جاباما
۱۶۵۹۳۹
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

داستان تولد نخستین بازی کامپیوتری

۳۵ سال پیش، در بازی‌های ویدیویی یک انقلاب رخ داد. کنسول‌های بازی‌های خانگی مبتنی بر کاتریج در حال گسترش و فراگیر شدن بودند و سرگرمی‌های تعاملی به اتاق‌های نشیمن نفوذ کردند.

یک پزشک: ۳۵ سال پیش، در بازی‌های ویدیویی یک انقلاب رخ داد. کنسول‌های بازی‌های خانگی مبتنی بر کاتریج در حال گسترش و فراگیر شدن بودند و سرگرمی‌های تعاملی به اتاق‌های نشیمن نفوذ کردند. آزمایشگاه‌های کامپیوتر دانشگاه‌ها برای دانشمندانی در نظر گرفته شدند که می‌خواستند روی دانش‌آموزان برنامه‌نویسی تحقیق کنند که نسخه‌های الکترونیکی از اژدها و زندان‌های مخوف می‌سازند.

داستان تولد نخستین بازی کامپیوتری

با فرارسیدن کریسمس ۱۹۷۹، دو کامپیوتر خانگی جدید از شرکت آتاری در فروشگاه‌ها دیده شد، ماشین‌هایی که برای همیشه درک و تصور ما از کامپیوتر و توانایی‌هایش را تغییر دادند. بله؛ شرکت آتاری خالق اولین کامپیوترهای بازی‌های خانگی و اولین بازی خانگی است. و البته خلق دنیایی که بسیاری از ما خاطرات شیرین و لذت‌بخشی در پس ذهن‌مان ازش داریم. آتاری برای بسیاری از کاربران کامپیوتر کلمه مقدسی است و از آن به نیکی و خوبی یاد می‌کنند. در متن پیش‌رو، به بهانه ۳۵ سالگی تولد اولین بازی کامپیوتری، سعی کردیم گریزی به تاریخچه ساخت اولین کامپیوتر مخصوص بازی و یک دهه موفقیت آتاری ب/NB/L
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج