جاباما
۱۶۵۹۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پودولسکی در آستانه پیوستن به اینتر

مهاجم آلمانی تیم فوتبال آرسنال راهی میلان شده است تا پروسه عقد قرارداد با آبی‌ومشکی‌پوشان این شهر را به پایان برساند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتر یک قدم دیگر به جذب لوکاس پودولسکی، مهاجم آلمانی آرسنال نزدیک‌تر شده است، چرا که گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که بازیکن پیشین تیم ملی آلمان شب گذشته وارد میلان شده است تا در تست پزشکی باشگاه اینتر شرکت و در صورت قبولی در آن، پای برگه قرارداد خود را با نراتزوری امضا کند.

پودولسکی شب گذشته در حالی در فرودگاه شهر میلان مورد استقبال گسترده گروهی از هواداران اینتر قرار گرفت و شال آبی‌ومشکی نراتزوری را روی گردن خود انداخت که تا همین یک هفته پیش آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال از پیشنهاد اینتر برای جذب این بازیکن ۲۹ ساله به عنوان یک جوک یاد می‌کرد. البته ونگر روز گذشته (جمعه) اعتراف کرد که پیشنهاد اینتر‌ی‌ها جدی‌تر شده است.

پودولسکی که قرار است با اینتر قراردادی شش ماه تا پایان فصل منعقد کند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من از پیوستن به اینتر بسیار خوشحالم. از فرصت جدیدی که پیش رویم قرار گرفته است انتظارات فراوانی دارم. من لیگ فوتبال ایتالیا را به خوبی می‌شناسم. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده و قهرمانی در لیگ اروپای فصل جاری است. من با روبرتو مانچینی (سرمربی اینتر) صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم که او مربی بزرگی است.

پودولسکی بارها بر تمایل خود نسبت به ترک آرسنال که در آن به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شده، تأکید کرده است. او که در ۶۰ بازی‌اش در لیگ برتر مجموعاً ۱۹ گل برای آرسنال زده است، در این فصل حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی توپچی‌‌ها قرار نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج