۱۷۲۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق رشد صادقیان دردسرساز شد

باشگاه پرسپولیس هنوز به حکم کمیته انضباطی مبنی بر پرداخت حق رشد پیام صادقیان به ذوب‌آهن توجهی نکرده و این موضوع ممکن است برای آنها مشکل‌ساز شود.

خبرگزاری تسنیم: بیست‌ونهم آذرماه سال جاری بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده مربوط به مطالبه حق رشد پیام صادقیان رأی را به سود باشگاه ذوب‌آهن صادر کرد و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس باید بابت حق رشد صادقیان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کند.

براساس ادعای باشگاه ذوب‌آهن پیام صادقیان بازیکنی است که در این باشگاه مراحل رشد را سپری کرده و پس از چهار فصل حضور در جمع بازیکنان بزرگسال ذوب‌آهن به پرسپولیس پیوسته است. او شرایط مربوط با ماده‌ای را که در قانون حق رشد وجود دارد احراز کرده و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس می‌بایست مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به خاطر حق رشد پیام صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کند.

بیش از یک ماه از آن تاریخ می‌گذرد اما هنوز باشگاه پرسپولیس اقدامی جدی در این زمینه نداشته و محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تنها به ابراز تعجب بسنده کرده و گفته است: «اولین بار است که چنین چیزی می‌شنوم و تا به حال چنین موضوعی به گوشم نخورده بود. واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم چون شنیدن این خبر بسیار برایم جالب بود. در هر حال باید ببینیم مسئولان باشگاه چه عکس‌‌العملی به این مسئله خواهند داشت.»

بی‌توجهی باشگاه پرسپولیس به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال البته واکنش باشگاه ذوب‌آهن را به دنبال داشت که برای احیای حقوق خود ضمن اعتراض به فدراسیون فوتبال اقدام به صدور بیانیه‌ای کرد. پرسپولیسی‌ها بعد از صدور این بیانیه عکس‌العمل نشان دادند، البته نه برای پرداخت این رقم بلکه برای فرار از تن دادن به حکمی که به ضرر این تیم صادر شده است.

باشگاه ذوب‌آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر به صورت جدی این موضوع را دنبال کرده و با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار کمک این سازمان برای احیای حقوق خود شده است. اصفهانی‌ها حتی به دنبال این هستند که با تعلیق کارت بازی صادقیان، پرسپولیسی‌ها را ناچار به تمکین حکم کمیته انضباطی کنند. اینکه سازمان لیگ و کمیته انضباطی چه راهکاری را پیش روی سبزپوشان اصفهانی قرار می‌دهند و سرانجام این باشگاه به حق خود خواهد رسید یا نه موردی است که به زودی مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج