۱۷۳۰۴۶
۸۴ نظر
۵۱۲۴
۸۴ نظر
۵۱۲۴
پ

شهاب به خانواده اش تعلق دارد

گفتگو با همسر شهاب حسینی

علاقمندان به سینما، همیشه نگاه ویژه ای به خانواده سوپراستارها دارند. آنها دوست دارند بدانند که بازیگر مورد علاقه شان چطور زندگی می کند، در زندگی شخصی او چه می گذرد و خلاصه اینکه دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند.

گفتگو با همسر شهاب حسینی





مجله دیده بان - المیرا حصارکی: علاقمندان به سینما، همیشه نگاه ویژه ای به خانواده سوپراستارها دارند. آنها دوست دارند بدانند که بازیگر مورد علاقه شان چطور زندگی می کند، در زندگی شخصی او چه می گذرد و خلاصه اینکه دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند.

برای این دسته از طرفداران، پریچهر قنبری اسم ناآشنایی نیست. همسر شهاب حسینی که همیشه در کنارش بوده و از او حمایت می کرده. در فیلم آخر هم این همراهی را به معنای واقعی کلمه دیدیم. پررنگ ترین نقش «ساکن طبقه وسط» به پریچهر قنبری رسید و آنطور که خودش می گوید، از همان ابتدا شهاب حسینی این نقش را برای او در نظر گرفته بود. ساعتی را در کافه هنر به گپ و گفت با همسر شهاب حسینی نشستیم و با او حرف زدیم. از ساکن طبقه وسط پرسیدیم و نقش او در زندگی و البته فیلم. گفتگویی صمیمانه که در تک تک کلماتش عشق موج می زند.

گفتگو با همسر شهاب حسینی

خیلی وقت ها می شنویم که شهاب حسینی می گوید می خواهد بازیگری را کنار بگذارد؛ در چه احوالاتی این حرف را می زند؟

- این حرف یک بار در جشنواره فیلم فجر زده شد. بعد از نمایش فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مصاحبه مطبوعاتی گفت که می خواهد کمی استراحت کند. نه اینکه به طور کامل بازیگری را کنار بگذارد. او برای فیلم «درباره الی» سه ماه شمال بود. بعد از اتمام فیلمبرداری آن هم بازی در سریال «شهید بابایی» را شروع کرد که زمان زیادی درگیر این کار بود.

بعد از آن هم «سرزمین کهن» و ... لابلای تمام این سریال ها در تعداد زیادی فیلم سینمایی بازی کرد... برای همین خیلی خسته شده بود و گفته بود که قصد دارد مدتی استراحت کند اما از آنجایی که خیلی کارش درست است (خنده) کارگردان ها به او لطف و محبت دارند و اجازه استراحت کردن به او نمی دهند. خب خدا را شکر و جای گله ای نیست اما باید بگویم که منظورش از آن حرف استراحت کردن بوده، نه اینکه قصد داشته باشد بازیگری را به طور کامل کنار بگذارد!

بارها و بارها در گفتگوهای مختلف شنیده ایم که شهاب حسینی می گوید می خواهد مدتی را استراحت کند، موسیقی شروع کند. انگار که شبیه قهرمان فیلم «ساکن طبقه وسط» سرگشته است. آیا این شباهت تنها چیزی است که ما می بینیم یا واقعا همینطور است؟

- خیلی زیاد شبیه است. همان ۱۰ سال پیش، زمانی که فیلمنامه را خواند، همان حس همذات پنداری که به قهرمان اصلی داستان داشت، باعث علاقه اش به این کار شد اما از ابتدا تنها دوست داشت که آن نقش را بازی کند. همان ۱۰ سال پیش کار را خیلی دوست داشت و قرار بود که آقای کریمی کار را بسازد و شهاب آن را بازی کند.

به مرور زمان با حس کاری که برای او به وجود آمد باعث شد که به سمت کارگردانی کشیده شود و اولین فیلمش را بسازد. مانند خیلی از کسانی که به کارگردانی علاقه دارند، اینطور نبود که به دنبال یک کار خوب برای ساخت باشد. قصه «ساکن طبقه وسط» او را مجذوب خودش کرد. احساس می کرد حتما باید آن را بسازد.

گفتگو با همسر شهاب حسینی

زمانی که تصمیم به کارگردانی گرفتند، آن را با شما در میان گذاشتند؟

- قبل از این فیلم تجربه کارگردانی را در عرصه تئاتر داشت. قبل تر از نمایش «ملاقات» یک فیلم کوتاه ویدئویی ساخته بود که هیچ وقت به نمایش درنیامد. تمام کارهایی که تا به حال خودش ساخته و کارگردانی کرده است، به نوعی ردی از ارتباط خدا و بنده خدا دیده می شود. زمانی که تصمیم به کارگردانی «ساکن طبقه وسط» گرفت، می دانستم که توانایی انجامش را دارد، چرا که قبل از این تجربه کارگردانی را داشت. خیلی خوشحال شدم.

شهاب حسینی، پدر، بازیگر، مجری، همسر، کارگردان و کافه دار چه تفاوت هایی با هم دارند؟

- شهاب هیچ وقت کافه دار نبود؛ بعد از تولد محمد امین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه ای را برای گپ و گفتمان ایجاد کند. فضای سالم و خانوادگی که بیشتر به خاطر ماها کافه را به راه انداخت. در مورد مجری بودن باید بگویم که او بیان خیلی شیوایی دارد و بانک کلمات زیادی را در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می برم و گاهی اوقات هم غبطه می خورم که چطور نمی توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است. استاد است دیگر (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم که به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود.

تجربه ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود. لحظاتی پیش می آمد که با لباس و گریم شیخ صنعان پشت ماشین می نشست و در محیط اطراف می گشت تا لوکیشن بهتری را پیدا کند و همان موقع هم مردم با تعجب به پیرمردی نگاه می کردند که پشت ماشین نشسته است و شهر را می گردد اما به نظرم خوب از عهده کار برآمد. خب فیلمنامه خیلی پیچیده بود.

خود من وقتی فیلمنامه را می خواندیم متوجه نمی شدم و نیاز به توضیح شهاب داشتم. البته این حرف به معنی این نیست که فیلمنامه خوب نبود؛ فیلمنامه خیلی زیبا و عجیبی بود اما فرمی که باید یک کارگردان برای ساخت فیلم بگیرد، نیاز به درک بالا دارد که شهاب خیلی خوب آن را فهمیده بود. برایش لذتبخش بود و به نظرم خیلی خوب به تصویر کشیده شده بود.

فارغ از نسبتی که با کارگردان، بازیگر «ساکن طبقه وسط» دارید، به عنوان یک مخاطب چقدر فیلم را دوست دارید؟

- صادقانه باید بگویم که خیلی فیلم را دوست داشتم. «ساکن طبقه وسط» فیلمی است که جنسیت ندارد. درست است که حالا با یک قهرمان مرد در داستان روبرو هستیم اما به نظرم یک زن هم می تواند قهرمان اول داستان باشد. هر کسی، هر آدمی یکسری سوال در ذهنش در مورد این که قرار است با زندگی چه کار کند و آینده اش چه می شود، ایجاد می شود. خود من خیلی درگیر این سوال ها نبودم اما بعد از خواندن فیلمنامه و دیدن فیلم به این فکر کردم که حالا کجا قرار دارم و قرار است به کجا بروم؟ من در این زندگی چکاره ام و چه کاری باید انجام بدهم بهتر است؟

گفتگو با همسر شهاب حسینی

همیشه می گویند پشت سر یک مرد موفق، زنی است که او را به این موفقیت هدایت کرده است، در این موفقیت چقدر سهیم هستید؟

- من خودم را از شهاب جدا نمی دانم. در این ۱۸ سال زندگی مشترک ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

این را می خواهم بگویم که همیشه روی شما در موقعیت های مختلف حساب کرده است؟

- خب، من همیشه کنارش بودم اما بعد از بچه دار شدن کمی سرم شلوغ شد اما به جرات می توانم بگویم که او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقمند است.

با تمام سختی های شغلی اش همیشه کنار ما بوده. خیلی وقت ها پیش می آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه به کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوند. به مغازه یا اداره بروند و ... اینطور نیست. باید روح را بسازند که بتوانند نقشی را ایفا کنند. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه مان را محکمتر کرد.

یک هنرمند بیشتر به خانواده اش تعلق دارد یا مخاطبانش؟

- صددرصد به خانواده اش تعلق دارد. من هیچ وقت نمی فهمم که چرا مردم او را متعلق به خودشان می دانند. بیشتر آنها عقیده دارند که اگر فیلم های شهاب یا هر بازیگر دیگری را نمی دیدند و به او علاقه نشان نمی دادند، او اینطور محبوب و معروف نمی شد.

خب در تمام شغل ها چنین مثالی وجود دارد. شما اگر از مغازه ای خرید نکنید، آن مغازه دار نمی تواند جنس های داخل مغازه اش را بفروشد. هر کس زندگی خودش را دارد. خیلی از طرفداران و مخاطبان عقیده دارند زندگی شخصی خودت را داشته باش اما جایی هم برای ما در نظر بگیرید! این اتفاق خیلی عجیبی است.

تا به حال از برخوردهایی که در خیابان می بینید اذیت نشده اید؟

- چرا خیلی زیاد. برخوردهای مردم خیلی عجیب است. این عجیبی آنقدر زیادی است که هیچ خاطره واضحی از آنها را به خاطر نمی آورم. اما خیلی زیاد است. قبل از این خیلی بیشتر اذیت می شدم اما همیشه می گویند که هر چقدر سن بالاتر می رود، تجربه ها بیشتر می شود و در برخورد با اتفاقات جامعه برخورد پخته تری را می توانیم از خودمان نشان دهیم اما حالا کمتر است.

به نظر می رسد که سینما و بازیگری برای خانواده حسینی تبدیل به شغل خانوادگی شده است، اینطور نیست؟

- نه، واقعا اینطور نیست.

گفتگو با همسر شهاب حسینی

اگر بچه ها دوست داشته باشند بازیگری را ادامه دهند، عکس العمل شما چیست؟

- واقعا از ته دل خوشحال می شوم. اگر هنری از پدر به آنها برسد باعث خوشحالی من است اما هیچ بایدی برای آنها وجود ندارد. هر استعدادی که داشته باشند را بهتر است یک جایی خرج کنند. اگر به بازیگری علاقه داشته باشند من تشویق شان می کنم اما خودشان خیلی خیلی زیاد علاقه ای به این مقوله نشان نمی دهند.

پسر کوچکترم کمتر از سه سالش است. البته که خیلی هنرپیشه است. در یک لحظه می تواند عصابنی باشد و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و جواب می دهد. یک صحنه را به راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد. (خنده) از طرفی دیگر محمد امین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم یک استعداد هنری ذاتی در زندگی آنها وجود دارد و نمی توانیم منکر آن شویم.

برای کاراکتر شهاب حسینی در فیلم لباس طراحی نشده بود؟

- چرا لباس را خودش طراحی کرده بود. همان تی شرتی که در طول فیلم تنش است را چند سال پیش از ایتالیا خریده بود. همان نقاشی معروف که دست خدا در حال گرفتن دست بنده است. خودش این لباس را خیلی دوست داشت. بعد که موقعیت ساخت فیلم داشت، متوجه شد بهترین لباس همان است. هم به فضای فیلم می خورد، ضمن اینکه من آن شلوار و تی شرت و کاپشن را نگه داشتم و می خواهم قابش کنم و به دیوار کافه بزنم.

همسر شهاب حسینی بودن چه حسی دارد؟

- برعکس آن چیزی که همه تصور می کنند، زندگی متفاوتی است. زندگی با یک هنرمند به طور کلی سخت است. زندگی با یک نقاش محیط کوچکتری را می خواهد یک اتاق است و یک بوم. یک موزیسین خودش است و سازش اما بازیگر اینطور نیست. همیشه باید با یک جماعت طرف باشید. همیشه زیر ذره بین هستید. به لطف خدا مردم همیشه محبت دارند و این اتفاق بدی نیست.

حس و انرژی مثبت را از هواداران شهاب می گیریم. خدا را شکر. اما حس ها و اتفاقات بد هم می افتد و نمی توان جلوی آن را گرفت. از اینکه مردم دوستش دارند به او افتخار می کنم. این حس افتخار را هیچ وقت فراموش نمی کنم. همه لطف و محبتی که در این ۱۸ سال زندگی مشترک به من داشته یک طرف و فرصتی که برای بازی در فیلمش در اختیار من قرار داد یک طرف. سکانس مشترکی که بازی کردیم خیلی حس خوبی به من داد.

نقشی که من بازی کردم نقشی بود که همه بازیگران از او می پرسیدند قرار است آن را چه کسی بازی کند. همه درباره آن کنجکاو بودند و آن نقش را دوست داشتند. شهاب همشه به من می گفت نقشی که به من داده همان حسی است که در زندگی اش نسبت به من دارد.

گفتگو با همسر شهاب حسینی

محمد امین در نقش شهاب

در مورد محمد امین بگویید، چقدر زمانی که تصمیم داشت جلوی دوربین برود و بازی کند استرس داشت؟

- جالب است که اصلا استرس نداشت.

محمد امین راحت بازی کردی؟ بابا چقدر کمک کرد؟

- بله، راحت بازی کردم و بابا خیلی برای بهتر شدن به من کمک کرد.

در فیلم به بابا نگفتی که دوست داری در فیلم چه کار کنی؟

- نه، هر چیزی که بابا می گفت گوش می دادم.

مامان چطور؟

- نه، هیچی.

- پریچهر: من دیر به زمان فیلمبرداری رسیدم. صبح با پدرش سر لوکیشین رفت و با طراح لباس یکسری از لباس های قدیمی را برداشت چرا که قرار بود زمان بچگی شهاب را بازی کند. زمانی که من رسیدم دیدم گریم شده و آماده منتظر نشسته است. نکته جالب اینجا بود که محمد امین در حالت عادی خیلی زود خسته می شود و کم حوصله است اما آن روز خیلی آرام و منتظر، کنار پدرش نشسته بود و همه چیز را نگاه می کرد. هیچ نشانی از کم حوصلگی وجود نداشت و به نظر می رسید که خوشحال است و بازیگری را دوست دارد.

محمد امین بازی کردن برایت سخت نبود؟

- یک خرده. گرمای لوکیشن کمی اذیتم کرد.

اینکه بچگی های بابا را بازی کردی چطور؟

- خوب بود.

محمد امین بیشتر دوست داری بازیگر باشی یا نقاش؟

- بازیگری را خیلی زیاد دوست ندارم، بیشتر نقاشی دوست دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رزا

      خیلی خب بابا....نگهش دار برا خودت.

      پاسخ ها

      • نگار

        پس چی که نگهش میداره برای خودش! مثل اینکه زنشه!

      • مهدی

        حسود!!!

      • بدون نام

        رزا با این اخلاقت شوهر عمله هم گیرت نمیاد !

    • سجاد

      خانمشم مثله خودش با وقاره . انشالا كه هميشه سلامت و موفق باشيد ،

    • سعید

      آدم خوب همه دوست دارند.

    • dina

      زن و شوهر هر دو جذاب و خوشگل .شهاب حسینی را خیلی دوست دارم بازیگر عالیه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هردوخوشکل وجذاب صدالبته...

    • رزا

      :)))))))) من یه پسر سه سال و نیمه دارم -نگران شوهر برا من نباش-همه مثل دخترای اطرافت توی کف شوهر نیستن.

    • بدون نام

      رزا؟ واضح حرف بزن ببینیم چی میگی!!! خب نگار طفلی راست میگه وقتی زنش شهاب حسینی داره ازش تعریف میکنه تو چیکاره ای این وسط نمیدونم اصلانم تابلو نیس حسادتت مگه نه؟

    • نریمان

      اینجاهم دارین باهم بحث میکنین؟!باباول کنیدتروخدا...حالانظرخودم:شهاب وخانومش هردوعشقن من جفتشونودوس دارم.ان شاالله سالهاخوش وخرم درکناربچه های نازنینشون سلامت باشن وزندگی کنن.تروخدادیگه دعوت نکنید.خب روزاجون قبول کن بااین لحن صحبت ماروآزارمیدی بعدم جواب میدی بدتر!!

    • بدون نام

      شهاب حسینی عزیز رو عشق است.
      خداییش بهترین بازیگر ایرانه که به زور چهره و تیپ و پارتی، دیده نشده گرچه همه اینها رو هم تمام و کمال داره. استعداد و وقار ذاتی و دوری از حاشیه و نابازیگرای تازه به دوران رسیده، باعث محبوبیت روزافزون سوپر استار عزیزمونه.
      ایشالا خدا به خودش و خانواده اش سلامتی و عمر باعزت بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم باهات شدیدا

    • ليلي

      كيا برنامه اكسيژن رو يادشونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم شد تنها پیرزن این سایت من نیستم :)

    • بدون نام

      زنش خيلي خوشگله عكسش همه جا هست جديدا مياد مصاحبه هم ميكنه ايول اعتماد به نفس

    • شوکا

      زنش 18 سال صبر کرد تا همسرش بازیگرش کارگردان بشه بعد بیارتش توی فیلم اون هم نقش کوتاه این همه سال یک کارگردان بهش پیشنهاد نداده همه جا هم دنباله شهابه مگه همون شهاب واسه مطرح شدن به خاطر خانواده دوست بودن بهش پیشنهاد بده وگرنه چهره اش به درد بازیگری نمیخوره و ازش انتقاد شده

    • بدون نام

      افراد حسودی که می گفتد گلزار که الان و سالها سوپر استاره با پارتی اومده و چهره نداره نه اﻱنکه خود همسر شهاب تحصﻱلات و چهره بازﻱگری داره...گلزار با احدی قابل مقاﻱسه نﻱست..اگه شهاب هم ب خانواده تعلق داره نه مخاطباش پس چرا بازنشسته نمیشه که کنار خانواده باشه تا مخاطب پرﻱچهر خانوم????

    • لیلی

      والا بیچاره شهاب.. زن ذلیل..گفته بودن زنش عین حوریه. والا این قوریه که

    • مجتبی

      واقعا چه استقبالی هم از بازیگری این خانم اونم بعد از 18 سال شد چقدر اینجا نظر هستش چقدر تعریف و تمجید.....واقعا که...خدا حفظ کنه این چهر های جدید سینما و حس رغابت و که باعث شدند همسر شهاب حسینی دیده بشه
      اگه فکر می کنید انتقاد از حسادته سخت در اشتباه هستید چون اینقدر ادم موفق و زوج خوشبخت هست در ایران مگه شماها با زور خودتون دیده بشید

    • بدون نام

      از تو عکس شخصﻱت ادمها مشخص نﻱسست نمیدونم زنش چرا اصرار داره من خﻱلی نظر ازشون خوندم به نظر من زنش خﻱلی دوست داره شهاب و زندگﻱش و به هر قﻱمتی داشته باشه و شهاب از هر نظر از زنش بهتره حتی سن و سال و روش حرف زدن ه

    • بدون نام

      زنش زشته و اضافه وزن داره

    • بدون نام

      الان که تازه عکس زنش روتوش شده و بهتره عکسهای واقعﻱش تو فﻱس بوکه شهاب هستش که اصلا زنش قشنگ نﻱست و اضافه وزن داره..خود شهاب بهتره فقط موندﻱم کجای زندگﻱشون با اﻱن همه عدم تفاهم رنگ خوشبختی داره هر هفته تو مطبوعات از اﻱن خوشبختی میگن و اﻱن شهاب به حساب خانواده دوست چرا هﻱچ کجا بچه هاش همراهش نﻱستند و فقط و فقط زنش همراهشه حالا چرا اونقدرها هم مهم نﻱست

    • بدون نام

      اخه زنش همﻱشه همراهشه و بهترﻱن همکار و همرازشه و خﻱلی هم به وضع جسمانی شهاب رسﻱدگی می کنه و سلامتی شهاب براش مهمه می بﻱنﻱد شهاب دﻱگه سﻱگار هم نمی کشه چون زنش باعث شده..اﻱنا زوج برتر سال شناخته شدند البته به قول خودشون فقط..مردم گرفتارن به اندازه کافی اﻱن زندگی شهاب که اصلا مهم نﻱست..مرسی از ساﻱت

    • بدون نام

      ازاده نامداری کجا و زن شهاب کجا چون می گن هم عصبی هستش چه تحملی داره زنش واقعا فقط به خاطر بازی شهاب به عنوان شغلی که پول توش خوب در میاد هم چهره شهاب که از زنش بهتره زنش مجبوره با بد خوب بسازه تابلو هستش همه می دونند و میگن

    • بدون نام

      زنش شهرستنای هستش ولی دوست داره امروزی باشه و دماغ بزرگی داره و اضافه وزن هم داره در کل شهاب وحشتناک ازش سره خانم حجار به شهاب می اومد که من فکر می کردم اون زنش هستش که گفتند از پانزده سالگی خانم قنبری زنشه..طفلک شهاب به خاطر ازدواج زود چندان رونق نداشت کار و بارش

    • شبنم

      کلا ادم های خوشبختی به نظر نمی رسند زنش چرا در مورد شهاب فعل جمع به کار می بره همش تو هجده سال هنوز صمیمی نشدند چرا..همش زنش میگه زندگی با هنرمند سخته پس چرا احساس خوشبختی داری خانم اشنای ما که همش همراه شهابی همه میش ناسنت بهتر از زن سوپراستارای جهان..زنش و بچه اش بدون سواد اکادمی اورده تو ساکن طبقه وسط پارتی شده شهاب چه مسخره خوبه همش انتقاده

    • بدون نام

      زنش به خاطر انتقادات نفر اول شناخته شده همش ازش انتقاد میشه همه جا هم عکسش هست

    • سارا

      ساکن طبقه وسط اصلا فروش نداشته زنش می گه همه دوست داشتند جای من بازی کنند‌ من به شهاب افتخار می کنم لابد چون پارتی زنش شده ...خوبه والا تو روز روشن دروغ می گه

    • هانا

      شهاب واسه انتخاب زنش تو ساکن طبقه وسط گفته به پاک بودن همسرم اعتقاد داشتم حالا منم می گم از حجاب زنش مشخصه و خنده هاش تو مراسم پدر شهاب و عزا نگه داشتنش که هنوز چهل تموم نشده تو جشن زنش شرکت کرد...واقعٱ که

    • مژگان

      زنش کلا همش دوست داره پز الکی بده همه دلخوشی زنش عکس ها و مراسم هاست نه ولخرجی های کلان شهاب واسه خانواده چون زنش ساده می گرده و خود رو نداره حتی پژو ساده..حالا همش پز بده اگه کسی باور کرد

    • بدون نام

      چه زنه بی کلاسی داره معلومه چه جوری تا حالا شهاب باهاش مونده با کوتاه امدن زن در برابر شوهر که الان تازه شهاب به فکر زنش افتاده راست میگه مگه مازراتی واسه کادو واسه زنش گرفته که زنش همش دم از خوشبختی می زنه اره همه جهان معطل خوشبختی شهاب و زنش هستند‌ راست میگی به فکر سلامتی شوهرت باش که سکته نکنه

    • بدون نام

      ایول جنبه زنش تو عمرش فقط یک بار با شهاب گویا رفته خارج دیگه از اون به بعد حجابش شده این...همونه جز شهاب کار گردان دیگه ای بهش نقش نداد خیلی هم زنش اطراف پوران درخشنده می پلکه..از بس عکس و مصاحبه دارن تیترشم م تو حاشیه سایتهای دیگه ببینی زندگیشون میاد دستتا

    • بدون نام

      شهاب سلیقه خوبی برای انتخاب همسر به خرج نداده...زنش خوشگل نیست و ظرافت زنانه اصلا نداره و طوری هستش که از شهاب بزرگتره...شهاب هر چقدر جذاب و خوشتیپ باشه وقتی در کنار زنش هست هارمونی ندارند و خنثی می شه همه چیز..حالا زنش بازیگر شده که مردم جذب نمی شن...زنش نه طرفدار داره نه مخاطب بیچاره دانشجو های بازیگری که با وجود تلاش و سواد و چهره خوب به در بسته خوردن..اقا شهاب که ادعای سوپر استاری داری و نشدی خواهشا خودت اول عدالت و رعایت کن... ب

    • بدون نام

      واقعا انگار شهاب تازه یادش افتاده زن داره پسر دومیش و شهاب براش جذاب نبود انگار به دنیا اومدنش که اصلا بچه رویت تا حالا نشده بعد میاد واسه زنش بعد از یک قرن متن عاشقانه می نویسه و میارتش تو فیلم...حالا من فکر می کردم مریلا زارعی زنه شهاب باشه ...زن شهاب فکر کرده تو پونزده سال ازدواج کردن با شهاب و بعد بازیگر شدن شهاب یک افتخاره بزرگه..نه خانم قنبری ادم خوبه خودش موفق باشه تا با نگاه کردن به موفقیت شوهرش خودش و بی نصیب نبینه..خودت تلاش کن موفق باش اینقدر شهاب شهاب نکن که انگار از اسمون سوراخ شده شهاب افتاده پایین..چرا شهاب پریچهر پریچهر نمیکنه و بهت افتخار نمی کنه خانم تا کی شما میخوای فقط تو مراسمها عکس بندازی با شوهرت که انگار فقط شغلت همسر شهاب بودنه...خوبه ادم خودش هم گاهی تنها جایی دعوت بشه واسه فلان جشنواره خانم قنبری..شما فقط با وجود شهاب دیده میشی با این سن و سالی که داری خانم قنبری جالب نیست..خیلی چیزا واست دیر شده بجنب..شهاب از زنش از همه لحاظ سره از همه لحاظ واقعا تحمل بالایی خانم قنبری با این همه تفاوت بین شما و شهاب..

    • سهیل

      زنش فکر می کنه اون شهاب و به اینجا رسونده....نه خانم اون خودش به خاطر چهره و تلاشش به اینجا رسیده و شما فقط تنها کارت اینه که هرازگاهی تو مراسمها یک عکس بندازی....نه چهره خوبی داری نه تحصیلات نه فیزیک مناسب

    • همتا

      شهاب حسینی قدر خودش و ندونست...جزو معدود بازیگرانی هستش که سینما جدیش گرفت و همیشه بهش نقشهای نسبتا خوب پیشنهاد میشه چه اوایل چه الان...اما قدر ندونست الان خودش خیلی لاغر شده و همسرش اصلا بهش نمیاد...تو این 18 سال زنش انگار هیچی از شهاب یاد نگرفته نه خودش رفته دنباله تحصیلات و نه شهاب و تشویق به ادامه تحصیلات کرده...واقعا اصلا با هم هارمونی ندارند....زنش انگار خودش و تحمیل کرده به شهاب چون شهاب داره همچنان راه خودش و می ره

    • رویا

      زنش انگار بدش هم نمیاد شهاب لاغر و تکیده باشه و تحصیلاتش و ادامه نده چون در غیر اینصورت شهاب دیگه وحشتناک ازش سره...اصلا بهم نمیان ....

    • بدون نام

      اقا شهاب همیشه از خودت دفاع میکردی در برابر منتقدها اما از همسرت نه دفاع نکردی....مشخصه که اصلا همسرت و دوست نداری و برات مهم نیست همسرت و واسه مطرح شدن همه جا دنبالته

    • شیما

      اقا شهاب چون سوپراستار نشدی و نمیشی اینقدر از سینما گله مند نباش که همش میگی زنم ناراضیه و بچه هام باهام خاطرات مشترک ندارن اخلاقت و خوب کن به زنت اهمیت بده مخصوصا به نوع پوشیدن لباسش تا ازت راضی باشه....زنت توی خونه باباش یک دختر وحشتناک معمولی بوده حالا تو و سینما حتی با قیافه معمولیش کاری کردید دیده بشه از خداشم هست...پریچهر خانوم اینقدر واسه خوشبخت دبده شدن نخند خدا از دلت خبردار باشه الهی....کاش دماغت و عمل کنی و اضافه وزنت و بهش رسیدگی کنی پریچهر جان که این همه ازت انتقاد نشه اعصابت بریزه بهم
      تو موسسه خیریه تیپی زدی که 10 سال پیش میزدن خولستی لباسات با هم ست باشه ناشیانه عمل کردی انگار نمایش عروسکی خواستی کار کنی با اون لباست تو موسسه خیریه تون

    • بدون نام

      اين زنشه؟!!!! من فكر ميكردم خواهر بزرگشه! گمونم ١٠ سالي بزرگتره

    • بدون نام

      شهاب اگه فکر میکنی عمرت و به سینما فروختی خوب بازنشسته بشو ما هم دیگه خسته شدیم از بس عکس زن زشت و چاقت و دیدیم

    • طاهره

      ادم از دیدن اینطور زندگی ها لذت می بره تو زمانه الان طلاق مدشده بخصوص بین بازیگران و اینطور زندگی ها کم شده برایشان ارزوی خوشبختی میکنم

    • امید

      واقعا راست میگه اگه فکر میکنه شهاب سینما عمرش و ازش گرفته باز نشسته بشه چون همسرش اصلا قشنگ و خوشتیپ نیست همه جا عکسش هست....بازیگرایی که همسراشون طلاق دادن که محوبترند من ندیدم اینقدر که از زن شهاب حسینی انتقاد میشه از اونا بشه

    • معصومه

      آنقدر سرک تو زندگی مردم نکشید همه چی به قیافه نیست حالا که زنش هم خوشکله هر زنو شوهری بعد انتخاب هم باید برای هم ارزش قايل باشند اینطوری که شما از شهاب توقع دارید مختص خانواده بی بندو بار خودتونه شما با این حرفاتونم اگه دل اون ژنو برنجونيد جواب خدا رو چی می دید

    • هومن

      بهترین بازیگر بازیگری هست که با مردم رو راست باشه صادق و راستگو باشه واهل خودنمایی نباشه و نیاد الکی پز خوشبخت شدنش و بده....به نظر من توی جامعه ما اعتیاد باعث آمار بالای طلاق هستش و بین بازیگرا زیاد طلاق وجود نداره. خدارو شکر .همسر شهاب اصلا قشنگ نیست...فقط بی نهایت اهل جلب توجه هست و اعتماد به نفس کاذب داره....خود شهاب هم به نظر من دیگه باید بازنشسته بشه اگه تو سینما به جایگاهش نرسیده...چون همسرش بیشتر از بازیگرای زن سینما داره دیده میشه که زیاد از نظر چهره تعریفی نداره لازمه دیده شده همین ظاهره...زندگی که محکم باشه و بی بند و باری توش نباشه نمی بایست با انتقاد باعث عصبانیت دو تا زوج باشه.....

    • بدون نام

      زنش اصلا خوشگل نیست و چهره زیبایی نداره و بزرگترین ایرادش هم صورت گوشت الودشه به طوری که کل صورتش و لپهاش گرفته و هیکلش هم اضافه وزن داره

    • بدون نام

      همتون راست می گید چهره زنش یک جوری هستش اصلا بهش نمیشه گفت خوشگل بر خلاف اون چیزی که خودش تصور می کنه هست....

    • شهراد

      به نظر من هم همسر بازیگری مثل شهاب نباید این همه دیده بشه صرفا به خاطر اینکه شهاب می خواد به همه بگه که خانواده دوسته و این و محبوبت واسه خودش فرض کرده.....زنش نه چهره هنری داره نه سواد هنری لزومی نداره همه جا باشه.....به نظر من خانه داری کنه و به همسرش رسیدگی کنه بهتره...تا از یک بازیگر انتقاد میشه نباید فکر بکنه اینا حسادته.....و بیاد بیشتر و بیشتر دیده بشه...قرار نیست هر چی شهاب و زنش خیال بافی می کنند همون باشه...حسادت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • غلام رضا

      من هر وقت اومدم توی اینتر نت واسه مسایل دیگه عکس شهاب و زنش و دیدم....به خصوص در این سالهای اخیر که دیگه مدام دیدمشون....مثلا اینکه شهاب تا حالا از همسرش جدا نشده این شده افتخار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید دید زندگیشون از درون چه شکلیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی زنش نه چهره داره نه تحصیلات نه تیپ مردم پسند چه جوریه این همه دیده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره واقعا چقدر هم حسادت دارن اینا.....مخصوصا زنش

    • تیمور

      بازیگرای دیگه به فکر بیزینس و ادامه تحصیل هستند اونوقت شهاب حسینی و همسرش همونی هستند که سالها پیش بودند و اونوقت همش به فکر دیده شدن هستند حالا بازیگرای دیگه به خاطر فعالیت در عرصه های دیگه دوران بعد از بازنشستگیشون توام با رفاه و ارامش هست اونوقت شهاب و زنش به فکر پول دراوردن...به جای عکس انداختن و خود نمایی و منت گذاشتن که ما زندگیه با دوام داشتیم به فکر اینده باشید شهاب جان....این در کنار هم بودنها واقعا افتخار نیست و وظیفه هر فرده و هنر نکردی که همسرت پریچهر 18 سال در کنارته چون مشخصه که چقدر همسرت بسازه و ناز و ادا نداره چون شهاب از هر لحاظ ازش سره

    • بدون نام

      یکی با یکی نسازه و اون و مانع پیشرفت بدونه خوب ازش جدا میشه ...حالا یکی هم میسوزه و می سازه دیگه...اینا که افتخار نیست....من اصلا از زنش خوشم نمیاد فکر کرده حالا چند ساله توی خود نماییهای شوهرت سهم داره خبریه؟؟؟؟؟ کامنت هارو بخونه میفهمه خبری نیست

    • بدون نام

      بازیگر ا الان همشون یکی یکی دارند ازدواج می کنند که با کسایی که ماشالله خیلی هم خوبند...چقدر ادم باید سطح فکرش پایین باشه و مثل ادمهای عهد بوق فکر بکنه که این منت گذاشتن هستش رو طرف مقابل که ما تا حالا با هم بودیم پس خود نمایی کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شهاب خیلی اتفاقا کم کار شده گویا بهش زیاد فیلم پیشنهاد نمی شه انتقاد خوب بی تاثیر نیست و به نظر من شهاب اینقدر که دنباله شهرت هست به فکر چیز دیگه نیست....اینقدر هم که با زنش عکس داره با بچه هاش نداره اینکه نشد خانواده دوستی!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • جلال الدین

      سینمای ما وضعش چی جوری شده که زن شهاب بازیگر شده و میاد فیلم بازی می کنه و مصاحبه می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب...این همه ما بازیگر خوب و خوش چهره داریم شهاب خواسته اسم در کنه زن و بچه اش و اورده توی فیلم که اصلا فروش نداشت....به نظر من البته حیف شهاب چون زنش اصلا بهش نمیاد

    • بدون نام

      حیفه سینمای ایران که زن شهاب میاد تو سینما فیلم بازی می کنه نه چهره داره نه تحصیلاتش و فقط اعتماد به نفس کاذب داره

    • بدون نام

      این شهاب به چی دلخوشه تو زندگی واقعا؟؟؟؟؟ تابلوست بیچاره به خاطر شهرت گیر کرده تو زندگی
      زنش نه چهره زیبا داره نه تحصیلات در ضمن حجاب قشنگی هم نداره...

    • بدون نام

      زنش شخصیتش طوری شکل گرفته که حاضره تمام نا ملایمتها و سختیها رو تحمل کنه اما در کنار شهاب باشه....چهره زنش خیلی شکسته شده و انگار از شهاب بزرگتره....همیشه بهترین و گرونترین لباسها تن شهابه اما زنش تیپهای ساده و ارزون قیمت می زنه...اینا فقط جلو مردم خوشبختند دیگه همه می دونند

    • بدون نام

      چقدر هم که داشتن همسری چون پریچهر قنبری باعث افتخاره!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایول اعتماد به نفس

    • یاسین

      بله دیگه همه عالم و ادم متوجه شدند شخصیت زن شهاب چه جوریه...همه می دونند واسه اینکه شهاب و داشته باشه چقدر سختی می کشه....که هیچکس حاضر نیست بکشه....

    • بدون نام

      اجزای صورت زنش اصلا با هم هماهنگی نداره چهره اش یک جوری هستش اصلا زیبایی نداره اصلا ظرافت خانومانه نداره و میاد از شهاب بزرگتر باشه که شنیدم تحصیلات هم نداره حالا شهاب به چی دلش خوشه ادم این همه دیگه کنجکاو نیست...و خود شهاب بازی عالی نداره که بخواد یک هنرپیشه تاپ باشه فقط خیلی دیده میشه که این دست خودشه....زنش مگه مجبوره سختی بکشه؟؟؟؟؟ خوب نکشه...حسادت اصلا تو کتم نمیره

    • دنیا

      شهاب حسینی کجاش سوپراستاره؟؟؟؟؟ میشه بگید چه موقع به عنوان سوپراستار شناخته شد منم بدونم؟؟؟؟؟؟؟ نه ایشون فقط یک بازیگر ساده ست.زنش هم اصلا زیبا و خوش اندام نیست فقط اعتماد به نفس داره و واسه این که شهاب و داشته باشه همه جور سختی می کشه چون مثل شهاب و حتی توی خوابم نمی دیده...ادم خوبه گاهی به خودش نگاه کنه و متوجه تفاوتهای فاحش با همسرش بشه خانم همسر شهاب خان بعد بیاد همه جا کنار شوهرش باشه

    • بدون نام

      ادمهایی که خودشون حسودند فکر می کنند دیگران بهشون حسودی می کنند

    • بدون نام

      یک مصاحبه جدید من دیدم ازشون تو مجله که شهاب گفته تو سربازی عاشق زنش شده ...یعنی چهره واقعی زنش و دیدم بدون روتوش و فتوشاپ اصلا زنش قشنگ نیست و تازه تیپ بی کلاسی هم داره حالا شهاب عاشق چی شده که اصلا زنش جذابیت نداره که نداره که نداره

    • سوگل

      من فقط موندم همسر شهاب چه جوری تو 15 سالگی می رفته دانشگاه که این اقا اونجا تو دانشگاه عاشق همسرش شده بعد میاد می گه تو 15 سالگی ازدواج کردم !!!!!!!من فقط دوتا مصاحبه ازشون دیدم که زمین تا اسمون با هم فرق داشت دوتا مصاحبه...یعنی واسه مطرح شدن شهاب چه ها نمی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • علی

      سوتی بزرگ شهاب حسینی رو داشته باشید زنش توی 15 سالگی می رفته دانشگاه...اومد بگه زنم تحصیلات داره حواسش نبود قبلا گفته توی 15 سالگی همسرش زنش شده...احتمالا زنش 12 سالگی دیپلم گرفته کوتاه بیا شهاب جان کوتاه بیا

    • بدون نام

      اره همه شنیدن شهاب گفته تو دانشگاه دیدم دختری زیبا و ساده مشغول مطالعه کتابهاش هست منظورش همسرش بوده زنت نه زیباست نه تو 15 سالگی کسی می ره دانشگاه...امان از خودنمایی یک عده از این بازیگرااااااااااااااااخه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...زنت الان 4 الی 5 ساله همش در کنارته بقیه سالها کجا بوده همش میگی زنم بهترین همراهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی خیال بشید دیگه بابا

    • بدون نام

      یعنی واقعا گفته زنش زیبا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منکه زیبایی ندیدم آخه کی 15 سالگی میره دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خدا شهاب چش شده؟؟؟

    • بدون نام

      خدا کنه شهاب به خانواده اش تعلق داشته باشه خوب زن شهاب هم دل داره بیچاره اما زنش زیبایی نداره

    • سامیه

      زنش اصلا قشنگ نیست و اضافه وزن داره به طوری که هر لباسی می پوشه بهش نمیاد اگه شهاب از زیبایی زنش گفته خواسته جلو بازیگرای دیگه کم نیاره که باز اومده گفته زنم 15 سالگی می رفته دانشگاه...بعد زندگی خاصی ندارند که بشه بهشون حسادت کرد چه بسا مردم عادی از اینا خوشبخترند

    • بدون نام

      شخصیت همسرش تو جشنواره مشخص شده دیگه تو جشنواره امسال همه دیدن شهاب کنار همسرش نیست اما اسمش رو کاغذ رو دست همسرشه یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اقای شهاب حسینی خواهشا همیشه در کنار همسرت بمون وقتی توی جشنواره امسال همراهش نرفتی اومد همسرت اونطوری برات خود شیرینی کرد که تحت تاثیر قرارت بده ...می دونیم از انتقادات خسته میشی اما همسرت گناه داره بیچاره برای با تو بودن هر کاری می کنه

    • بدون نام

      زنش ول کنه شهاب نیست واقعا منم اون عکسش و تو جشنواره دیدم...خانوم یعنی چی؟؟؟؟ یکبار شهاب خواست نفس راحت بکشه شما اونوقت اسمش و می گیری دستت و عکس میندازی؟؟؟؟ شهاب جان ازت استدعا دارم همیشه کنار همسرت بمون....زشته واقعا

    • ناشناس

      دو نفر در خانواده شهاب حسینی هستند که باید ازشون تعریف و تمجید بشه..یکی محمد امین حسینی یکی دیگه امیر علی حسینی پسرای شهاب حسینی چون واقعا پسرای خوبی داره ماشالله حالا هر چند اون سوپراستار کوچولو امیر علی زیاد تحویل نمی گیره نه مصاحبه داره نه عکس می ذاره تو اینترنت مثل محمد امین خاکی نیست..حالا ما اومدیم ازش تعریف کردیم دیگه

    • بدون نام

      کی گفته یا فکر می کنه شهاب به مردم تعلق داره خانوم قنبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شهاب بایدبه شما تعلق داشته باشه نه مردم و مردم اصلا همچین فکری نکردند و محبوبیت یک فیلم و بازیگر به دیدن مردم بستگی داره شما تحصیلات اکادمی متاسفانه گویا ندارید و همیشه در مصاحبه ها یک چیزایی می گید که زاییده تخیلات شما هست

    • بدون نام

      شهاب خودش خودش و متعلق به مردم میدونه همش واسه مردم فیلم کار می کنه و مصاحبه می کنه اگه به خانواده اش تعلق داره پس بازنشسته بشه و به خانواده برسه ...فیلم پرفروش به خاطر دیدن مردمه و بازیگر به محبوبیت میرسه

    • بدون نام

      ز برکات وجود همسر محترم فیلمهای شهاب چرا از جشنواره خارج شد؟؟؟؟؟ از جشنواره امسال میشه جایگاه همسر شهاب تو زندگی شهاب فهمید و اینکه خانومش به چه راهایی متوسل میشه تا همیشه در کنار شهاب باشه

    • بدون نام

      يك زن اگه جايگاه محكم و قابل احترامي در زندگيش داشته باشه نمياد اسم شوهرش و بعد از 18 سال زندگي مشترك رو كاغذ بنويسه عكس بندازه وقتي همسرش كنارش نيست خانوم قنبري... پس خانوم قنبري وقتي شهاب باهات عكس ميندازه از شاديه كه مي خندي و واست تازگي داره به خاطر جايگاهت توي زندگيت

    • شیرین

      خوب امیر علی پسر کوچولو شهاب خان...خوب بابا جون مارو تحویل بگیر دیگه ما منتظریم تو بیای مصاحبه کنی عکس یزاری تو اینترنت منم اگه مثل تو این همه خوشگل و ناز بودم کلاس میذاشتم...البته هزار ماشالله داری عزیز دلم و خوش به حالت که برادری مثل محمد امین داری که همه چیز تمومه ماشالله

    • بدون نام

      زن زشتش همه دنبالشه توقع تعریف هم داره و می خواد سوپراستار باشه

    • رها

      خیلی هم زنش خوشگل و عالیه!!اونایی ک میگه بده دارن از حسودی میترکن

    • رها

      خدایی خوشگله پریچهر! واقعا فقط این اسم برازنده این چهره زیباست

    • فرزانه

      همسرش زیاد قشنگ نیست و توی فیلم ساکن طبقه وسط فقط یک دقیقه ست و بدون دیالوگ..جالبه داره از شهاب تشکر می کنه و می گه همه دنبال این نقش بودند....بعد ببخشید ادم کجا میاد به یک خانوم معمولی حسادت کنه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ن نمی دونم اگه زندگی اینها به خودشون مربوطه چرا پس این همه از زندگیشون می گن
      حرف یاد گرفتیدا سرتون به زندگی خودون باشه یعنی چی؟؟؟؟

    • شیوا

      به نظر من، یه هنرمند، متعلق به کشورشه، و بیان این جملهء همسرش در یک رسانهء عمومی چندان زیبا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج