۱۶۷۹۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تیراندازی و گروگان گیری در فرانسه

پلیس فرانسه در حال تعقیب خودروی مسروقه است که گفته می‌شود حامل مظنونین حادثه تیراندازی روز چهارشنبه در شهر پاریس است.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های فرانسوی روز جمعه از تعقیب و گریز یک خودروی مسروقه در شهرک «دامارتن آن گوئل» شمال شرق شهر پاریس خبر داده و نوشته‌اند که این خودرو احتمالا حامل مظنونین حادثه تیراندازی روز چهارشنبه است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، گفته می‌شود مظنونین دستکم یک نفر را نیز به گروگان گرفته‌اند. بنا بر این گزارش، در جریان این تعقیب و گریز، تیراندازی نیز صورت گرفته است. شبکه «آر تی ال» فرانسه گزارش داده است که در جریان این تیراندازی ۲ تن کشته و ۲۰ نفر زخمی شده‌اند. خبرگزاری رویترز این میزان را یک کشته و تعداد نامشخصی مجروح اعلام کرده است.

شبکه‌های تلویزیونی فرانسه در حال پخش زنده عملیات نیروهای پلیس هستند، که نشان می‌دهد کاروانی از خودروهای نیروهای ویژه امنیتی و پلیس فرانسه در حال حرکت به سمت محل حادثه هستند. وزارت کشور فرانسه نیز تائید کرده است که عملیات بازداشت مظنونین حادثه «شارلی ابدو» در شمال شرق پاریس در جریان است.

مظنونین در حال حاضر سوار بر یک خودروی پژو در اتوبان A۲ واقع در شمال شرق پایتخت فرانسه در حال حرکت هستند. خبرنگار خبرگزاری رویترز گزارش داده است که در حال حاضر ۵ فروند بالگرد، احتمالا برای حمایت از عملیات پلیس، در آسمان پاریس به پرواز درآمده‌اند.

خبرنگار شبکه اسکای‌نیوز گزارش داده است که پلیس تلاش می‌کند تا با آزادی گروگان یا گروگان‌ها، دو برادر را از پای درآورد. وی در این مورد گفت: «بعید به نظر می‌رسد که این دو نفر تا ساعتی دیگر، زنده بمانند.»

اواخر هفته جاری، در جریان حمله سه مهاجم نقاب‌دار به دفتر نشریه فکاهی «شارلی ابدو» فرانسه، ۱۲ تن کشته و یازده نفر نیز زخمی شدند. رسانه‌های فرانسوی مهاجمین را به گروه القاعده یا داعش نسبت داده‌اند.

همچنین گفته می‌شود دو مظنون اصلی این حادثه که دو برادر به نام‌های «سعید کواشی» و «شریف کواشی» هستند، در لیست مظنونین اقدامات تروریستی آمریکا قرار داشته‌اند. علاوه بر این، اخباری از ارتباط یکی از مظنونین با القاعده یمن نیز منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج