جاباما
۱۷۶۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح خواهد شد

ناصر محمدخانی مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس بازیکنان را عامل نتایج ضعیف این تیم می داند.

خبرآنلاین: وضعیت پرسپولیس صدای اکثر پیشکسوتان این تیم را درآورده. سرخپوشان در ۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر ۴ شکست را تجربه کرده اند که این برای تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس فاجعه است. ناصر محمدخانی شماره ۸ دهه ۶۰ پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد وضعیت فعلی این تیم گفت: «متاسفانه در دور برگشت همه بازی ها را باختند و یک امتیاز هم نگرفتند.به نظر من تیم الان بیمار است و بازیکنان بی انگیزه و سنگین هستند و شادابی لازم را ندارند.وقتی تیم مدیر ندارد، اسپانسر ندارد، بازیکنان پول شان را دریافت نمی کنند با چه انگیزه ای بازی کنند؟ تماشاگرها توقع دارند.اسم پرسپولیس همیشه با برد همراه بوده اما الان در آزادی و تهران می بازد.»

او همچنین درباره بازی بد تیم گفت: «نمی دانم چرا بازیکنان نای دویدن ندارند. نمی دانم چرا سنگین هستند؟ شاید به خاطر تمرینات بدنسازی بوده که در تعطیلات انجام دادند. بازیکنان با هم تعامل ندارند.فوتبال بازی گروهی است.اما شما در محوطه جریمه می بینید که بازیکنان به یکدیگر پاس نمی دهند.تیم اصلا برای بازی ها برنامه ندارد.به نظر من همه در این باره مقصر هستند. هم کادر فنی و هم بازیکنان. همه در برد و باخت سهمیم هستند.کادر فنی باید در تمرینات تاکتیک ها را به بازیکنان دیکته کند و بازیکنان هم در زمین تاکتیک ها را ارائه بدهند. ولی ما در پرسپولیس چنین چیزی نمی بینیم.»

محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی پرسپولیس باید عوض شود؟ گفت: «متاسفانه مشکل ما تیم های پایه است.وقتی از مربیان خوب و با دانش در تیم های پایه استفاده نمی کنیم وضع ما همین می شود که می بینید.ما نتیجه گرا شده ایم و به فکر آینده نیستیم.شما تیم امارات را ببینید.چقدر منسجم و خوب بازی می کردند.برای تیم های پایه هزینه کردند و حالا نتیجه اش را دارند می بینند. متاسفاته در تیم های ما نظارت نیست.پرسپولیس بازی های آسیایی را در پیش دارد که با این وضعیت زنگ تفریح برای تیم های دیگر خواهیم بود.شما به تیم های دیگر نگاه کنید می بینید در لیگ کشور خود جزو تیم های بالای جدول هستند اما پرسپولیس کجاست؟ به نظر من کادر فنی هم عوض شود وضع تغییر نمی کند. دایی را عوض کردند درخشان را آوردند اما وضع تغییری نکرد. متاسفانه بازیکنان قدر پیراهنی که می پوشند را نمی دانند و به پولی که می گیرند متعهد نیستند.»

محمد خانی در پایان گفت: «به نظر من باید از مدیریت تا بازیکنان تیم تغییراتی ایجاد شود. بازیکنان نمی دانند الان مشکلاتشان را باید به چه کسی بگویند. متاسفانه تا زمانی که نگاه ما به فوتبال و باشگاه ها نگاه در لحظه باشد وضعمان همین است.باید آینده نگر باشیم تا بتوانیم دوباره به پرسپولیس زلزله برگردیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج