جاباما
۱۷۷۶۵۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بازي با مارسلا

ایده‌های جذاب به رنگ سال ۲۰۱۵

پرانرژي، برون‌گرا و قدرتمند. اينها ويژگي‌هايي هستند كه روانشناسي رنگ‌ها راجع به قرمز به ما مي‌گويند. موسسه پنتون هم رنگ سال ۲۰۱۵ را قرمز تيره معرفي كرده است.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015
مجله سیب سبز - تارا ذکایی: پرانرژي، برون‌گرا و قدرتمند. اينها ويژگي‌هايي هستند كه روانشناسي رنگ‌ها راجع به قرمز به ما مي‌گويند. موسسه پنتون هم رنگ سال ۲۰۱۵ را قرمز تيره معرفي كرده است. جالب است بدانيد هر سال قبل از اينكه رنگ سال جديد به‌صورت علني اعلام شود برندهاي معتبر براي آگاهي از آن مبالغ زيادي مي‌پردازند تا بتوانند طراحي‌هاي سال بعدشان را با توجه به همان رنگ انجام دهند و از ساير رقبا عقب نمانند، به همين دلیل هم تعجب نكنيد اگر متوجه شديد با اينكه مدت زيادي از اعلام اين رنگ نگذشته بيشتر برندها طراحي‌هاي جديدشان را مطابق با رنگ قرمز تیره ارائه داده‌اند.

سرعت عمل آنها در طراحي بالا نبوده بلكه از قبل خبردار شده‌اند! اگر شما هم دوست داريد امسال پر از انرژي، برون‌گرا و قدرتمند به نظر بياييد نگاهي به ست‌هاي پيشنهادي ما بيندازيد كه هر كدام رگه‌هايي از اين رنگ محبوب روي بورس را دارند!

جذابيت در تضاد است!

دوست داريد مدلي را به شما معرفي كنيم كه امكان ندارد از مد بيفتد؟ اگر جواب‌تان مثبت است سراغ لباس‌هاي راه راه افقي برويد. اين مدل‌ها چنانچه ساده باشند و تركيبي از دو رنگ هماهنگ، هميشه به كار مي‌آيند و هيچ وقت لازم نيست نگران از مد افتادن‌شان باشيد. براي اين فصل هم مي‌توانيد خيلي راحت روي يك پليور راه راه با خطوط قرمز مارسلا سرمايه‌گذاري كنيد.
قرمز معمولا به رنگ پوست‌هاي روشن، بيشتر از افرادي كه پوست تيره دارند، مي‌آيد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

اگر پوست‌تان خيلي سفيد نيست با يك ترفند ساده مي‌توانيد اين رنگ را به تن كنيد؛ كافي است قرمز را با رنگ‌هاي سرد و خنثي همراه كنيد. در مورد اين ست ما يك شلوار طوسي ساده كه در كمد بيشتر خانم‌ها پيدا مي‌شود را انتخاب كرده‌ايم و بعد هم با انتخاب یک كفش آبي روشني بيشتري به ست داده‌ايم. درنهايت دو انتخاب ديگر هم داشتيم كه نيمه‌رسمي بودن ظاهر شما را بيشتر مي‌كنند؛ ساعت آبي ملايم و گوشواره‌هايي به همين رنگ. گوشواره درست شبيه لوازم آرايش عمل مي‌كند و مي‌تواند تاثيري فوري روي روشن نشان دادن رنگ پوست‏تان داشته باشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

اگر معمولا لباس‏هاي اسپرت مي‏پوشيد و دوست داريد اين ست را هم اسپرت كنيد به جاي شلوار پارچه‌ا‌ي از يك جين سرمه‌ا‌ي تيره كمك بگيريد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ضد یخ بپوشید

اگر دقيقا دوست داريد بدانيد مارسالا چه رنگي است نگاهي به اين ست بيندازيد. يكي از نكات مثبت قرمز تيره اين است كه مي‌تواند ظاهر شما را گرم نشان دهد. به‌خصوص كه در اين رنگ رگه‌هايي از قهوه‌ا‌ي تيره هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اگر دوست داريد زمستان امسال را روي پاشنه مد بچرخيد و در عين حال ظاهري گرم و جذاب داشته باشيد، سعي كنيد يك يا چند قلم از لباس‌هاي‌تان را به رنگ سال انتخاب كنيد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

مراقب يك نكته اساسي باشيد. شما نمي‌توانيد سر تا پا يك‌رنگ بپوشيد مگر اينكه نخست لباس‌تان يكسره باشد، دوم از تناژهاي مختلف اين رنگ يعني سايه‌هاي تيره و روشن استفاده كرده باشيد و سوم بعضي جزئيات ساده روي لباس‌تان رنگي متفاوت داشته باشد. در مورد اين ست، يك كمربند مشكي ساده روي لباس يكسره توانسته تنوع ايجاد كند و در‌نهايت كفشي را در خود جا داده كه تركيبي از دو رنگ هم‌خانواده است.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

براي تكميل آرايش خوب است از كرم پودرهاي روشن و ترجيحا سفيدتر استفاده كرده و رنگ رژلب‌تان را تيره انتخاب كنيد. اين تضاد به زيبايي بيشتر شما منجر مي‌شود. ريمل پر مشكي بزنيد و روي زيبايي چشم‌هاي‌تان تاكيد كنيد.

يك ظاهر متفاوت

شادي‌ها نياز به دعوت كردن دارند و گاهي وقت‌ها كارت دعوت‌شان شبيه لباس‌هايي است كه شما مي‌پوشيد. كافي است نگاهي به رنگ‌هاي به كار رفته در اين ست بيندازيد تا احساس كنيد يك دنيا انرژي مثبت دارند به شما سلام مي‌كنند!

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

زرد، سبز و قرمز رنگ‌هايي هستند كه اصطلاحا به هم مي‌آيند. براي ايجاد كمي تنوع هم مي‌توانيد از تناژهاي كم‌رنگ يا پررنگ هر كدام در زيورآلاتي كه به همراه لباس‌تان مي‌پوشيد، استفاده كنيد. براي مثال، ما ساعت مچي به رنگ قرمزمارسلا را به اين ست اضافه كرده‌ايم تا به آن جان ببخشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

هميشه به خاطر داشته باشيد قرمزهاي چهارخانه جزء زيبا‌ترين مدل‌هايي هستند كه مي‌شود از رنگ قرمز در كمد نگه داشت. حالا چه پارچه شوميزتان باشد و چه كفش زمستاني‌تان!

اين‌طور آرايش كنيد

وقتي ظاهرتان نيمه‌رسمي است نيازي نيست كه خط چشم بكشيد يا از ريمل‌هاي فوق حجم‌دهنده استفاده كنيد. در اين طور مواقع يك سايه گرم اما روشن و زدن ريمل بلند كننده ساده مي‌تواند زيبايي شما را دو چندان كند.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

نكته ديگر توجه به رنگ رژلب است. پيشنهاد ما براي اين ست استفاده از رژ قرمزي است كه رگه‌هايي از نارنجي در آن ديده مي‌شود. اين رنگ انرژي ست شما را چند برابر كرده و به چهره‌تان جان مي‌دهد. مجموعه اين آرايش ظاهري كلاسيك و اجتماعي را از شما به نمايش‌مي‌گذارد.

سپيدبرفي شويد!

در اين روزهاي سرد با احتمال بارش برف نوستالژي سفيد برفي براي خيلي از ما زنده مي‌شود، به همين دلیل هم سعي كرده‌ايم كمي خاطره بازي كنيم و حال و هواي اين فانتزي كودكانه را با سبك و سياق بزرگسالانه به روزهاي جواني برگردانيم.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

يك تاپ يا بلوز آبي كاربني انتخاب كنيد و آن را با دامني به رنگ زرد ست كنيد. مراقب باشيد كه تناژهاي اين دو رنگ به هم بيايند و اين‌طوري نباشد كه يكي‏شان خيلي بي‌روح و آن يكي خيلي پررنگ باشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

اين روزها كيف‌هاي فانتزي زيادي در مراكز خريد پيدا مي‌شوند كه مدل‌هاي مختلفي دارند. پيشنهاد ما يك كيف کوچک و متفاوت است كه شما با استفاده از آن مي‌توانيد اين فانتزي را كامل كنيد. بعد از انتخاب كيف نوبت به انتخاب كفش مي‌رسد. آبي كاربني باز هم انتخاب مناسبي خواهد بود. اگر كفش نوك تيز باشد خانمانه‌تر و اگر جلويش گرد باشد رسميت كمتري دارد. انتخاب با شماست!

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

استفاده از تل قرمز ساده را به خانم‌هاي جوان و مدل‌هاي گلدار يا پاپيون‌دار را به دخترخانم‌هاي نوجوان پيشنهاد مي‌كنيم. اگر رنگ موهاي‌تان مشكي باشد هم همه چيز براي زنده شدن خاطرات خوش كودكي با سبك و سياق بزرگسالي آماده مي‌شود!

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج