیال راحت سراغ این تركیب بروید در غیر این صورت بهتر است تناژهای تیره‌تری را انتخاب كنید.

قانونمند یا بی‌تعهد

۱. به تركیب رنگ زیر سارافونی و روسری دقت كنید چون می‌تواند یكی از تركیب رنگ‌های زیبای این فصل باشد. یك جور تركیب رنگ گرم و سرد كه نتیجه‌ای متعادل ایجاد می‌كند و ظاهری هنری به شما می‌بخشد. فقط یك نكته را فراموش نكنید؛ زمانی كه سارافون‌تان طرحدار است بهتر است سراغ شال یا روسری ساده بروید مگر اینكه شما هم مثل شخصیت پرستار از جلب‌توجه و زیاد حرف زدن خوش‌تان بیاید!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۲. یكی از پیشنهادهای خوب امسال استفاده از سارافون‌هاست. تا وقتی هوا هنوز خیلی سرد نشده و جایی برای ژاكت‌ها نیست، می‌توانید از زیر سارافون و سارافون استفاده كنید. قانون تركیبی ساده و طرحدار اینجا هم صدق می‌كند؛ وقتی سارافون‌تان شلوغ است، زیرسارافونی ساده به تن كنید.

۳. موقع انتخاب فریم باید به فرم كلی صورت‌تان دقت كنید . عینك‌های زاویه‌دار معمولا نماینده شخصیت‌های مقید و قانونمند هستند و بی‌زاویه‌ها نماینده شخصیت‌های انعطاف‌پذیر و خلاق‌تر. حالا اگر هنوز فیلم را ندیده‌اید حدس بزنید این آدم چه شخصیتی دارد!

پرحرف و شلوغ کار

ظاهر شما حرف می‌زند و چیزهایی در مورد شخصیت‌تان می‌گوید كه شاید فكرش را هم نكنید! حالا خوب به این ست نگاه كنید. حتی اگر فیلم را هم ندیده باشید باتوجه به شلوغ بودن طرح‌های روی دامن، چتر و كیف می‌توانید به روحیه نه‌چندان كم‌حرف و نسبتا شلوغ‌كار شخصیت پی ببرید؛ روحیه‌ای كه خبر از برون‌گرایی كاراكتر گوهر خیر اندیش در آتش‌بس ۲ می‌دهد.

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

بنفش تیره را معمولا رنگ ناراحتی می‌دانند اما وقتی در كنار زرشكی و سبز قرار بگیرد اوضاع فرق می‌كند. انتخاب لباس مناسب و رساندن پیام به ذهن بیننده‌ها كاری است شبیه درست چیدن مهره‌های شطرنج؛ همانقدر با دقت و حساب‌شده برای رسیدن به برد نهایی!

نه گرم و نه سرد

صرف‌نظر از نوشته‌های روی بلوز رایان و ماجرای كل‌كل‌های خانوادگی، این عكس می‌تواند یك گزینه خوب برای خانواده‌هایی باشد كه دوست دارند لباس‌های‌شان را به صورت خانوادگی ست كنند.

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

فقط به یك نكته اساسی توجه داشته باشید؛ فضای این عكس به خاطر رنگ سبز نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. اگر خانواده خیلی خوشحالی هستید، می‌توانید سبز را در كنار رنگ‌های گرمی مثل پرتقالی، آجری یا حتی قرمز بنشانید. اگر مستقیما سراغ خاكی برای نشستن در كنار سبز بروید- یعنی كاری كه طراح لباس برای بهرام رادان انجام داده- ممكن است كمی تاثیر رنگ‌ها را به كام خودتان تلخ كنید.

رویا بافی تا آسمان

۱. بلندپروازی و رویابافی شخصیت حجار با یك نگاه ساده به لباس‌هایش مشخص می‌شود! آبی آسمانی پر از رویا و آرامش است اما وقتی كنار قرمز قرار می‌گیرد خبر از بلند بودن قد آرزوها می‌دهد؛ خبر از یك عالمه تلاش و انرژی برای رسیدن به تك‌تك‌شان! حالا از كجا بفهمیم این شخصیت رویاپرداز، شلوغ‌كار هم هست؟ این همه طرح درهم و برهم روی لباس فكرهای شلوغ پلوغ او را در كسری از ثانیه برملا می‌كند!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۲. درست برخلاف شخصیت همسرش یك روحیه ساده دارد كه هاشورهای منطق رویش سایه انداخته‌است . استفاده از رنگ‌های خنثی در این ست تاحدودی نشان می‌دهد این مرد جوان به‌رغم كل‌كل‌هایش قابلیت شكل گرفتن توسط همسر را هم دارد؛ البته اگر از انتخاب اسم بچه صرف نظر كنیم!

۳. هیچ عیبی ندارد اگر اصول خوش‌پوشی را در مورد بچه‌ها هم رعایت كنیم؛مثلا این ست برای یك بچه با موها و پوست روشن انتخاب خوبی است و می‌تواند راهنمای پدر و مادرهای جوان شود.

برای ۲۰ تا ۳۵ سال

۱. پلیور سرمه‌ای و پیراهن آبی هر دو انتخاب‌های خوبی برای پوست و چشم‌های روشن بهرام رادان هستند. در كنار این ست كالج جیر نسبت به مدل‌های چرمی یا براق گرم‌تر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

۲. اگر قرار به انتخاب بین تركیب سرمه‌ای و قرمز یا مشكی و قرمز باشد ما اولی را ترجیح می‌دهیم به‌خصوص كه با لباس پدر هم هماهنگ می‌شود اما تركیب دوم شاید با مجموعه رنگ‌های حاضر در صحنه مطابقت بیشتری داشته باشد. در هر حال پیشنهاد می‌كنیم اگر سن‌تان بین ۲۰ تا ۳۵ سال است سرمه‌ای و قرمز را انتخاب كنید.

۳. بافت سدری رنگ و چرم روی سرشانه‌ها به رنگ قهوه‌ای روشن هماهنگی خوبی با تیپ كلی رایان ایجاد كرده‌اند؛ به‌خصوص كه موهایش هم طلایی است و به رنگ خوشه‌های گندم!

شاد و پر انرژی

نگاه‌تان را از عناوین رنگارنگ كتاب‌ها كه محو هستند می‌گذرانید و می‌رسید به یكی از شادترین ست‌های فیلم؛ تركیبی زیبا از زردی كه جیغ نیست، سبزی كه تیره است و حاشیه روشن دارد و آبی با تناژهای متفاوت! برای آراستگی در مقابل ‌مهمان‌هایی كه این آخر هفته به منزل‌تان می‌آیند از این مجموعه الگو‌بردارید و شخصیت پرنشاط و انرژی‌تان را نشان دهید. زرد یك جورهایی مخرج مشترك آبی و سبز است؛ یعنی كنار هردوی‌شان به خوبی می‌نشیند. استفاده از مخرج‌مشترك‌ها را فراموش نكنید!

خوش‌ تیپی به سبك سایه و یوسف

فیروزه سنگ سنتی ما ایرانی‌هاست، یك جورهایی المانی است از فرهنگ ایرانی كه حتی به صورت جزئیات هم خودش را در ظاهر امروزی زنان نشان می‌دهد. نكته جالب‌تر اینجاست كه زیورآلات انتخابی در این فیلم در حین ریشه‌دار بودن در فرهنگ سنتی، طرح‌هایی مدرن دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      مزخرفات !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به فرهنگ سينما

    • sara

      جالب بود

    • sami

      چه لباسای داغون و درپیتی

      پاسخ ها

      • سارا

        اتفاقا لباسای میترا حجار تو این فیلم خیلی قشنگ بود و هیکلش رو هم بلند و کشیده نشون میداد بسیار هم ترکیب رنگی زیبایی داشتن اگه نمیپسندی دلیل نمیشه که اونا قشنگ نباشن!!!!

    • hastia

      چقدر متن جالبی بود من یکبار این فیلم رو دیده بودم ، اما به این نکته های جالب توجه نداشتم و دوباره میخوام این فیلم رو با دقت نگاه کنم .از خانمها و آقایون خوشتیپ هم دعوت میکنم دوباره این فیلم رو نگاه کنن ...
      ممنونم از خانم تارا ذکایی و خانم میلانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج