جاباما
۱۷۴۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: نباید نفت را می بردیم!

سرمربی راه‌آهن گفت: «در روزی که نباید می‌بردیم توانستیم برابر نفت تهران به پیروزی برسیم.»

برترین ها: سرمربی راه‌آهن گفت: «در روزی که نباید می‌بردیم توانستیم برابر نفت تهران به پیروزی برسیم.»علی دایی پس از پیروزی ۲ بر یک راه‌آهن برابر نفت تهران، گفت:« فکر کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را در لیگ برتر انجام دادیم. نفت تهران تیم بسیار خوبی است و در هر دو نیمه بازی خوبی به نمایش گذاشت، من از نحوه بازی بازیکنانم به غیر ۲۰ دقیقه پایانی راضی نیستم.گلی که از نفت دریافت کردیم، موقعیتی نبود که بخواهیم گل بخوریم. فرصت‌هایی به مراتب بهتر در نیمه اول روی دروازه ما به وجود آمد که می‌توانست گل شود.»

او این را گفت و ادامه داد: «به هیچ عنوان در این دیدار دنبال مساوی نبودیم و از اول برای پیروزی وارد میدان شدیم. در این فصل ما بدشانسی‌های زیادی داشتیم و در بازی‌هایی که مستحق پیروزی بودیم به این امر دست نیافتیم اما شاید در روزی که نباید بازی را می‌بردیم توانستیم به برتری دست یابیم. سه بازی در نیم‌‌فصل دوم انجام دادیم که عملکرد خوبی داشتیم. در بازی برابر صبا و ملوان نیز موقعیت‌هایمان زیاد بود اما خوب نتیجه نگرفتیم. امروز خدا لطف داشت و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این پیروزی برای ما حیاتی بود. ما همیشه در دقایق پایانی گل می‌خوریم و در این بازی توانستیم در دقایق پایانی به گل دست‌یابیم.»

او در مورد حضور ک‌روش در ورزشگاه هم حرف زد و گفت:« بازیکنانم زحمت زیادی در زمین می‌کشند و به نظرم چیزی از ملی‌پوشان کم ندارند. آنها هم می‌توانند در تیم ملی حضور یابند و امیدوارم بتوانیم افرادی در آینده تربیت کنیم که به درد تیم ملی بخورند و در خدمت مملکت باشند.»
دایی درباره عملکرد داوران در این دیدار گفت: «صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم.»

وی در مورد اینکه حسین فرکی عنوان کرده این دیدار باید با نتیجه 10 بر 2 به سود نفت تهران تمام می‌شد، گفت: «اگر اینطور بود که بستکبال می‌شد. اگر قرار باشد هر توپی که از کنار دروازه به اوت برود به گل تبدیل شود یا باید هندبال بازی کنیم یا بستکبال! حسین فرکی را دوست دارم و او بزرگ من است، صحبت‌های او را نیز با جان و دل قبول می‌کنم. همانطور که گفتم خدا در این دیدار به ما لطف داشت اما اگر بخواهیم هر توپی را گل تلقی کنیم در آن صورت باید هندبال یا بستکبال بازی کنیم.»


منبع: فارس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج