۱۶۷۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کروش، تو دنبال بهـانه‌ای!

انتشار یک مصاحبه انتقادی از کارلوس کروش روی سایت فدراسیون فوتبال، اختلاف سرمربی تیم ملی و علی کفاشیان را علنی کرد...

خبر ورزشی: انتشار یک مصاحبه انتقادی از کارلوس کروش روی سایت فدراسیون فوتبال، اختلاف سرمربی تیم ملی و علی کفاشیان را علنی کرد...

تقريباً تمامي نزديكان كروش و كفاشيان مي‌دانستند رابطه طرفين خوب نيست اما افكار عمومي تصور مي‌كرد كفاشيان حامي كروش است و انتقادات سرمربي تيم ملي از برخي كم‌كاري‌ها و بي‌اعتنايي‌ها متوجه فدراسيون نیست اما وقتي از قول كروش اين جمله انتقادي روي سايت فدراسيون كفاشيان نقش بست كه «ما در رنكينگ فيفا تيم اول آسيا هستيم اما در رنكينگ آماده‌سازي بين تيم‌هاي حاضر در جام ملت‌ها آخريم» تمام فوتبال‌دوستان متوجه شدند رابطه كروش و كفاشيان خراب است. رئيس كه توقع نداشت در سايت فدراسيون خودش اينچنين مورد حمله قرار بگيرد، اين‌بار برخلاف گذشته از شوخي و خنده دست كشيد و عليه كروش حرف زد.

اگر مصاحبه جديد كفاشيان را بخوانيد، متوجه مي‌شويد او مستقيم و غيرمستقيم اين انتقادات را عليه سرمربي تيم ملي مطرح كرده است؛ «اعتراض كروش به وضعيت كمپ تمريني تيم ملي در استراليا ريشه در مسائل ديگري دارد... علي كريمي به خاطر مشكل با فدراسيون، پاداش يا قرارداد با تيم ملي قطع همكاري نكرد، من نمي‌دانم كروش او را به بازي مي‌گرفت يا نه و رابطه‌اش با بعضي بچه‌هاي تيم ملي چطور بود اما با فدراسيون هيچ مشكلي نداشت... اگر يك ريال از قرارداد كروش كم مي‌شد، زمين و زمان را به‌هم مي‌ريخت... كروش بهانه مي‌آورد تا اگر نتيجه نگرفت، بگويد تداركات نداشتيم... نمي‌دانم بازي با فلسطين كه لغو شد تا چه حد مي‌توانست به تيم ملي ما كمك كند... كروش بدعادت شده است.» كفاشيان با اين حرف‌ها توپ را به زمين كروش انداخته تا اگر سرمربي تيم ملي خواست به بازي ادامه بدهد، بازي در زمين خودش باشد! اين حرف‌ها مي‌تواند اعلان جنگ تازه علي كفاشيان با كارلوس كروش باشد اما آيا كروش در اين روزها كه تمام توانش را روي موفقيت تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا متمركز كرده، جواب كفاشيان را مي‌دهد؟! به نظر مي‌رسد سرمربي تيم ملي اين كار را به زمان بهتري موكول كند.

كفاشيان سمت وزير غش كرد!

حيف كه ما مثل «پشت عينك» خبرورزشي با علي كفاشيان شوخي نداريم وگرنه به قول علي دايي كه گفته بود داور به سمت سپاهان غش كرد، براي رئيس فدراسيون مي‌نوشتيم كفاشيان به سمت وزير غش كرد! حيف، حيف كه شوخي نداريم و نمي‌توانيم بنويسيم! كفاشيان در تازه‌ترين مصاحبه خود حسابي از وزير ورزش تعريف كرده و گفته: «حمايت‌هاي خوبي از بازيكنان پيش از اعزام به استراليا صورت گرفت. پاداش‌هايي از سوي وزارت ورزش به ملي‌پوشان داده شد و وزير ورزش و جوانان در تمرين تيم ملي شركت كرد و صحبت‌هاي بازيكنان را شنيد. خوشبختانه وزارت ورزش جلو آمد و پاداش‌ها را به اضافه هزينه بليت رفت تيم ملي پرداخت كرد.»

کفاشیان منتظر نتیجه جام ملت‌ها

مدیونید اگر فکر کنید ما از تغییرات احتمالی فدراسیون فوتبال مطمئن هستیم و شما نیستید. شما که غریبه نیستید، از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان. ما هم مثل مردم سرگیجه گرفته‌ایم. از یک طرف می‌گویند رفتن نبی، آیت‌اللهی و... از فدراسیون قطعی است و از طرف دیگر علی کفاشیان می‌گوید نبی هنوز نرفته و شاید من زودتر از او بروم. بله، درست حدس زده‌اید... این رئیس خوش‌خنده فوتبال ماست که بازی را به روش دلخواه خود پیش می‌برد. می‌گویند رئیس منتظر نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست و اگر ایران با دست پُر از استرالیا برگردد، کفاشیان تمامی توافق‌ها را فراموش می‌کند، نبی را نگه می‌دارد، مستعفی‌ها را برمی‌گرداند و دوباره بازی را عوض می‌کند! اما اگر تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه نگیرد، کفاشیان به تمامی توافق‌ها پایبند می‌ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج