جاباما
۱۷۸۰۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوروش: اولتیماتوم به فرکی احمقانه است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: شایعه اولتیماتوم باشگاه سپاهان به فرکی یک شایعه احمقانه است و ما از کار سرمربی تیممان راضی هستیم.

خبرگزاری فارس: رسول خوروش درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار مقابل فولاد گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم اما علی احمدی و شیمبا را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و پسوس و نویدکیا هم مصدومان ما هستند اما خبر خوب برای ما این است که محمدرضا خلعتبری به ما اضافه شده است.

وی ادامه داد: شرایط روحی تیم ما هم خوب است اما هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهند آن را اینقدر بزرگ کنند. ما در تهران و مقابل استقلال در وقت‌های پایانی گل خوردیم و باختیم و مقابل نفت هم با یک خطایی که داور بیخود و بی‌جهت آن را اعلام کرد گل خوردیم و برد را از دست دادیم حتی کارشناسان برنامه نود هم اعلام کردند که این خطا درست نبود اما فوتبال همیشه اینطور نیست و از این به بعد شرایط خوب ما هم بهتر خواهد شد.

خوروش درباره اینکه گفته می‌شود به حسین فرکی سرمربی سپاهان اولتیماتوم داده شده افزود: اینها اخباری است که با آن می‌خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند و از نظر ما این حرف‌ها احمقانه است چون فرکی یک مربی کاربلند و حرفه ای است و ما هم از کار او راضی هستیم.

خوروش در مورد دیدار سپاهان و فولاد در هوای غبارآلود اهواز خاطرنشان کرد: به هر حال این شرایط نه تنها برای ما و فولادی‌ها بلکه برای هموطنان اهوازی هم هست و به نظرم بد نیست در این فضا بازی کنیم تا بدانیم آنها چه می‌کشند.

وی درباره اینکه آیا بازی در این شرایط برای فوتبالیست‌ها ضرر ندارد خاطرنشان کرد: قطعا ضرر دارد اما وقتی سازمان لیگ ما را مجبور می‌کند که در این شرایط بازی کنیم کاری نمی‌شود کرد اما فکر می‌کنم سلامتی مهم‌تر از هر چیزی است و بهتر است که بازی در این شرایط انجام نشود هرچند که دولت باید فکری برای مردم اهواز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج