۱۶۳۴۵۱
۲ نظر
۵۰۹۷
۲ نظر
۵۰۹۷
پ

خاص بودن را تجربه كنید

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

آیا تا به حال استفاده از رنگ مشكی را در دكوراسیون منزل خود امتحان كرده‌اید؟ مشكی رنگی زیرك و معماگونه است كه می‌تواند هم روحیه غمی و هم روحیه شادی را در شما تقویت كند.

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: آیا تا به حال استفاده از رنگ مشكی را در دكوراسیون منزل خود امتحان كرده‌اید؟ مشكی رنگی زیرك و معماگونه است كه می‌تواند هم روحیه غمی و هم روحیه شادی را در شما تقویت كند؛ زمانی به راز درون این رنگ پی می‌برید كه ریتم توافق وجودی آن با سایر رنگ‌ها را لمس كنید و از این رنگ نهایت لذت را ببرید.

طراحی دكوراسیون منزل با رنگ مشكی شجاعت و جسارت خاصی می‌خواهد؛ درواقع باید دل را به دریا زد. نمی‌دانیم این شجاعت را شما به خرج می‌دهید یا نه ولی ما برای استفاده از این رنگ در منزل پیشنهادی برای شما داریم تا هم آرامش رنگ مشكی را به خانه خود بیاورید و هم آن را تبدیل به خانه‌‌ای رؤیایی و افسانه‌ای كنید.

۱. خواب مشكی

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

اگر شما یك اتاق خواب رمانتیك را می‌پسندید و به رنگ مشكی علاقه بسیاری دارید، می‌توانید در انتخاب رنگ دیوار خود از دو رنگ سفید و مشكی به صورت تك‌رنگ استفاده كنید البته كاغذدیواری‌هایی با همین تركیب‌بندی وجود دارند كه می‌توانید آنها را تهیه كنید. در كنار این رنگ‌آمیزی زیبای دیوار، می‌توانید از روتختی مشكی و سفید كه رنگ سفید در آن غالب باشد، استفاده كنید. با پرده‌های مشكی خداحافظی كنید چون اتاق را دلگیر و تاریك می‌كنند، همچنین یك قالیچه مشكی با طرح‌های سفید در كف این اتاق خواب، فضای رمانتیك و عاشقانه‌ای برای شما طراحی می‌كند.

۲. مشكی برای سرویس بهداشتی

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

اگر قصد دارید این رنگ را در حمام خود داشته باشید، می‌توانید كاشی‌های دیوار را به رنگ سفید درآورید و برای كف از سرامیك‌های مشكی با طراحی‌های سفید استفاده كنید. توالت‌فرنگی مشكی در كنار وان مشكی و حوله‌های سفید رنگ، دیدی چشمگیر به وجود می‌آورند؛ البته برای اینكه فضا خسته‌كننده نشود، می‌توانید از بطری‌های رنگارنگ شامپو و صابون‌های معطر رنگی در فضای حمام استفاده كنید.

۳. رنگ سفید را دست‌كم نگیرید


رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

با تاكید بر خنثی بودن رنگ مشكی یادتان باشد جایی هم برای رنگ سفید در نظر بگیرید. رنگ سفید با همه آرامشی كه در خودش دارد تركیبی است از انواع رنگ‌هایی كه وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند، بنابراین سفید می‌تواند به تنهایی انرژی پنهان در همه این رنگ‌ها را منعكس كند. اگر مبلمان شما مشكی و ساده است حتما به كوسن‌های سفید برای چیدمان فكر كنید تا آرامش و نشاط را با هم داشته باشید. در چیدمان خانه‌تان جایی هم برای آیتم‌های دكوراتیو سفید در نظر بگیرید. آیتم دكوراتیو انتخابی شما می‌تواند یك مجسمه مدرن باشد یا یك ظرف و حتی یك تابلو.

۴. نورپردازی مشكی

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

در استفاده از رنگ مشكی باید با دقت ویژه‌ای عمل كنید چون مشكی در كنار قدرت و جسارت، این امكان را دارد كه خشم و عصبانیت در محیط ایجاد كند؛ به همین دلیل باید با فكر و دقت سراغ لوستر مشكی بروید. لوسترهای ساده‌ای كه با طراحی‌های مدرن هماهنگی خوبی دارند، زیاد دیده می‌شود؛ چنین لوسترهایی برای فضاهای مشكی انتخاب خوبی هستند. اگر در این كار حرفه‌ای نیستید، حتما از طراحان داخلی كمك بگیرید تا آرامش خانه شما با یك تغییر دكوراسیون ساده از دست نرود.

۵. یك تركیب لوكس

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

اگر خیال دارید به تركیبی لوكس از رنگ مشكی برسید یا حتی به استفاده از این رنگ در اتاق پذیرایی‌تان فكر می‌كنید یادتان باشد باید به تركیب این رنگ با طلایی هم فكر كنید. تركیب رنگ طلایی حال و هوای فانتزی رنگ مشكی را كمی متعادل‌تر می‌كند. شما می‌توانید این تركیب رنگ را در مبلمان، پرده یا حتی اكسسورایز انتخابی‌تان هم امتحان كنید. مجسمه‌های طلایی یا آباژورهایی با پایه طلایی شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند.

۶. مشكی تنها هرگز

برای داشتن پرده‌ای با رنگ مشكی حتما آن را با رنگ دیگر تركیب كنید. پرده‌های سراسر مشكی برای اتاق‌های بزرگ و دیوارهای بلند مناسب هستند وگرنه باعث كوچك نشان دادن محیط می‌شوند. برای انتخاب پرده بهتر است از یك تور سفید برای تمام پنجره و بالا و كنار پنجره از پارچه مشكی ضخیم مثل مخمل، ساتن و... استفاده شود كه این مدل پرده‌ها برای دكوراسیون مدرن یا كلاسیك مناسب است.

رنگ مشكی دكوراسیون شما رامتمایز می‌کند

با وجود همه علاقه‌ای كه به رنگ مشكی دارید فكر مشكی كردن تمام دیوارها را از سرتان بیرون كنید چون در این شرایط فضای خانه شما بسیار كوچك و تاریك به نظر می‌رسد، اما نگران نباشید شما می‌توانید دست‌كم یكی از دیوارهای خانه‌تان را به رنگ مشكی اختصاص دهید و باقی ماجرا را هم بگذارید به حساب چیدمان و آیتم‌هایی كه برای چیدمان انتخاب می‌كنید. یادتان باشد در چیدمان مشكی، رنگ غالب فرش یا گلیمی كه به عنوان كفپوش انتخاب می‌كنید حتما باید خاكستری باشد. این انتخاب خودش به تنهایی برای گرم و پرهیجان كردن فضای خانه شما كافی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به عنوان یک طراح داخلی این ترکیب رنگی رو اصلا توصیه نمیکنم! هم دلگیره هم بشدت خسته کننده

    • giti

      سلام
      ببخشید اونوقت منظره بیرون وگیاه گلدون هم مشکی است ؟؟
      این عکسها سیاه و سفید گرفته شده بهتر نبود رنگی باشه تا بهتر معلوم بشه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج