جاباما
۱۶۴۶۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۴

در این مطلب برخی از مهم‌ترین و چشمگیرترین خودروهای سال ۲۰۱۴ را معرفی می کنیم.

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: سال ۲۰۱۴ دورانی پر از رویدادهای مختلف برای دنیای صنعت خودروسازی بود. از تحولات صورت گرفته در فناوری های جدید تا تلاش برای به کمال رساندن فناوری های موجود، از ظهور شرکت های خودروسازی جدید تا بازگشت برندهایی که دیر زمانی خبری از آنها نبود، سال ۲۰۱۴ با معرفی خودروها و جریان های مختلف دوران پر باری را پشت سر گذاشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین و چشمگیرترین خودروهای سال ۲۰۱۴ را معرفی می کنیم.

آکورا TLX

برند آکورا شاخه خودروهای لوکس شرکت هوندا محسوب می شود و طی چند سال اخیر نمایش قدرتمندی در صنعت خودروسازی نداشت. اما با معرفی مدل جدید TLX بار دیگر آکورا بخشی از جایگاه گذشته خود را باز یافته است. این سدان جدید که جایگزین دو مدل TL و TSX شده است با نظرات مثبت منتقدان و خریداران مواجه شد و این مساله به افزایش فروش آکورا منجر شد.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

کادیلاک CTS-V

کادیلاک CTS-V که اخیرا معرفی شده است به پیشرانه ۶۴۰ اسب بخاری مجهز شده و توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را دارد. از این رو، کادیلاک CTS-V سریع‌ترین و قدرتمندترین خودرو تولیدی در تاریخ ۱۱۲ ساله برند کادیلاک محسوب می شود. در حقیقت، جنرال موتورز سرانجام سوپرسدانی را معرفی کرده است که می تواند شانه به شانه با همتایان اروپایی خود رقابت کند.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

استون مارتین DB۱۰

بار دیگر جیمز باند پشت فرمان یک استون مارتین خواهد نشست. استون مارتین DB۱۰ در اواخر سال ۲۰۱۴ به صورت سفارشی برای حضور در فیلم جدید جیمز باند رونمایی شده است.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

آلفارومئو ۴C

آلفارومئو پس از ۲۰ سال غیبت با مدل ۴C بار دیگر به بازار خودرو آمریکا بازگشت. این خودرو به پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژردار مجهز شده است که توانایی تولید ۲۳۷ اسب بخار نیرو را دارد. با آلفارومئو ۴C می توانید یک رانندگی لذت بخش را تجربه کنید.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

جگوار F-Type کوپه

طراحی ظاهری زیبا و اغواکننده جگوار F-Type کوپه آن را به یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت در بازار مبدل کرده است. این خودرو در حالت پایه به پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید ۳۴۰ اسب بخار نیرو و ۳۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد، مجهز شده است.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

پورشه ماکان

نام پورشه به نوعی با مدل ۹۱۱ گره خورده است. اما از زمان حضور در بخش خودروهای شاسی بلند، پورشه نشان داده است که توانایی های این شرکت تنها به خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت محدود نمی شود. پورشه ماکان به نوعی مدل ارزان‌تر و کوچک‌تر پورشه کاین است. ماکان می تواند فروش خودروهای شاسی بلند پورشه را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

لینکلن MKC

لینکلن شاخه خودروهای لوکس شرکت فورد طی یک دهه گذشته فراز و فرودهایی را برای کسب جایگاه مناسب در دنیای خودرو تجربه کرده اما اخیرا معرفی چند مدل جدید موجب شکل گیری یک نوزایی برای برند لینکلن شده اند. در مرکز این تولد دوباره کراس اوور MKC قرار دارد که بهترین آمار فروش لینکلن طی سالیان گذشته را ثبت کرده است.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

فورد ماستنگ

همان گونه که ماستنگ پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت، فورد نیز از مدل کاملا جدید این برند معروف در میان خودروهای قلچماق رونمایی کرد. ماستنگ جدید، به ترمزهای مدرن، سامانه تعلیق جدید و پیشرانه ای ارتقا یافته مجهز شده و دیگر خودرویی تنها مناسب برای مسابقات سرعت در مسیر مستقیم محسوب نمی شود. فورد ماستنگ جدید با پیشرانه های چهار سیلندر اکوبوست و ۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی عرضه می شود.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

ب‌ام‌و i۸

ب‌ام‌و i۸ برگی جدید در فناوری خودروهای اسپرت محسوب می شود. در ساخت این خودرو حجم قابل توجهی از فیبر کربن و آلومینیوم استفاده شد است و به عنوان یک مدل هیبریدی خودرویی منحصر به فرد با طراحی ظاهری متمایز محسوب می شود.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

هیوندای جنسیس سدان

حضور در بازار خودروهای رده بالا و لوکس برای برندی همچون هیوندای چالش آسانی نبوده است. با این وجود، معرفی جنسیس سدان می تواند مسیر موفقیت برای هیوندای در این بازار را هموار کند. هیوندای جنسیس سدان از نظر طراحی ظاهری، عملکرد، و البته جنبه لوکس بودن خودرویی تاثیرگذار محسوب می شود.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

جیپ چروکی

برند جیپ طی سال ۲۰۱۴ افزایش بیش از ۲۰ درصدی فروش خود را تجربه کرد و از این رو یکی از برگ های برنده شرکت فیات‌کرایسلر نام گرفت. در این میان، جیپ چروکی یکی از موفق‌ترین مدل های این شرکت بوده است. این خودرو که به جعبه دنده ۹ سرعته مجهز شده آمار فروش بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه را در سال ۲۰۱۴ ثبت کرده است.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

دوج چارجر/چلنجر همی هل‌کت

پیشرانه ۷۰۷ اسب بخاری همی هل‌کت، دوج چلنجر را در دنیای خودروهای قلچماق به رقیبی جدی‌تر از هر زمان دیگر برای مدل های جدید شورلت کامارو و فورد ماستنگ مبدل کرده است. از سوی دیگر، مدل چارجر با بیشینه سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعت بر مبنای بیشینه سرعت سریع‌ترین خودرو سدان جهان است.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

خودروهای لوکس جمع و جور

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

بخش خودروهای لوکس جمع و جور دوران پر رونقی را با معرفی مدل هایی مانند ب‌ام‌و سری ۲ ...

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

... آئودی A۳ ...

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

... و مرسدس بنز CLA در سال ۲۰۱۴ تجربه کرد.

فورد F-۱۵۰

فورد F-۱۵۰ به عنوان یکی از پر فروش‌ترین خودروهایی آمریکا طی سه دهه گذشته شناخته می شود. اما سرنوشت شرکت فورد ممکن است در گرو توانایی های مدل باز طراحی شده این وانت قرار بگیرد. شیوه جدید استفاده از آلومینیوم در ساخت این وانت بزرگترین نگرانی برای تداوم موفقیت فورد F-۱۵۰ محسوب می شود.

مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      خوب بود همین هارو به ایمیلمون بفرستین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج