۱۶۴۶۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابراز پشیمانی بهداد سلیمی بعد از ۲ سال

نائب‌قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: ۲ سال پیش نباید مقابل مربی‌ام کورش باقری می‌ایستادم.

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی که در یک برنامه تلویزیونی گفت‌وگو می‌کرد در مورد کورش باقری گفت: باقری از بهترین مربیان ایران است و شکی در این موضوع نیست و نتایجی که به دست آورد این موضوع را نشان می‌دهد. من از لحاظ فنی با او مشکل نداشته و ندارم اما یکسری مسائل داخلی وجود داشت که باعث عدم همکاری ما در تیم ملی شد.

وی ادامه داد: هنوز بر سر حرف‌هایم هستم اما اگر ۲ سال پیش بود در قبال مسائلی که پیش آمد شاید جور دیگری رفتار می‌کردم تا آن مشکلات پیش نیاید. در آن زمان جوان بودم و ناپخته، اما الان تجربه بیشتری دارم. قبول دارم که صد در صد نباید جلوی مربی‌ام می‌ایستادم.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد ورود به دنیای سیاست را دارد یا نه، گفت: در حال حاضر برای این موضوع برنامه‌ای ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی وزنه‌برداری بگذارم.

نائب‌قهرمان جهان در مورد وضع مالی‌اش گفت: وضعیت مالی‌ام خوب است. حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صندوق حمایت می‌گیرم و زمانی که در اردو باشیم ماهی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی دارم. البته حدود ۵ ماه است که از صندوق به ما حقوقی داده نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این حقوق برای زندگی‌اش کافی است‌، گفت:‌خدا را شکر مشکلی وجود ندارد چون از جاهای دیگر هم به من برسد.

سلیمی در مورد برنامه آینده‌اش گفت: اگر مصدوم نشوم برنامه‌ام این است تا المپیک ۲۰۱۶ وزنه بزنم. به این دلیل می‌گویم مصدوم نشوم چون وزنه‌برداری رشته انفجاری است و مصدومیت در آن زیاد است چون باید ناگهان وزنه را بالای سر برد.

وی در پایان با اشاره به ازدواج با خواهر یکی از دوستانش، در مورد حضور همسرش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: با حضور همسرم در این مسابقات و به خصوص حرکات دوضرب آرامش گرفتم و تمرکز بیشتری داشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج