جاباما
۱۶۷۹۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هیچ تیمی توانایی رقابت با استرالیا را ندارد

سرمربی تونسی کویت که شاگردانش در نخستین گام از شانزدهمین دوره جام ملت‌ها مغلوب استرالیا شدند معتقد است هیچ تیمی توان رقابت با ساکروس را ندارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کویت در حالی امروز (جمعه) در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با نتیجه ۴ بر یک مغلوب استرالیای میزبان شد که در ابتدا با گل دقیقه ۸ حسین فاضل در نتیجه پیش افتاد اما نتوانست از برتری خود دفاع کند و در نهایت نخستین شکستش را در این رقابت‌ها متحمل شد.

نبیل معلول پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری در توضیح دلایل شکست شاگردانش برابر استرالیا گفت: من تنها فرد در بین کادرفنی و نیمکت‌نشینان کویت بودم که پس از گل اول بازی شادی نکردم، چون مطمئن بودم که استرالیا توانایی بازگشت به بازی و جبران نتیجه را دارد.

سرمربی تونسی آبی‌پوشان کویتی تصریح کرد: تیم استرالیا به لحاظ فیزیکی و جسمانی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و این را در حرکات خود نشان داد که تأثیر زیادی در پیروزی ساکروس بر ما داشت. به نظرم هیچ تیمی در این تورنمنت توانایی رقابت با استرالیا را ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: در حالی که بازیکنان ما سعی داشتند با فشار به استرالیا اختلاف یک گل را جبران و به بازی برگردند استرالیا به گل سوم رسید که کار را برای بازگشت ما به بازی سخت‌تر از قبل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج