۱۷۲۲۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

بدون شك يك حركت ساده ورزشي در طول هفته نمي‌تواند نتيجه‌بخش باشد اما زماني كه مجموعه‌اي از حركات ورزشي را در برنامه هفتگي‌تان قرار مي‌دهيد مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه چربي‌هارا به خوبي بسوزانید.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید
مجله سیب سبز - نسرین خسروشاهی: بدون شك يك حركت ساده ورزشي در طول هفته نمي‌تواند نتيجه‌بخش باشد اما زماني كه مجموعه‌اي از حركات ورزشي را در برنامه هفتگي‌تان قرار مي‌دهيد مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه چربي‌هارا به خوبي بسوزانید.

اين حركات ضربان قلب را بالا مي‌برند و فيبرهاي ماهيچه‌اي را فعال مي‌كنند. بهتر است بدانيد فيبرهايی که به سرعت فشرده مي‌شوند به نسبت فيبرهايي که به آرامي منقبض مي‌شوند كالري را به ميزان بيشتري مي‌سوزانند. هر كدام از تمرين‌ها را با يك دقيقه فاصله انجام دهيد. اگر مي‌توانید در ۳۰ثانيه حركات را انجام دهيد،۳۰ثانيه استراحت کنید سپس خودتان را براي حركت بعدي آماده كنید. در پايان يك دقيقه استراحت کرده و اين حركات را دو بار ديگر تكرار كنيد. اگر وقت كافي داريد مي‌توانيد شش وقفه را براي نيم‌ساعت ورزش در نظر بگيرد.

خيز دويدن

الف) در حالي كه پاهاي‌تان را جفت كرده‌ايد بايستيد و دست‌هاي‌تان را كنار بدن‌تان قرار دهيد.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

ب) يك قدم به عقب‌ برداريد و زانويي كه به عقب آورده‌ايد خم كنيد انگار مي‌خواهيد برعكس بدويد. بعد دست‌هاي‌تان را طوري حركت دهيد كه هنگام دويدن در آن وضعيت قرار مي‌گيرد. حدود سه تا پنج ثانيه در اين حالت خودتان را نگه داريد. بعد پاشنه پاي جلويي‌تان را فشار دهيد تا بتوانيد دوباره بايستيد. اين كار را خيلي سريع براي پاي ديگرتان انجام دهيد.

حركت استقامتي

الف) جلوي يك جعبه يا پله بايستيد و پاهاي‌تان را جفت كنيد.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

ب) باسن‌تان را بيرون داده و روي زانوهاي‌تان خم شويد و دست‌هاي‌تان را روي جعبه بگذاريد.


با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید
ج) خيلي سريع پاهاي‌تان را با حركت پرشي به عقب ببريد طوري كه بدن‌تان از سر تا نوك پا به صورت صاف قرار بگيرد. خيلي سريع حركت را برگردانيد و خودتان را به حالت ايستاده قرار دهيد.

حركت اسكي

الف) پاهاي‌تان را جفت كرده و بايستيد. بعد زانوها را خم كنيد. از كمر به سمت جلو خم شويد؛ طوري كه قفسه سينه‌تان رو به زمين باشد. دست‌هاي‌تان را صاف كنار بدن‌تان قرار دهيد.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

ب) با يك حركت سريع باسن‌تان را به جلو فشار داده، دست‌هاي‌تان را بالاي سرتان ببريد و روي نوك پا بپريد. سپس حركت را برگردانيد تا دوباره آن را انجام دهيد. اين كار را در يك الگوي ريتميك و سريع تكرار كنيد.

حركت شناي اوليه

الف) خودتان را در وضعيت شناي روي زمين قرار دهيد.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

ب) حالا زانوهاي‌تان را خم كنيد و باسن‌تان را تا جايي كه مي‌توانيد به عقب ببريد. حواس‌تان باشد كه دست‌هاي‌تان نبايد خم شود.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید

ج) در يك حركت وزن‌تان را روي دست‌هاي‌تان قرار دهيد و پاي راست‌تان را جلو بياوريد و در حالت لانچ قرار بگيريد. دست راست‌تان را هم از روي زمين ‌برداريد. حركت را برگردانيد تا به حالت الف برسيد و دوباره شروع كنيد و اين بار با پاي چپ اين كار را انجام دهيد.

با این حرکت ها چربی هایتان را بسوزانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج