۱۷۳۶۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لامپ هوشمند مقلد خورشید +عکس

طراحان آمریکایی لامپ هوشمندی طراحی کرده‌اند که با تقلید حرکات خورشید در طول روز، نور و درخشندگی متفاوتی در محیط منزل یا محل کار ایجاد می‌کند.

ایسنا: طراحان آمریکایی لامپ هوشمندی طراحی کرده‌اند که با تقلید حرکات خورشید در طول روز، نور و درخشندگی متفاوتی در محیط منزل یا محل کار ایجاد می‌کند.

هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند جایگزین حس قرار گرفتن در زیر پرتوهای نور خورشید شود، اما محققان با الگوبرداری از حرکات خورشید، لامپ هوشمندی طراحی کنند.

رنگ و درخشندگی خورشید در طول روز با چرخش زمین تغییر می‌کند؛ لامپ ال‌ای‌دی Sunn Light با تقلید حرکات خورشید و تغییر میزان درخشندگی، ریتم طبیعی خورشید را تقلید می‌کند.

این لامپ در دو سایز کوچک ۴۸.۶ سانتی‌متری حاوی ۲۴۰ لامپ ال‌ای‌دی با خروجی ۳۳۰۰ لومن و لامپ بزرگ ۶۰ سانتی‌متری حاوی ۳۳۰ لامپ ال‌ای‌دی با خروجی ۵۵۰۰ لومن طراحی شده است.

عملکرد لامپ هوشمند از طریق بلوتوث و با برنامه‌ نرم‌افزاری مخصوص تلفن همراه قابل کنترل است؛ لامپ با تشخیص طول و عرض جغرافیایی، ریتم طبیعی خورشید در هر منطقه را تقلید می‌کند.

هنگام شب نیز لامپ در وضعیت حالت شبانه تنظیم می‌شود که حداقل نور را برای حرکت در محیط فراهم می‌کند؛ امکان نصب لامپ بصورت تابلو بر روی دیوار اتاق وجود دارد.

محققان بدنبال جمع‌آوری بودجه برای تولید تجاری این محصول هستند و انتظار می‌رود که لامپ Sunn Light از ماه آوریل ۲۰۱۵ با قیمت پایه ۲۸۹ دلار به بازار عرضه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج