جاباما
۱۷۷۴۵۳
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان +عکس

فرودگاه بین المللی دبی امارات با انتشار گزارش تعداد مسافرانش در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که با پشت سر گذاشتن فرودگاه هیثرو لندن به پرترافیک ترین فرودگاه جهان تبدیل شده است.

ایسنا: فرودگاه بین المللی دبی امارات با انتشار گزارش تعداد مسافرانش در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که با پشت سر گذاشتن فرودگاه هیثرو لندن به پرترافیک ترین فرودگاه جهان تبدیل شده است.

در همین راستا وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی نوشت: براساس آمار انتشار یافته توسط فرودگاه بین المللی دبی، مسافران این فرودگاه با ۶.۱ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۳ به ۷۰ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۶۳۶ نفر رسیده اند.

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان +عکس

در بیانیه فرودگاه دبی آمده است که تنها در ماه دسامبر ۲۰۱۴ (آخرین ماه میلادی) تعداد مسافران این فرودگاه با ۷.۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۶ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۷۳ نفر رسید.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رییس فرودگاه بین المللی دبی در یان رابطه اظهار داشت: دستیابی به این هدف از طریق تجربه ۵۰ ساله و دید بلند مرحوم شیخ راشد بن سعید آل متکوم میسر شده است.

وی افزود: هدف مشترک ما دستیابی به این مساله بود که دبی را تبدیل به مرکز هوانوردی دنیا کنیم و امروز در حال نزدیک شدن به این مساله هستیم؛ خوشبختانه با کمک فضای دوستانه تجاری و زیرساخت های مناسب جهت گردشگری، جذابیت این شیخ نشین به عنوان یک مرکز تجاری در حال افزایش است.

براساس این گزارش شمار مسافران فرودگاه دبی در سال ۲۰۱۴ با استفاده از هواپیماهای پهن پیکر با ۵.۱ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۲۰۸.۳ مسافر برای هر پرواز رسید.

با این حال حجم جابجایی بار در فرودگاه دبی با ۳.۴ درصد کاهش نسبت به سال ۲۰۱۳ از ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۶۲۴ تن به ۲ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۵۷۴ تن رسید.

همچنین پل گریفیس، مدیر عامل این فرودگاه بین المللی اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۵ این فرودگاه با افزایش ظرفیت خود می تواند به ۹۰ میلیون مسافر خدمات رسانی کند که رکوردی بی نظیر است.

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان +عکس

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان +عکس

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی عکس دوم از بالا هواپیمایی از کشور عزیزتر از جانم ایران با نشان زیبا و ملی هما دیدم.خداییش آدم چقدر ذوق میکنه وقتی نشانی از کشورش میبینه.

      پاسخ ها

      • مهدی

        کجاست من که ندیدم؟

      • بدون نام

        این فرودگاه مایه خجالت ایران و ایرانی است.

      • بدون نام

        ردیف سمت راست از پایین بشمار اولی و دومی مال خط هوایی اماراته سومی هم متعلق به پاکستانه و هواپیمای چهارمی متعلق به ایران عزیزمونه

    • بدون نام

      اینایی که منفی دادن خداییش با چی مشکل داشتن؟؟؟
      با هواپیما؟؟؟
      با ایران؟؟؟
      با نشان هما؟؟؟
      یا با خوشحالی این دوستمون؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با عقب موندگی کشورمون. ادم حالش از فرودگاه بین المللی تهران در اتوبان قم به هم می خوره

    • بدون نام

      این فرودگاه های اونا و اینم فرودگاه های درب و داغون ما

    • بدون نام

      ما باید به گذشته مون افتخار کنیم ایرانی که مثل اونا مال پرست نیست به فکر پول باشن همینهایی که هم داریم باید دست برو مون بکشیم ناشکری چیز خیلی بدیه اونا با این کارا دنیا شونو آباد کردن و آخرت و به فراموشی عبادت فراموش نشه برادر اینا چیزای بدرد بخور هست نه چیزای مادی

    • ناشنس

      برای رفتن به امریکا از قطر ایر لاین استفاده می کنم هر وقت به دوحه میرم و فرودگاه اونجا را می بینم تا مدت ها با مقایسه با فردگاه ایران پکرم و غصه می خورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج