۱۶۹۹۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخواست بزرگترهای پرسپولیس از صادقیان

بازیکنان پرسپولیس در امارات منتظر مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس هستند تا پرداختی‌های هفتگی خود را دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان پرسپولیس امروز (جمعه) پنجمین روز اردوی خود در امارات را پشت‌سر می‌گذارند و ساعت ۱۰ صبح نیز یک جلسه تمرین بدنسازی را پشت‌سر گذاشتند. در حال حاضر هیچ بازیکن مصدومی در اردوی این تیم دیده نمی‌شود و تمامی بازیکنان در تمرینات شرکت دارند.

* از آنجا که دیروز (پنجشنبه) بازیکنان پرسپولیس تا ساعت ۸ شب در اختیار خود بودند اعضای تیم از رأس‌الخیمه به دبی رفتند تا به گشت‌و‌گذار بپردازند و همین مسئله باعث شد آنها نتوانند بازی ایران و قطر را تماشا کنند.

* تمرین نوبت صبح سرخپوشان به ۴۰ دقیقه وزنه زدن و تمرینات هوازی در زمین چمن اختصاص داشت که کلاً ۷۰ دقیقه زمان برد.

* پیام صادقیان که به خاطر دو جلسه تمرین نکردن مورد غضب حمید درخشان قرار گرفته بود و حتی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان به بازی گرفته نشد، در تمرین صبح امروز (جمعه) تیمش بدون مشکل تمرین کرد.

* برخورد قاطعانه درخشان با صادقیان باعث شده است که بازیکنان نظم و انضباط بیشتری در اردو داشته باشند. این اردوی پرسپولیس با اردوی پیشین این تیم در جزیره کیش از نظر حاشیه‌ای قابل قیاس نیست.

* بر خلاف اینکه گفته می‌شود علی‌اکبر طاهری به اردوی سرخپوشان پیوسته است بازیکنان پرسپولیس از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و همچنان منتظرند مسئول اجرایی باشگاه را در اردو دیده و خواسته‌های خود را با وی مطرح کنند.

* طاهری قرار است تا امشب (جمعه شب) در محل اردوی سرخپوشان حضور پیدا کند و حتی گفته می‌شود او در نظر دارد پرداخت هفتگی بازیکنان را به صورت نقدی در امارات به آنها پرداخت کند.

* عملکرد خوب تادو برزیلی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل بنیادکار باعث شده او این‌روزها در تمرینات بیشتر مورد توجه مربیانش قرار بگیرد.

* اتفاقات حاشیه‌ای که صادقیان در روزهای اردو پرسپولیس به وجود آورد دلخوری چند بازیکن شاخص این تیم را در پی داشته و آنها از این بازیکن خواسته‌اند سعی نکند برای پرسپولیس حاشیه درست کند. این در حالی است که مصطفی قنبر‌پور، نماینده طاهری در محل اردوی پرسپولیس نقش مهمی را در عدم اخراج صادقیان از اردو ایفا کرد.

* عملکرد خوب ضرغام اسماعیل در ترکیب تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا باعث شده بازیکنان پرسپولیس تعجب کنند که چرا درخشان روی این بازیکن نظر مثبت ندارد و علاقمند به جذب مدافع ازبکستانی است که حتی ملی‌پوش هم نیست.

* ساعت ۱۹ امروز (جمعه) به وقت محلی رأس‌الخیمه بازیکنان پرسپولیس یک جلسه تمرین تاکتیکی را پشت‌سر خواهند گذاشت.

* سرخپوشان صبح فردا (شنبه) را به استراحت خواهند پرداخت تا عصر همین روز در دومین بازی تدارکاتی در اردو به مصاف تیم رأس‌الخیمه بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج