۱۷۳۲۹۱
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

در میان همه طراحی‌های برند فرانسوی لان وین برای زمستان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ كیف‌های ساده زنانه‌اش بیشتر از هر چیز خودنمایی می‌كنند. در طراحی این كیف‌ها با وجود ظاهر بسیار ساده‌ای كه دارند ابتكاری جالب وجود دارد.

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید
مجله زندگی ایده آل:

valentino

در انتظار بهاری شاد

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

درحالی‌كه شما هنوز در تدارك لباس‌های زمستانی هستید، ولنتینو مجموعه كیف و كفش تابستان آینده خودش را رونمایی كرد. مجموعه‌ای كه در همان نگاه اول، حال و هوای تابستانی را زنده می‌كند. كیف و كفش‌هایی كه با رنگ‌های شاد و روشن تابستانی طراحی شده‌اند. در این مجموعه انواع كیف‌های زنانه از بزرگ تا كوچك و انواع كفش از سندل، پاشنه بلند و اسپرت به چشم می‌خورد. تركیب رنگ‌های این مجموعه هر خانم خوش سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد.

LANVIN

دو كیف در یك كیف

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

در میان همه طراحی‌های برند فرانسوی لان وین برای زمستان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ كیف‌های ساده زنانه‌اش بیشتر از هر چیز خودنمایی می‌كنند. در طراحی این كیف‌ها با وجود ظاهر بسیار ساده‌ای كه دارند ابتكاری جالب وجود دارد. این برند در طراحی این كیف‌ها به جای دسته‌ و حتی بندهای همیشگی سراغ نواری پهن و چرمی از جنس خود كیف رفته است. این نوار به‌خاطر ظرافت چرمی كه در طراحی آن به كار رفته به راحتی فرم شانه شما را می‌گیرد، از آن گذشته لولا‌های فلزی كوچكی كه وظیفه اتصال این نوار به كیف را به عهده دارند طوری طراحی شده‌اند كه اجازه می‌دهند این نوار چرمی از دو طرف روی كیف برگردند و تبدیل به یك كیف شب ساده شوند.

LANCOME

یك كیف كوچك چرمی

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند فرانسوی و نام‌آشنای لانکوم كه در زمینه‌ طراحی و تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست سابقه‌ درخشانی دارد با طراحی تازه‌اش بانوان را كاملا غافلگیر كرده‌ است. پیشكش لانکوم به طرفدارانش یك كیف آرایشی است شامل ۹ سایه و دو رنگ رژگونه، اما این همه ماجرا نیست این مجموعه غیر از كیفیت و رنگ‌های ویژه‌اش یك امتیاز دیگر هم دارد؛ در بدنه این پك برخلاف نمونه‌های مشابه خبری از پلاستیك و. . . نیست، بدنه این مجموعه تمام‌چرم است و شكل ظاهری آن هم درست مثل یك كیف كوچك چرمی است.

versace rosental

گلدان‌های فراموش نشدنی

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

در سال ۱۹۹۲، شركت رزنتال و ورساچه، همكاری مشترك خودشان را برای تولید ظروف چینی شروع كردند. آخرین محصول این همكاری مجموعه محدودی گلدان است كه به تازگی در فروشگاه‌های این دو برند عرضه می‌شود. این گلدان‌ها طراحی ساده و شیكی دارند و در رنگ‌های جذابی مثل آبی فیروزه‌ای، زرشكی، خاكستری و مشكی تولید شده‌اند. از این مدل گلدان‌ها كه روی همگی سر‌الهه مدوسا به چشم می‌خورد، ۴۹ عدد تولید و در سراسر دنیا توزیع شده است.

TOM FORD

سگك مسئله این است

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند تام فورد را شاید بیشتر به اعتبار عطر و ادكلنش بشناسید تا طراحی‌های دیگر، اما طراحی ادكلن تنها بخشی از فعالیت‌های این برند است. تام‌فورد در جهان نه‌تنها به‌خاطر عطر و ادكلن كه به‌خاطر كیف ‌و كفش‌های چرم، عینك، لوازم آرایشی و حتی طراحی‌ لباس‌هایش شهره است. در میان طراحی‌های كفش مردانه ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ تام‌فورد چیزی كه بیشتر از هر چیزی جلب‌توجه می‌كند سگك‌های فلزی است. این برند این سگك‌ها را روی نیم‌بوت‌های جیر و حتی كفش‌های چرم مردانه‌اش كار كرده و نتیجه همانطور كه می‌بینید طرحی تازه و بسیار متفاوت است، به‌خصوص وقتی پای كفش‌های چرمی مردانه به میان می‌آید.

DORSA

درسا به سبكی متفاوت

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

در میان مجموعه زمستانی برند ایرانی درسا كه طی چند سال حضورش در صنعت چرم توانسته خوش بدرخشد، كفشی بسیار متفاوت به چشم می‌خورد. فرم ظاهری این كفش تمام‌چرم شبیه كفش‌های هشت ترك همیشگی است اما ابتكاری كه در طراحی آن به كار گرفته شده- یعنی حذف چرم كارشده در فاصله بین پاشنه و رویه پا- باعث شده تا كفش، ظاهری بسیار متفاوت پیدا كند. البته نباید منكر شد كه چرم استفاده شده در این كفش كه نوعی چرم بافت‌دار است (اصطلاحا چرم با چاپ لزارد) و رنگ براق آن هم این تفاوت را دوچندان كرده است.

ZARA

با شما هماهنگ می‌شود

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند اسپانیایی زارا در طراحی نیم‌بوت‌های جدیدیش سراغ ایده‌ای نه‌چندان تازه اما متفاوت رفته است. این برند در طراحی اغلب نیم‌بوت‌ها و حتی پوتین‌هایش از تركیب چرم و نوعی پارچه ضخیم با خاصیت لاستیكی استفاده كرده است. این پارچه غیر از ظاهر متفاوتی كه در طراحی پوتین‌ها ایجاد كرده به خاطر قابل ارتجاع بودنش به شما اجازه می‌دهد كه بدون نیاز به زیپ و. . . به راحتی پوتین را بپوشید و دربیاورید. علاوه بر آن با پوشیدن این پوتین احساس بهتری دارید، چراكه این پارچه برخلاف چرم، كاملا قابل انعطاف است درنتیجه این قابلیت را دارد كه با فرم پای شما هماهنگ ‌شود.

Versace Home

ورساچه، بدون زرق‌وبرق

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند ورساچه این‌بار در طراحی مبلمان تازه خود سبك تازه‌ای را در پیش گرفته است. در كاناپه طراحی شده توسط این برند كه امسال به طرفدارانش معرفی شد همانطور كه می‌بینید نشانی از زرق‌وبرق و تجملات همیشگی ورساچه نیست و هرچه هست سادگی است تا جایی كه اگر نشان‌های طلایی ورساچه را از مبل حذف كنیم- البته بدون در نظر گرفتن كیفیت- شاید به سختی بتوانیم این كاناپه را به برند ورساچه نسبت دهیم. اما نگران نباشید این مدل برخلاف ظاهرش چندان با تجملات غریبه نیست. پارچه این كاناپه نوعی چرم (نبوك) مرغوب با دوخت‌های ویژه است و مهم‌تر از آن نشان‌های سه‌بعدی ورساچه كارشده روی آن هم از طلای خالص است.

kia gallery

پیشنهاد هدیه برای سالگرد ازدواج

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

حتی آن گروه از آقایان كه سالگرد ازدواج‌شان را فراموش نمی‌كنند برای خرید هدیه این مناسبت به مشكل می‌خورند و نمی‌دانند چه چیزی بخرند كه هم باب سلیقه همسرشان باشد و هم اهمیت این تاریخ را گوشزد كند. زیورآلات طلا انتخاب خوبی برای این گزینه هستند اما چه زیوری؟ ما به آقایانی كه در آستانه این مناسبت قرار دارند، گردنبندهای جدید كیاگالری را توصیه می‌كنیم، گردنبندهایی كه مفهومی عاشقانه را نشان می‌دهند مثل تصویر دو بال یا دو كبوتر، مطمئن باشید این هدیه تبدیل به زیوری پرکاربرد خواهد شد.

lafemme

این محصول ایرانی است

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

در مورد كفش‌های هشت‌ترك و محبوبیت آنها در سال جاری، زیاد صحبت كردیم و گفتیم كه با طراحی امروزی این كفش‌ها می‌توانید محصولی كلاسیك اما مدرن داشته باشید. «لفمه» برند ایرانی است كه در كنار شركت‌های خارجی این مدل كفش را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌كند. شما برای داشتن یك جفت از این كفش‌ها نیازی به برندهای خارجی ندارید، تنوع طرح و رنگ این برند پاسخگوی سلیقه همه خواهد بود.

TOMMY HILFIGER

لوكس و كاملا متفاوت

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تامی امسال همه طرفدارانش را غافلگیر كرده است. این برند كه همه آن را با طراحی‌های سبك اسپرتش می‌شناسند این‌بار سراغ طراحی یك ساعت كاملا لوكس و در عین حال كلاسیك رفته است، ساعتی با صفحه گرد، ‌بندی ظریف و زنجیر مانند كه می‌تواند علاوه بر ساعت نقش یك دستبند را هم برای شما بازی كند اما ابتكار اصلی تامی در طراحی این ساعت نحوه بسته شدن بند آن است. بند زنجیرمانند این ساعت برخلاف اغلب بندهایی كه تا به حال دیده‌اید، روی مچ و دقیقا در كنار صفحه ساعت بسته می‌شود. بدنه این ساعت هم كه با استفاده از سه روكش مختلف به رنگ طلایی، رزگلد و نقره‌ای طراحی شده از جنس فولاد ضد زنگ بوده و در برابر آب تا عمق ۳۰ متری مقاوم است.

Calvin Klein

تازه، اما تكراری

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند آمریكایی کلوین کلاین با طراحی یقه‌های بزرگ و كاملا پهن برای پالتوهای زنانه‌اش به استقبال زمستان ۲۰۱۵ رفته است. این یقه‌های پهن و بزرگ طوری طراحی‌شده‌اند كه روی پالتو بر می‌گردند و خودشان بخشی از فرم اصلی پالتو می‌شوند. در میان همه طراحی‌های این برند باید به طراحی پالتوی دورویی اشاره كرد كه یقه پهن آن درست مانند یك شنل نه‌تنها قسمت جلوی پالتو بلكه پشت آن را هم كاملا می‌پوشاند، این یقه شنل‌مانند حتی می‌تواند نقش یك كلاه را برای شما بازی كند. حق با شماست این ایده كاملا برای‌تان آشناست و این هم از این روست كه طراحان خلاق ایرانی مدت‌ها پیش و قبل از طراحان پرآوازه سی‌كی به خلق این ایده رسیده بودند.

POLICE

بازی با رنگ، ترفند تازه پلیس

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند پلیس كه همچنان در طراحی عینك‌های آفتابی و طبی در سراسر جهان حرف اول را می‌زند در طراحی عینك‌های آفتابی زنانه ‌تازه‌اش سراغ یك تركیب تازه و در عین حال متفاوت رفته است. عینك‌های NEYMAR JR۲ این برند، در نگاه اول همان عینك‌های گرد همیشگی هستند با فریم‌های پلاستیكی كه از دو قسمت كاملا جداگانه تشكیل شده‌اند و تفاوت درست همینجا و در طراحی این فریم‌هاست. حاشیه بالایی فریم عینك رنگ‌های تندوتیزی چون قرمز، آبی، صورتی و. . . دارد و برای قسمت دیگر یعنی حاشیه پایینی، رنگی ساده‌تر در همان طیف رنگی درنظر گرفته شده است. این تركیب در دسته‌ها البته با حفظ فاصله و از همه مهم‌تر در طراحی شیشه عینك هم حفظ شده است.

DKNY

كمربند، فقط همین

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

عجله نكنید! این فقط یك كمربند است. طراحان برند «دی‌کی‌ان‌وای» كه نام او را بیشتر به‌خاطر عطر و ادكلن‌هایش می‌شناسید همانقدر كه در صنعت عطر و ادكلن موفق هستند در زمینه طراحی‌ مد، از لباس گرفته تا كیف و كفش و اكسسوری هم بسیار خوش‌آوازه‌اند. این كمربند عجیب هم كه می‌بینید یك كمربند تمام‌چرم است و ایده تازه همین طراحان برای زمستان امسال. به‌گفته این طراحان قرار است این كمربند به شلوارهای پشمی و ساده زمستانی حال و هوای تازه‌ای ببخشد‌.

ایده دیگر طراحان برند «دی‌کی ‌ان‌ وای» درست برخلاف كمربند اولی یك نوار باریك چرمی است مثل همه كمربندهای دیگر، اما ویژگی متمایز‌كننده آن كیف چرمی كوچكی است كه روی آن تعبیه شده، اما این همه ماجرا نیست، سگك این كمربند برخلاف همه كمربندها باید در قسمت پشت كمر قرار بگیرد.

POOSHEMA

فصلی تازه با پوش‌ما

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

برند« پوش‌ما» به سرپرستی فرناز عبدلی كه حالا دیگر یكی از برندهای نا‌م‌آشنای ایرانی در صنعت مد و پوشاك است برای زمستان امسال یك پالتوی ویژه را پیشكش طرفدارانش كرده است. این پالتو كه از جنس پارچه‌های پشمی با بافت تیغ‌ماهی انتخاب شده، طراحی‌ ساده‌ای دارد با رنگی بسیار متفاوت. پختگی رنگ قرمز آلبالویی این پالتو علاوه بر جلوه‌ای كه به آن داده با حال و هوای زمستان هم كاملا هماهنگ است. همانطور كه در تصویر می‌بینید پیشنهاد «پوش‌ما» به طرفدارانش تركیب این رنگ با رنگ قهوه‌ای شكلاتی است. البته این طرح تنها یكی از طرح‌های پیشنهادی این برند برای زمستان امسال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      کفشاااااااااااااا دیوونم کرد...خیلی شیکن...خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج