جاباما
۱۶۶۲۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد حسن روشن به عملکرد قلعه‌نویی

پيشکسوت باشگاه استقلال ادعا مي‌ کند اين تيم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبي نداشته است.

ورزش سه: حسن روشن گفت که حضور بازیکنانی مثل رضا عنایتی برگشت به عقب است و استقلال نمی‌ تواند در پایان فصل قهرمان شود.

خوب شد صادقی ماند

دو سال است که در استقلال بحث بازوبند کاپیتانی به یک جنجال تبدیل شده است. دو سال پیش به فرهاد مجیدی گفتم که تو کاپیتان نیستی و اگر اعتراضی داری می‌ توانی از این تیم بروی. این بحث زمانی بود که جواد نکونام هم به استقلال آمده بود و صحبت هایی در مورد کاپیتانی اش در استقلال مطرح شده بود. حالا خدا را شکر که صادقی در استقلال ماند وگرنه دیگر نمی‌ شد این تیم را جمع کرد.

صادقی دیگر دل و دماغ بازی ندارد

امیرحسین صادقی با وجود صحبت هایی که برایش به وجود آمد دیگر فکر نمی‌ کنم دل و دماغی برای بازی کردن داشته باشد. یادتان باشد صادقی از معدود بازیکنانی است که مال خانواده استقلال است. او محصول آکادمی باشگاه است ولی شما می‌ بینید که با او چه رفتاری می‌ کنند. البته صادقی بچه خوب و باتعصبی است ولی من واقعا فکر نمی‌ کنم با این اتفاق ها روحیه ای برای بازی کردن داشته باشد.

آمدن عنایتی بازگشت به عقب است

من فکر می‌ کنم آمدن بازیکنانی مثل رضا عنایتی به استقلال برگشت به عقب است، قلعه‌نویی سال ها با ترفندهای خاص خودش قهرمان لیگ می‌ شد و حالا که دیده شرایط چقدر بد است به هر چیزی چنگ می‌ زند تا آبرویش نرود.

دیگر دوره ستاره گرفتن گذشته

روزگاری بود که قلعه‌نویی هر چه بازیکن بود می‌ گرفت و به تیم هایی می‌ رفت که وضع مالی خوبی داشتند، در آن زمان تیم خوب زیادی وجود نداشت و به همین دلیل او قهرمان می‌ شد. اما حالا نکته اینجاست که همه تیم ها خوب شده اند و به همین دلیل قلعه‌نویی دیگر نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

راست می‌ گوید سرمربی اردبیل شود

امیر قلعه‌نویی که از رکورد حرف می‌ زند، اگر راستش را می‌ گوید سرمربی شهرداری اردبیل شود و تیمش را به لیگ بالاتر ببرد. من خودم با دوستان اردبیلی ام صحبت می‌ کنم تا یک میلیارد به او بدهند تا به این تیم بیاید. این که تمام ستاره ها را داشته باشی و قهرمان شوی که چیز مهمی نیست.

استقلال با این شرایط به جایی نمی‌رسد

تردید ندارم استقلال این فصل به هیچ جا نمی‌ رسد. من این را در ۶ هفته ای که استقلال بازی هایش را می‌ برد هم به آقای افشارزاده گفتم. می‌ گویند در استقلال جوانگرایی شده است ولی این جوان ها اصلا به درد این تیم نمی‌خورند، آنها از جنس استقلال نیستند و به همین دلیل با کوچکترین مشکل مالی نمی‌ توانند کاری انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج