۱۶۴۹۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

در این روزها و هفته‌هایی كه از پاییز می‌گذرد، خانه تكانی كمد همه ما انجام شده؛ تاپ‌ها و تی‌شرت‌ها رفته‌اند و جای خودشان را به پلیورها و سویی‌شرت‌های گرم داده‌اند.

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید
مجله زندگی ایده آل: در این روزها و هفته‌هایی كه از پاییز می‌گذرد، خانه تكانی كمد همه ما انجام شده؛ تاپ‌ها و تی‌شرت‌ها رفته‌اند و جای خودشان را به پلیورها و سویی‌شرت‌های گرم داده‌اند. به نظر من، روزهای سرد سال، یك فرصت ایده‌آل برای خوش‌پوشی است چون لباس‌های زمستانی امكان خلق ست‌های جذاب و متفاوت از همیشه را به شما می‌دهند. شاید تا امروز از منظر لباسی خاص و زیبا به پلیور خود نگاه نكرده باشید؛ پیشنهاد می‌كنیم همین لحظه نگاه‌تان را عوض كنید و اصول خلق ست‌های زیبا با پلیور را یاد بگیرید.

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

بوم نقاشی

این مدل پلیورها را كه مثل یك بوم نقاشی فرض شده‌اند و یك تصویر نقاشی شده روی آنها به چشم می‌خورد، امسال در بازار پوشاك زیاد خواهید دید؛ طرح و نقشی تازه برای پلیور كه پینشهاد طراحان برای پاییز و زمستان است.

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

در تولید این نوع پلیورها از پارچه‌های پنبه‌ای استفاده می‌شود و به همین دلیل نرمی دلچسبی دارند. این مدل پلیور تیپ‌های اسپرت مثل بوت و شلوار جین را به تیپی نیمه رسمی و خاص تبدیل می‌كند.

فرصت هنرمندی

جیب‌های بزرگ، راز درگوشی امسال است. برای پاییز و زمستان ۲۰۱۴، تن‌پوش‌های زمستانی با جیب‌های بزرگ محبوبیت زیادی پیدا كرده‌اند.

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

چنین پلیور با تركیب رنگ سفید و مشكی برای شما كاربرد زیادی خواهد داشت چون در كنار دستمال گردن‌ها و شال‌گردن‌های مختلف می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف استفاده كنید. یك دستمال گردن قرمز و یك كیف قرمز با شلوار و نیم‌بوت مشكی از این تركیب ساده، یك ست آراسته می‌سازد.

لباسی بدون سایز

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

اشتباه نكنید؛ این پلیور برای یك خانم چاق طراحی نشده است. پلیورهای گشاد و بزرگ از جریانات مد ۲۰۱۴ هستند كه در تن‌پوش‌های مختلف از پالتو و بارانی تا پلیور دیده می‌شود. تركیب دو یا چند مدل پارچه در تولید یك پلیور هم از ابتكارات امسال است. هنگام ست كردن این مدل پلیورها دقت كنید؛ هر چه پلیور گشادتر باشد، باید از شلواری تنگ‌تر استفاده كنید. شلوارهای تنگی كه در داخل بوت قرار می‌گیرند، انتخاب خوبی برای این پلیورها هستند.

برای کلاسیک پوش ها

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

خانم‌هایی كه ست‌های كلاسیك را دوست دارند، بهتر است از میان پلیورهای محبوب امسال، سراغ نمونه‌های بافت درشت بروند؛ پلیورهایی كه داخل بافت نقشدار آنها سوراخ‌های درشت ایجاد شده است. این پلیورها را می‌توانید روی بلوزهای شومیز بپوشید تا هم گرمای لازم را به شما بدهد و هم به ست اسپرت نزدیك شود. شلوار جین راستا و شلوارهای كتان كلاسیك انتخاب خوبی برای این پلیور هستند. این پلیور با كفش‌های پاشنه‌دار هم هماهنگی دارد؛ به شرط اینكه پاشنه پهن و كلاسیك باشد. پاشنه نازك زیبایی این ست را نابود می‌كند.

انتخاب ۲۰۱۴

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

از فرم جلوی این پلیور تعجب نكنید؛ پلیورهایی كه قسمت جلویی كوتاه‌تر از قسمت پشت است، امسال بازار گرمی دارند اما پوشیدن این مدل پلیور را فقط به خانم‌هایی توصیه می‌كنیم كه چاقی موضعی در ناحیه شكم ندارند چون هر چند این پلیور گشاد است اما بیرون‌زدگی را به خوبی نشان می‌دهد. این مدل پلیور انتخاب خوبی برای ست دامن و بوت است و در كنار دامن بیشتر از شلوار زیبایی و آراستگی خودش را نشان می‌دهد.

گرم تر از هرسال

چگونه با پلیور خوش‌پوش و خوش‌استایل باشید

اگر قصد خرید یك پلیور بافتنی دارید، حتما یك نمونه بلند بخرید. پلیورهایی كه قسمت كشباف آن در زیر باسن قرار می‌گیرد. خرید چنین پلیوری یك تیر و دو نشان است؛ هم چاقی موضعی ناحیه شكم و پهلو را می‌پوشاند و هم در كنار شلوار‌های لوله تفنگی و بوت، ستی زیبا برای شما می‌آفریند. بافت‌های نقشدار امسال بازار گرمی دارند و بهتر است از این نمونه خرید كنید چون لطافت بیشتری نسبت به بافت‌های ساده دارند. پلیورهای بافتنی به دلیل حجم زیاد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهند اما نمونه‌های ظریف این خطای دید را ایجاد نمی‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج