جاباما
۱۷۴۹۴۹
۱۴۶ نظر
۱۰۱۷۴
۱۴۶ نظر
۱۰۱۷۴
پ

نکاتی که قبل از به روز رسانی گوشی باید بدانید

اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟

آیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟ به عبارتی دیگر آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم؟

هفته نامه عصر ارتباط - سمیه مهدوی: آیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟ به عبارتی دیگر آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم؟

در حقیقت آپگریدها (به روزرسانی ها) بسیار مهم هستند چرا که با افزودن قابلیت های جدید باعث بهبود عملکرد گوشی شده و همچنین با بالا بردن امنیت نرم افزار، از آن در مقابل تهدیدهای جدید محافظت می کند. بنابراین به روز رسانی اندروید به جدیدترین نسخه ای که به طور رسمی منتشر شده، ایده خوبی است. اما مسئله مهم اینجاست که نصب نسخه هایی که با توان سخت افزاری دستگاه شما تناسبی ندارند، ممکن است عملکرد گوشی را با مشکل مواجه کند. بنابراین قبل از نصب ورژن جدید از تناسب آن با توان سخت افزاری و سازگاری آن با دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟

با اینحال گاهی پس از ارتقای سیستم عام اندروید، گوشی کارایی گذشته خود را از دست می دهد و دیگر به خوبی قبل کار نمی کند. در اینگونه مواقع از ارتقای اندروید خود پشیمان نشوید چرا که همیشه مزایای به روزرسانی از معایب آن بیشتر است، به شرط اینکه نکاتی در این رابطه در نظر گرفته شود. برای بررسی بیشتر در ادامه این مطلب همراه با ما باشید.

چرا گاهی پس از ارتقای نسخه اندروید، عملکرد گوشی با مشکل روبرو می شود؟

مشکلات اپلیکیشن ها

معمولا پس از آپگرید شدن اندروید، برخی اپلیکیشن ها با ورژن جدید کار نمی کنند، این برنامه ها که در نسخه قبلی بدون هیچ مشکلی قابل استفاده بودند، ممکن است با ورژن جدید هماهنگی کامل و صددرصد نداشته باشند یا به عبارتی با آن ناسازگار باشند. به همین دلیل پس از ارتقای سیستم و نصب ورژن جدید، امکان استفاده از برخی از اپلیکیشن ها از بین می رود.

برای رفع این مشکل بهتر است اپلیکیشن های ناسازگار را حذف کنید و به جای آنها از نسخه های جدیدتر استفاده کنید اما در نصب برنامه های جدید شتاب نکنید. پس از نصب هر برنامه مدتی به آن زمان دهید تا از درستی عملکرد آن اطمینان حاصل کنید، سپس اقدام به نصب برنامه بعدی کنید. در این صورت به راحتی می توانید اپلیکیشن ها ناسازگار را شناسایی و آنها را حذف کنید.

گاهی پس از ارتقای سیستم عامل اندروید، برنامه هایی چون دفترچه تلفن، تقویم، Play Store و برخی برنامه های از قبل نصب شد، در هنگام اجرا، پیغام خطا می دهند و به درستی کار نمی کنند، در اینگونه مواقع بهترین کار، گرفتن پشتیبان از اطلاعات گوشی و بازگرداندن آن به حالت تنظیمات کارخانه یا همان Factory Reset است.

اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟
اشکالات موجود در نسخه جدید

نسخه های جدید سیتستم عامل اندروید گوشی ها قبل از اینکه در دسترس کاربران قرار گیرند، تست می شوند و ایرادات احتمالی آنها برطرف می شوند اما گاهی بعضی از اشکالات به مرور زمان و ضمن استفاده خود را نشان می دهند و باعث بروز اختلال در عملکرد گوشی می شوند.

در اینگونه موارد معمولا کمپانی ها بسته به جدی بودن مشکل، در اولین فرصت درصدد رفع آن برمی آیند؛ لذا در اینگونه مواقع بهتر است منتظر آپدیت جدید شرکت بمانیم چرا که صرف نظر از ورژن جدید، پشیمانی و بازگشت به نسخه قدیمی به این سادگی ها نیست.

Factory Reset نجات مان می دهد؟

ولی آیا بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه، می تواند ما را به نسخه قبلی اندروید بازگرداند؟

وقتی سیستم عامل اندروید به ورژن جدید ارتقا یافت، به راحتی نمی توان آن را به نسخه قبلی بازگرداند. در حقیقت سیستم عامل طبق آخرین آپدیت نصب شده عمل می کند. در این صورت حتی اگر گوشی را Factory Reset کرده و آن را به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانید، گوشی همچنان از سیستم عامل به روزرسانی شده استفاده خواهد کرد.

مثلا اگر سیستم عامل از اندروید 2.3 به اندروید 4.2 ارتقا داده شود پس از Factory Reset تمام اطلاعات موجود در گوشی از بین می رود اما سیستم عامل آپدیت شده که در اینجا اندروید 4.2 است، همچنان پابرجا باقی می ماند.

راه بازگشت داریم؟

حال سوال اینجاست که آیا پس از آپدیت (به روزرسانی) امکان بازگشت به نسخه قبلی به طور کلی از بین می رود؟

از نظر فنی راه هایی برای بازگشت به نسخه قبلی وجود دارد که روت کردن یکی از آنهاست. با این کار امکان دسترسی به فایل های سیستمی فراهم می شود و امکان نصب ورژن های قدیمی تر ایجاد می شود اما از آنجا که این کار نیاز به دانش و تخصص فنی زیادی داشته و روت کردن گوشی های مختلف با هم متفاوت است، اگر اطلاعات فنی لازم را در اختیار ندارید، بهتر است قید این کار را بزنید.

به طور کلی روت کردن گوشی برای بازگشت به نسخه قبلی ایده خوبی نیست و نباید فراموش کرد که حرکت در دنیای تکنولوژی رو به جلو است و عقبگرد در آن مفهومی ندارد. قابلیت های جدید، انتخاب های بیشتر، گزینه های جدیدتر و سرعت بالاتر ارمغانی است که به روزرسانی نسخه های بالاتر با خود به همراه می آورد اما اگر فکر می کنید که نسخه قدیمی در دستگاه شما بهتر کار می کرد و اکنون به روزرسانی مشکلاتی را برای شما ایجاد کرده، برای بازگرداندن همه چیز به حالت اول شتاب نکنید. گاهی اشکالات به وجود آمده با یک عیب یابی ساده، برطرف می شوند و نیازی به راه های پیچیده برای نصب نسخه قدیمی نیست.

با اینحال در بیشتر مواقع، نصب نسخه جدید به راحتی صورت می گیرد و با صرف زمان اندکی می توان بهترین نتیجه را گرفت. برای پرهیز از هر گونه مشکل بهتر است در هنگام ارتقا این موارد را در نظر داشته باشیم. قبل از هر چیز اجازه دهید که ورژن جدید به طور کامل دانلود و نصب شود، در اینصورت رفع مشکلات احتمالی آسان تر خواهد بود.

روش جلوگیری از بروز مشکلات

از آنجا که بیشتر اختلالات در پروسه به روزرسانی اتفاق می افتد، بهتر است در این زمان، نکات زیر را در نظر بگیرید.

اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟

از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید

قبل از به روزرسانی از اطلاعات مهم روی گوشی خود، پشتیبان تهیه کنید و در جایی غیر از گوشی خود ذخیره کنید. این کار از آن جهت اهمیت دارد که گاهی نصب آپدیت های جدید باعث پاک شدن تمام یا قسمتی از اطلاعات موجود در گوشی می شود. اگرچه معمولا این اتفاق رخ نمی دهد اما بهتر است با این کار برای مواجهه با مشکلات احتمالی آماده باشید. البته قبل از تهیه پشتیبان، پاک کردن اطلاعات غیرضروری از گوشی می تواند در بهبود عملکرد و افزایش سرعت آن موثر باشد.

زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنید

قبل از شروع مطمئن شوید که زمان کافی برای کامل کردن پروسه را در اختیار دارید، هرگز این پروسه را نیمه تمام نگذارید، احتمالات را در نظر بگیرید و وقت کافی برای آن صرف کنید.

گوشی خود را شارژ کنید

هر علتی که پروسه دانلود و نصب را با مشکل روبرو کند می تواند دردسرساز باشد، بنابراین در حین نصب به روزرسانی جدید از خاموش شدن گوشی جلوگیری کنید. برای این کار لازم است شارژ گوشی خود را چک کنید. بهتر است این میزان کمتر از هشتاد درصد نباشد.

از وجود منابع جایگزین برای شارژ اطمینان حاصل کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آنها استفاده کنید. به طور کلی برای انجام بهترین آپدیت با صرف کمترین زمان، از کارهایی که ممکن است در کامل شدن این پروسه وقفه ای به وجود آورد؛ اجتناب کنید.

نتیجه گیری

اگر به روزرسانی (آپگرید) مناسب گوشی شما به طور رسمی منتشر شد، در ارتقای اندروید خود شک نکنید و اگر از گوشی قدیمی تر استفاده می کنید برای گرفتن نسخه مربوط به گوشی خود، منتظر اعلام کمپانی بمانید و از روت کردن گوشی برای نصب ورژن های بالاتر استفاده نکنید چرا که با این کار توازن بین سخت افزار و نرم افزار از بین می رود و همچنین روت کردن سبب خارج شدن گوشی از گارانتی می شود.

اگر پس از ارتقای سیستم عامل اندروید با مشکل روبرو شدید، جای نگرانی نیست. راه حل مشکل بسیار ساده است. ابتدا اپلیکیشن یا اپلیکیشن های مشکل ساز را پیدا کرده، آنها را پاک کنید. در صورتی که حذف اپلیکیشن ها مشکل را برطرف نکرد، پس از پشتیبانی گیری از اطلاعات، گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانید.

در نصب مجدد اپلیکیشن ها دقت کنید و از سازگاری آن با سیستم عامل خود اطمینان حاصل کنید تا دوباره دچار مشکل نشوید. ترجیحا برنامه ها را یک به یک و با در نظر گرفتن فاصله زمانی مناسب نصب کنید تا بدافزارها را به راحتی شناسایی کنید.

فرق آپگرید با آپدیت چیست؟

در زندگی روزمره گاهی به افرادی برمی خوریم که این 2 واژه را به جای هم به کار می برند و ما به عنوان شنونده متوجه منظور آنها می شویم اما آیا واقعا تفاوتی بین آپدیت و آپگرید وجود ندارد؟

آپگرید (ارتقا):

آپگریدها در حقیقت محصولات اصلی هستند که با اضافه شدن قابلیت ها و امکانات جدید در سطح گسترده، نسبت به نسخه پیشین با تغییرات قابل توجهی مواجه شده اند و در واقع نسخه کاملا جدیدی را به کاربر عرضه می کنند. تغییرات عمده از ویژگی های آپگرید است. نسخه آپگرید شده یک نرم افزار به دلیل حجم گسترده تغییرات، ممکن است با سخت افزار نسخه پیشین سازگاری نداشته باشد. آپگریدها معمولا برای نصب و استفاده نیاز به نسخه قدیمی تر ندارند و به طور مستقل روی دستگاه نصب می شوند. از آنجا که توسعه و انتشار نسخه قبلی و ارتقای آن نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه است، معمولا آپگریدها به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار نمی گیرند.

آپدیت (به روزرسانی):

وقتی نسخه جدیدی از یک نرم افزار وارد بازار می شود، ممکن است اشکالاتی در آن وجود داشته باشد. معمولا شرکت ها خیلی زود متوجه این اشکالات می شوند و با ارائه آپدیت هایی درصدد رفع آنها برمی آیند. بنابراین منشأ پیدایش آپدیت ها برخی مشکلاتی است که پیش از عرضه محصول خود را نشان نداده اند و پس از عرضه آن، گزارش های کاربران و درخواست هایشان برای حل مشکلات، شرکت ها را وادار به ارائه اپدیت جدید کرده است.

معمولا وظیفه رفع باگ های امنیتی، تغییرات جزیی در ظاهر و بهبود عملکرد نرم افزار در مقیاس کوچک برعهده آپدیت هاست. تعداد آپدیت ها از آپگریدها بیشتر است و چون برای پایداری نرم افزار و رفع مشکلات احتمالی و بهبود جزیی آن به بازار عرضه می شود، معمولا رایگان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عطری

      نویسنده خیلی بی سواد تشریف داره داونگرید راحت با رام اندروید گوشی برمیگردونیم

      پاسخ ها

      • حسام

        بله اما به شرطی که گوشی روت باشه

    • Reja.habibi

      با سلام چگونه گوشی خودرا که گلگسی 7هست.ارتقا دهم؟لطف میکنید راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • روح الله مظفری

        بسیار خوب هستی که بروزسان نسخه جدید شوی

      • Aylar

        برای اینکار باید توی تنظیمات به قسمت به روز اوری نرم افزار برید و روی بهروز اوری نرم افزار کلیک کنید

      • ذبیح الله

        بروز رسانی سیستم گوشی سامسونگ e7

    • علی

      چگونه گوگل پلی به روزرسانی کنیم

      پاسخ ها

      • فردین

        سلام گوشیه من بروز نمیشه می گه باید یه برنامه را داشته باشن

      • بدون نام

        بله

    • پروین

      با سلام ممنون میشم دستگاه رو بروز کنید پیغام نیامده

    • ERFAN

      سلام من گوشیمو بروزرسانی کردم و الان انروید گوشیم رفته از ۶ به ۷ ولی دیگه نمیتونم از گوگل و یوتوب و .... استفاده کنم مگه با فیلتر شکن گوشیمم گلگسی جی۵ است لطفا جوابمو بدین

      پاسخ ها

      • abas

        سلام مشکل از تنظیمان اینترنی تونه تنظیمات اینترنت رو با گوشی دیگه مقایسه کنید متوجه میشید منم این مشکل رو داشتم

      • بدون نام

        اگه تونستین درستش کنین برا ماهم بگین لطفا چون همه این مشکل دارن

    • نگار

      کوشی.من.رابروزرسانی
      کنید

      پاسخ ها

      • علی

        اگر گوشی داری و سامسونگ است خود گوشی سر وقت پیام میاید و باید بروز رسانی نرم افزار را بزنی و چند مگاباید میخواهد ودانلود میکنی و نصب میشود

    • ..

      سلام ببخشید گوشی من samsung j7 prime هستش برای اپدیت کردنش به چه مقدار حجم نت احتیاج دارم؟البته پیام ارتقا توسط خود گوشی اومده و ۱۲۲۲۴۵مگابایت رو نشون میده ولی دقیق متوجه نشدم چند گیگ هستش و اینکه وقتی این پیام اومده دیگه چیز دیگه ای لازم نیست ؟فقط روی دانلود بزنم؟و در اخر همون حجمی که نوشته نیازه دیگه بیشتر از اون استفاده نمیکنه ؟یا در هنگام نصب نیاز به نت نداره؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        به دوگیگ احتیاج داره

    • Bahar

      سلام من اندروید گوشیمو اپدیت کردم شده اندروید ۷ اما دوربینش کیفتش کم شده ...میشه بگین مشکلش چیه ؟ینی دوباره درست میشه ؟

      پاسخ ها

      • نسیم

        سلام گوشی من j5/2016 GN است هنوز ابدیت براش نیومده باید چکار کنم

      • محمد

        سلام از ورژن رسمی استفاده کردین یا غیر رسمی مدل گوشی چیه

    • ..

      ادمین پاسخگو نداره سایت ؟؟چرا جواب نمیدین اخه واقعا که/:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • علی

      میگم. من هر کاری می کنم مینویسد پردازش انجام نشد لطفاً کمکم کنید

      پاسخ ها

      • منم همین مشکل دارم اما چه فایدە کسی جواب نمیدە

        منم همن مشکلو دارم

      • مجید

        برای منم همین مشکلو داره فهمیدی بهم بگو ممنون

    • فرهاد

      پول میخای تاجواب بدی

      پاسخ ها

      • محمدصالح

        سلام من گوشیو بروزرسانی کردم بعضی برنامه ها کند کار میکنن باید چیکار کنم

    • اشا

      سلام گوشی من سونی زد وان است بعد از ارتقا هدفون گوشی جواب نمیدهد چگونه مشکلم برطرف میشود با تشکر

    • Mehdi

      سلام گوشی من الجی کا چهار است من گوشیمو بروز رسانی که کردم دیگ وقتی میخوام برنامه ایو نصب کنم وجود نداره یعنی نصب برنامه کم رنگ شده وقتی روش میزنی عمل نمکنه...لطفا جواب بدین

      پاسخ ها

      • افسانه محمودی

        بله هم بروزرسانی بشه هم اندرویدشوبالاببرین لطفا فروشگاه پلی هم خراب شده دانلودنمیکنه

      • علی.

        لطفا. جواب بدین. منم همین مشکل و دارم

      • Mobi

        من هم همین مشکل رو دارم به علاوه ی اینکه کارت اس دی هم از کار افتاد

    • بهرام

      با سلام بعد اپدیت کردن گوشیم گالری و موزیک پلیر هنگ میکنی کلا باید چیکار کنم راه کارش چیه

      پاسخ ها

      • نیما

        باید نیتت صاف باشه دلت پاک باشه دعا کن ان شالله خوب میشه

      • بدون نام

        بايد دانگريد كني

    • پویا

      سلام، من تا حالا گوشیمو اپدیت نکردم، بروزرسانی توی تنظیمات گوشیم اپدیتو زده 1/7گیگ، میخواستم بدونم اگه اپدیت کنم گوشیمو این 1/7گیگ حافظه داخلی گوشیمو اشغال میکنه یا بعد از بروزرسانی پاک میشه؟؟؟؟؟ چون حافظه داخلی گوشیم فقط 2 گیگ جا داره

      پاسخ ها

      • ارش

        تمامی.برنامه.هام.بروز.ش

    • مصطفی

      من گوشیم رو بروزرسانی کردم ولی کارت حافظه قابل شناسایی نیست چیکار کنم ممنون

    • علی

      علی جابری

    • محمد حسین

      من گوشیم اندرویدش دوچه جوری ارتقاش بدم

      پاسخ ها

      • Naimat

        مدل گوشیت چیه

    • محمد حسین

      من گوشیم اندرویدش دوچه جوری ارتقاش بدم

    • درهمه کسان بی کسی دارد ازغم تنهای

      اسلام چطورمیشه گوشیم رااندرویدش ارتقابدم وبه روزنشانی کنم ?چون هربارکه کسی استیکر دریافت میکنم یابرای کسی استیکرمیخوام بفرستم تلگرامم قطع میشه وبلافاصله ازصفحه تلگرام میادبیرون چه دستوری میدید

      پاسخ ها

      • علی

        برایت پیام میاید

    • دریا

      من گوشیم و بروزرسانی کردم ولی پیام و گوگل و ایمیل و این چیزا میخوام وارد شم میگه متوقف شده چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

    • شکوفه

      بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
      بهتره جواب سوالاتمون را از گشت ارشاد بگیریم

    • حسین

      خوب ادم سردر نمیاره

    • حسین

      خوب ادم سردر نمیاره

    • شقایق

      چرا گوشیم ثبت بروز آوری نرم افزار نمیشه؟؟

    • احسان

      بروزرسانی مبایل

    • یاسین

      بروز شود

    • یاسی

      سلام من اندروید سامسونگ را از 3 به 4 ارتقا دادم اما دیگه با هیچ فیلترشکنی پروکسی اجرا نمی شود الان چه کار باید کرد؟

    • zeynabafzali

      من حس میکنم ازوقتی که به روز کردم لمس گوشی به مشکل برخورده گوشی رو تازه گرفتم سه ماه هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانگريد كن درست ميشه

    • ناصر

      به روز رسانی شود

    • علی

      گوشی من a5 2017 هستش من آپدیتش کردم
      ولی پشیمون شدم چون دیگه نمیتونم تمش رو عوض کنم چیکار باید بکنم

    • علی

      سلام
      گوشی من جی ۵ ۲۰۱۶ هستش بعد ارتقا به اندروید ۷ خیلی داغ میکنه که عملکرد گوشی با مشکل مواجه شده و کند شده چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانگريد كن

    • نسیم

      سلام گوشی من جی 5 2016 هست چرا ابدیت نمیشه ای میگه پردازش انجام نشد باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • محمد

        مال منم اینطوری میشه

    • امیر

      خیلی بد

    • کاظم

      بالاخره به روز‌بکنیم یا نه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بكن

    • مرمر

      سلام. من گوشیم جی ۵ مدل ۲۰۱۶ هست. آپدیت کردم ولی منو زبان رو دیگه نشون نمیده. گوشی من همیشه انگلیسی بود منوهاش گاهی که گیر میکردم فارسی میکردم و دوباره برمی گردوندم. الان دیگه اصلا منو زبان توی ستینگ نیست. اما کیبوردم هم فارسی داره و هم انگلیسی. میشه راهنمایی بفرمایید.

    • فرشته

      سلام میخواستم بپرسم آیا اپدیت نکردن گوشی روی سرعت دانلود تاثیر میزاره؟

    • مجید

      سلام ارتقا اندروید اصلا چیز خوبی نیست من جی سون ۲۰۱۶ داشتم . اندروید ۶ فابرگلاس بود همه بلزی ها وبرنامه ها نصب میشد از وقتی ۷ کردم هیچ بازی نصب نمیشه همش خطا میده اصلا بدرد نمی خوره می خواهم برگردونم به اندروید ۶ نویسنده دروغ میگه اندروید بالاتر بدتره اندروید ۷ از ۶ بدتر و انروید ۸ از ۷ و ۶ بدتر اندروید ۸ هیچ برنامه ای نصب نمیشه اکثرا برنامه مشکل دارند

    • بدون نام

      سلام دوستان از کدوم سایت کاستوم رام دانلود کنم

    • محمدرضا

      سلام
      ارتقا نسخه اندروید تو مصرف باتری هم تاثیر داره؟؟

    • R.g

      آیا اسیتپ چت
      ممنون میشم جواب بدین زود

    • نیما

      بورز بسانی.کنیم.تلگرام.پاک.میشه

    • شاهرخ

      بسیار پشیمون شدم از ارتقا. چونکه چنتا از مهمترین برنامهای گوشیم بکل خاموش شده، مثه صفحه کلید و چنتا از تنظیمات مهم دیگه، مجبور شدم صفه کلید دانلود کنم. گمونم آخرش مجبور بشم برگردم ب اندروید ۷ نوقا فابریک خودش، گوشیم پی 10لایت هست.

    • Sh

      سلام گوشیم j52017 هست و اندرویدشو از ۷ به۸ ارتقا دادم ،حالا باتریش زودتر خال میشه ،میخواستم ببینم راهی هست برگردم به ۷ یا هر راهی که این مشکل حل بشه ؟ممنون

    • جاهده تاجیک

      سلام گوشی من هواوی ceh2_Lهست خیلی وقته به روز رسانی نشده و یاد هم ندارم چطور به روز رسانی کنم لطفا کمک کنید

    • فرید

      بروزرسانی کردم اس ام اسم خراب شد بروز نکنین کلا هنگ میکنه

    • علی

      سلام خسته باشیدکوشی من گلس ۴میشه ب۵ارتقادادیانه یکی رهنمایی کنه

    • بدون نام

      من اپديت كردم گوشيم دير شارژ ميشه

    • الی

      سلام گوشی من سامسونگ G5 2017 هستش ولی اپدیت جدید براش نیومده میخواستم خودم اپدیت کنم ب نظر شما انجام بدم یا نه منتظر باشم

    • مم

      اگه اندرویدمو ببرم بالا همه چیز پاک میشه

    • مم

      اگه اندرویدمو ببرم بالا همه چیز پاک میشه

    • ایمان

      من گوشی J7پرایم دارم گوشیم رو اپدیت کردم الان اندرویدش شده ۸ ولی گوشی کند شده وقتی فیلتر شکنه روشنه خاموش می کنی دیر روشن می شه ودیر کار می کنه

      پاسخ ها

      • هلبع

    • فراز

      سلام دوستان از من میشنوین اندروید رو ارتقا ندین من سامسونگ گلکسی a7 2017 دارم از وقتی ارتقا دادم با مشکل مواجه شدم الان خیلی پشیمونم

    • آریا

      سلام خسته نباشید ارتقا بدم همه چیز پاک میشه ممنون میشم جواب بدین لازم دارم

    • آرمان

      سلام من گشیمو تازه خردیدم جی 4 2018بود گفت بروزرسانی دستگاه کردم همش خوب شد ولی صداش وقتی آهنگ پخش میکنه یه جوری شده آهنگ رو مثل اول خوب پخش نمیشه صداشو وقتی آخر میزنم کیفیتش خیلی خراب میشه میشه راهنمایی کنید به اوال برش گردونم ممنون از شما

    • میم

      سلام من اگر گوشیم رو به روز رسانی کنم تمام اطلاعات گوشیم پاک میشه؟

      پاسخ ها

      • میثم چیچک

        منظور رام اندروید نصب شه اطلاعات قبلی چی میشه

    • سپیده

      سلام من گوشی مو اندرویدشو ارتقاع دادم والان رام RAMگوشیم پر شده چگونه رام شو پاک کنم ک بهتر کار کنه

    • میثم چیچک

      میگم ایا وقتی رام اندروید. رو دان و اجراش کنیم اطلاعات قبلی پاک میشه؟

    • یاسین

      به روزرسانی نکنید من گوشیم و به روزکردم مث سگ پشیمونم گوشیم هیچیش نبود حالا شارژش زودخالی میشه وقتی خاموشه ۱۰۰درصد روشنش میکنی میشه ۹۰ .

    • محمد

      سلام خسته نباشید.من میخوام گوشیمو به روزرسانی کنم بعد اینکه نسخه ب روزرسانی رو دانلود میکنم و گوشیم خاموش میشه این اخطار میاد
      به روزرسانی نرم افزار ناموفق بااستفاده ازsmart switch درریانه دوباره امتحان کنید یا به یک مرکز خدمات مشتری سامسونگ مراجعه کنید
      حالا مشکل از کجاست؟؟

    • بدون نام

      تو را خدا جواب بدید گوشیم بروز رسانی کردم دوربینم خراب شده

    • مینا

      سلام من گوشیمو اپدیت کردم.ولی الان کیبردش کار نمیکنه اصلن..ریست فکتوری کردم بازم درست نشد دیگه حتی نمیتونم زبان گوشی رو انتخاب کنم تا گوشی بیاد بالا یکی کمک کنه چکار کنم:(((

    • m.b

      اگر آپدیت کنیم اطلاعات داخل دستگاه پاک میشه?

      پاسخ ها

      • مهدی

        80 درصد احتمال داره پاک بشه

    • بدون نام

      آقو بروز رسانی نکنید گوشیتون داغون میشه

    • مهدی

      من گوشیم a72018 با اندروید 8 هست الان پیام بروز رسانی با اندروید 9 اومده انجام بدم یانه

    • کردزنگنه

      سلام،بالای صفحه گوشی من مبگوید بروزرسانی جدید در دسترس میباشد لطفا گوشیتان را بروز رسانی کنید من بروز رسانی میکنم وباز هم این اعلام روی گوشی من می آید من ده ها بار گوشیم را بروز رسانی کردم اتمام بروز رسانی هم می آید ولی چند دقیقه کمتر بعد از آن اعلام باز می آید ک گوشی را بروز رسانی کنید.علت چیست؟

    • جواد

      سلام سوالی داشتم پس اپدیت گوشی از طریق pc بعدا میشه پچ سکیورتی های بعدی که میادو گرفت

    • حسام

      سلام
      اندروید گوشی من 4.3 هست . و آپدیتش موجود نیست

      من چطور آپدیتش کنم؟

    • سعید

      من گوشیم جی فور پلاس با بروز رسانی نمیتونم فایل ها را انتقال بدم به حافظه گوشی به نظرتون باید چکار کرد

    • mahii

      سلام.میخواستم بدونم وقتی اندروید گوشیمو ارتقاء میدم آیا به همون میزانی که حافظه نیاز داره از حافظم پر میشه؟
      یعنی اگه حافظه ی گوشی من8گیگ باشه و2گیگ برای ارتقاء نیاز داشته باشه بعد از ارتقاء حافظه گوشیم میشه 6گیگ؟

    • محمد

      آقا به هیچ وجه آپدیت نکنین
      من یه تبلت تب اس SM-T705 دارم که از اندروید 4 تا اندروید 6 حدودا 4یا 5 تا آپدیت برام اومد همه آپدیت هامو گرفتم یکسال بعد از آپدیت اندروید 6 به مرور زمان باطریم ضعیفتر می شد تا الان که در یک ساعت باطریم تخلیس و برای استفاده از تبلت نیاز به یک پریز دارم و حتی برنامه ها اجرا نمیشه حافظه ئاخلیم از 16 به 5 گیگ خای رسیده و رم گوشی در حالت عادی 70 درصد آقا اصلا آپدیت نکنن که من دنبال دانگرید به اندروید 4 اولیه هستم

    • زینب

      من گوشی ام را بروز رسانی کردم ولی حالا برنامه فایل های شخصی کپی و انتقال رو نشون نمیده لطفآ راهنمای کنید خواهش میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید پوشها در هم در اندروید نه ادغام شده اند.

    • بدون نام

      یه برنامه درست و حسابی نداره خاک تو سرتون کنم ممممممن

    • بهمن

      سلام از وقتی گوشیمو آپدیت کردم گوشیم هنگ میکنه چکار کنم ریست فکتوریم زدم لطفااااااا جواب بدید مدل گوشیم جی ۷پرو هس

    • سارا

      من گوشیمو به روزرسانی کردم و الان اندروید۸ هست اما هیچ تغییری نکرده نه تو آیکونا و ن تو کیبورد و غیره و هنوزم اموجی های ک بقیه میفرستن تو گوشی من باز نمیشه ، کسی میتونه راهنمایی کنه؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        اندروید ۹ آیکوناش تغییر میکنه مال من که اینجوری بود

    • عباس

      منصوری

    • Hassan

      سلام من دوسال گوشیم رو اپدیت کردم از ۵به ۶ ولی تو انی دوسال ۳تا باطری خریدم و خیلی زود باطری باد میکنه به نظرتون چیکار کنم

    • علی

      کوشییم برودرسانی بشی

    • حجت ثانوی

      بله

    • یاشار

      سلام گوشی من در حین اپدیت اندروید روی 79 درصد استپ کرذه چیکار میشه کرد .مدل کی تن الجی هست

    • دانیال

      سلام خسته نباشید. می خواستم بدونم بعد ارتقاء اندروید، به اندازه ی حجم آپدیت به حافظه داخلی گوشیم اضافه می شه یا نه.

    • مونا محمدی

      سلام سریال گوشیم عوض شده الان اندروید9هستش ایا بروزرسانی امنیتی میخواد الان اگه بزنم سریالش عوض میشه یانه

    • مهند علیزاده

      باسلام میشه راهنمایی کنین من میزنم رو بروزرسانی گوشی خارج میشه و یه پیام میاد که متاسفانه بروزرسانی غیر فعال شده است راهنمایی میکنین

    • امیررضاناصری

      من می خواهم اندروید گوشیم بر 6

    • س.ش

      سلام گوشی من سامسونگA2 هستش تازه خریدم بعد از اینترنت یه پیام اومد که اندروید تو بروزرسانی کن من هم کردم الان اندروید شده ایت تو گوشی مشکلی پیش نمیاد

    • محمدذوالفقاری

      سلام اقا من گوشیمو تازه گرفتم مدل A انرویدش ۹ ولی الان باز بروزرسانی جدیدش اومده بروزرسانیش کنه یا نه خراب نمیشه کیفیت ایناش پایین نمیاد؟

    • پرنیان

      سلام گوشی من y9 هواوی هستش به روز رسانی کردم. همه چیز برعکس شده حتی دکمه خروج اول چپ بود الان اومده راست. گالریم دیگه تو اون ترتیب نیست کلا فایلاش بهم ریخته. چیکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • f.a

      سلام من گوشیم a6پلاس هست بروز رسانی اندروید ۹ برام نیومده باید چکار کنم

    • مشاری

      سلام ببخشید بروز رسانی موبایل هواوی وای پنج منتشر شده آیا به نظرتون این بروز رسانی برای موبایل مشکلی ایجاد نمیکنه

    • ۰۰۰

      سلام ببخشید من گوشیم galaxy a70 هسش یهو برنامه بروز رسانی اومد دسم خورد بروز شد مشکلی برا دستگاه پیش نمیاد ؟

    • REZA

      سلام.گوشی من M20هست.قبل از بروز رسانی خیلی عملکرد بهتری داشت.گوشیهای جدید که اندروید ۹دارند رو بروز رسانی نکنید بهتره
      الان مال من اندرویدش شده ۱۰ ولی نسبت به قبل همونطور که گفتم خیلی مشکل به وجود اورده

    • REZA

      سلام.گوشی من M20هست.قبل از بروز رسانی خیلی عملکرد بهتری داشت.گوشیهای جدید که اندروید ۹دارند رو بروز رسانی نکنید بهتره
      الان مال من اندرویدش شده ۱۰ ولی نسبت به قبل همونطور که گفتم خیلی مشکل به وجود اورده

    • حامد

      سلام ببخشید گوشی من سامسونگ e7 هست و اندرویدم 4.4 آیا من اندروید گوشیم رو بروزرسانی کنم برای گوشیم ضرر داره ممنون میشم که جواب بدید

    • Amir

      سلام من گوشیم رو به روز رسانی کردم ولی الان هر وقت اینترنت خاموشه گوشیم خودش صدا در میاره، و منو نگران کرده لطفا بگین چیکارش کنم

    • امیر تک

      سلام من گوشیم سامسونگ A2core۲۰۲۰هس اپدیت کردم سرعتش ضعیف شده چ کنم؟

    • باران

      ببخشید من مدل گوشیم A10sسامسونگ است .تازه خریدمش بعد به وای فای که وصل شدم شروع کرد به به روز آوری نرم افزار الان من نمیخوام به روزش کنم و اونو متوقف کردم حالا هی دو ساعت به دو ساعت پیام میده برو ادامه شو دانلود کن چیکار کنم کلا لغو بشه

    • باران

      ببخشید لطفا میشه جواب بدید

    • علی

      سلام میخواستم بدونم اگر نسخه ی اندرویدرو بروز رسانی کنم داده های داخل گوشیم پاک میشن یا خیر لطفا جواب بدین

    • علی

      سلام میخواستم بدونم اگر نسخه ی اندرویدرو بروز رسانی کنم داده های داخل گوشیم پاک میشن یا خیر لطفا جواب بدین

      پاسخ ها

      • امیر

        منم سوالم همینه اگه بروز کنم همه چیزم میره یا نه

    • محمد

      سلام ببخشید من سر دو راهی موندم
      گوشیم ردمی نوت 7 هست الان نسخه ارتقاش اومده
      نمیدونم ارتقا بدم براش مشکلی پیش نمیاد
      لطفا راهنمایی کنید

    • عباس

      سلام میخوام گوشیمو بروز رسانی کنم

    • مهرداد

      سلام. من گوشی قدیمی داشتم بروزش کردم خیلی بد شد. سرعتش فوق العاده کند شد و وویس هام به شدت بی کیفیت شده. چکار کنم؟

    • فائزه

      سلام من میخوام اندروید گوشیمو با کامپیوتر ارتقا بدم هنوز پیامش برای خودم نیومده ولی خودم میخوام ارتقاش بدم به نظرتون مشکلی پیش نمیاد

    • مرضیه

      چرا کسی جواب نمیده

    • گوشی سامسونگ a10s

      گوشی سامسونگ a10s رو بروز رسانی کردم..اینترنت گوشی از+ 4G از فور چی پلاس تبدیل به فور چی شده و سرعت اینترنت بشدت کم شده

    • Zahra sadat

      سلام وقت بخیر
      من گوشیم تازه گرفتم (a01)شاید یک هفته یک روز پیش بروز رسانی نرم افزار زدم و دوربین گوشیم قبلا گزینه هاش کنارش بود مثل فکوس لحظه ای یا عکس حرفه ای ولی الان هیچکدوم نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

    • tina

      درکل بروزرسانی کردن خوبه منتها چون بعضی از برنامه ها با بروزرسانی جدید کنار نمیاد گوشی هنگ میکنه یا برنامه هاش درست عمل نمیکنن اینجاست که بایدبرنامه هایی ک درست عمل نمیکنن رو پاک کرد در این مورد راهنماییهای زیادی شده توی گوگل که چطور مشکلاته بعد از بروزرسانی رو حل کنیم

    • Mustafa

      سلام من موبایل خود راA50 است نسخه اندراید اش اپدیت کرده به 10 رساندم اگه موباید خود را factory Reset کنم نسخه اندراید مه پس پایین میاید یا همون 10 باقی میماند جواب بدید

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام خیر اندروید جدید یعنی 10 رو گوشیتون هست و اگ میخاین برگرده ب حالت قبل برگرده باید گوشی روت کنین ک کار هرکسی نیست باید کسی انجام بده ک مهارت و دانش بالایی داره

    • امیرحسین حضرتی

      سلام،گوشی من a30s هس و اندروییدش ۹ بروزرسانیش کنم یا نه؟
      بعضیا هم میگن دوربینش ضعیف میشه،درسته؟

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام اگ رسمیه حتما انجامش بده تو ورژن های رسمی هیچ باگی وجود نداره و اگم داشته باشه میشه حلش کرد اما ورژن های غیر رسمی ک معمولا برای گوشی های قدیمی تر استفاده میشه چون شرکت سازنده دیگ برای اون گوشی ورژن جدید درست نکرده استفاده میشه و باگ های بسیاری هم داره از جمله مشکلات اعلان روشن نشدن وای فای بلوتوث و غیر

    • امیر

      سلام من تبلت لنوو دارم اندرویدش ۵ است آیا ارتقاش بدم... بالای گوشیم هم می نویسه تا زمانی که سرویس های گوگل پلی را بروزرسانی نکنید فلان برنامه اجرا نمی شود و اون برنامه اجرا میشه... حالا چیکار کنم ارتقا بدم یا نه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج