جاباما
۱۷۵۷۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تناقض های فتح الله زاده در برابر کی روش

علی فتح الله زاده در مصاحبه ای اعلام کرده که کارلوس کی روش هیچگاه با استقلال دشمنی نداشته است.

عصر ایران: علی فتح الله زاده در مصاحبه ای اعلام کرده که کارلوس کی روش هیچگاه با استقلال دشمنی نداشته است. او در حالیاین صحبت ها را کرده است که باشگاه استقلال در همه سطوح به سرمربی تیم ملی انتقاد کرده اند. از بازیکن این تیم میلاد فخرالدینی بگیر تا سرپرست و سرمربی و مدیرعامل .

حالا اما علی فتح الله زاده به عنوان مدافع کارلوس کی روش مصاحبه کرده و از نگه داشتن او در ایران حمایت کرده است و گفته مشکل به خصومت کی روش باز نمی گردد . در اینکه سرمربی تیم ملی لزوما با باشگاهی خصومت ندارد شکی نیست اماعلی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال حدود ۱۰ ماه قبل مصاحبه ای انجام داده که به صورت کلی با مصاحبه دیروزش کاملاتناقض دارد.

او درآن مصاحبه گفته که کی روش به استقلال ضربه زده است .البته که در یک درگیری لفظی سرمربی تیم ملی را هم تهدید کرده که به شکایت به فیفا. سطح درگیری او و سرمربی تیم ملی اینقدر زیاد بوده که تصور خصومت کی روش با استقلال ایجاد شود. اما حالا که دیگر مدیرعامل استقلال نیست مدعی می شود که کی روش با استقلال دشمنی نداشته .

البته که کی روش با استقلال دشمنی ندارد اما تغییرموضع مدیرعامل سابق هم لابد فقط به خاطر تغییر پست است. او در آن زمان نیاز داشته که از دشمنی کی روش بگوید و الان دیگر نیازی ندارد. او با این حرف ها مثلا گرا می دهد که سرمربی تیم ملی با باشگاه مشکل ندارد و مشکل با نفر است . اما زمانی که در استقلال بود طور دیگری فکر می کرد.

کی روش دربخشی از مصاحبه مفصلی که پس از بازی با عراق انجام داد . اشاره ای هم به فتح الله زاده کرد:«ایشان گاهی اوقات خودشان نمی خواهند مستقیم صحبت کنند. دستیارانشان یا افرادی که از خودشان هستند صحبت می کنند. فیزیوتراپ، دکتر تیم و یا فصل گذشته آقای فتح الله زاده. » شاید بشود از حرف های فتح الله زاده فقط تناقض های خودش را متوجه شد یا اینکه به حرف های سرمربی تیم ملی صحه گذاشت. این که استقلالی ها به خاطرقلعه نویی علیه کی روش حرف می زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج