۱۶۵۶۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رفتاري که با صالح شد با کريمي هم شد

مربي پيشين تيم ملي کشورمان از رفتاري که کارلوس کي‌روش با مربيان ايراني دارد، انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: ناصر ابراهیمی درباره تیم ملی فوتبال گفت: اتفاقاتی که در تیم ملی فوتبال کشورمان رخ داد ضعف فدراسیون فوتبال است که بیش از اندازه به یک مربی بها داده است. آن مربی که در طول سال می‌گفت از اروپا، آفریقا و منچستریونایتد پیشنهاد دارد در نهایت مشخص شد پیشنهادهایش توخالی است اما باز هم فدراسیون با او تمدید قرارداد کرد.

وی افزود: کسی که در فوتبال مدارج بالایی را طی کرد و مدرک های درجه A جهان را دارد و بیش از ۴۰ سال سابقه مربیگری داشته باید سبکی از فوتبال را نشان بدهد اما ما در این چند سال هیچ سبکی از کی‌روش ندیدم. اتفاقی که برعکس آن در والیبال ما رخ داد و اکنون می‌بینیم که همه در والیبال به دنبال سبک تیم ملی هستند.

مربی پیشین تیم ملی کشورمان با بیان اینکه جام ملت‌های آسیا آخرین فرصت کارلوس کی روش است، اظهار داشت: چرا ما باید در آستانه جام ملت‌های آسیا چنین رفتارهایی را از سرمربی تیم ملی ببینیم که با بازیکنان و مربیان انجام می‌دهد؟ چرا بازیکنانی مانند رحمتی، عقیلی و خلعتبری با رفتار ناشایستی روبرو شدند و از تیم ملی کنار ماندند؟ چرا باید اتفاقی که برای مجید صالح اتفاق رخ داد برای علی کریمی هم اتفاق بیفتد اما باز هم هیچ کس به این موضوعات نمی‌پردازد. اینها ایراداتی است که به سرمربی تیم ملی وارد است و باید به این مسائل بپردازیم.

ابراهیمی درپاسخ به این سوال که تیم ملی در جام ملت‌ها چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، گفت: ما مطمئنا از مرحله گروهی بالا خواهیم رفت و می‌‌توانیم بحرین و امارات را شکست بدهیم اما کار ما بعد از آن کمی سخت است و امیدوارم بتوانیم به جمع ۴ تیم برتر صعود کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج