جاباما
۱۷۹۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی

پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ یک و نیم میلیون گران شد

این روزها با بالارفتن نرخ ارز، قیمت خودروهای داخلی هم از این تغییر بی نصیب نمانده است، همچنان که پژو ۲۰۶ در تیپ های مختلف از این افزایش قیمت بی نصیب نمانده است.

پژو 206 و 207 یک و نیم میلیون گران شد

تماشا: این روزها با بالارفتن نرخ ارز، قیمت خودروهای داخلی هم از این تغییر بی نصیب نمانده است، همچنان که پژو 206 در تیپ های مختلف از این افزایش قیمت بی نصیب نمانده است. به گزارش ایسنا، در هفته جاری تمامی محصولات گروه پژو 206 از نوع گیربکس اتوماتیک با افزایش قیمت رو به رو شدند. کاهش عرضه این خودرو در بازار و افزایش تقاضا برای گیربکس اتوماتیک ازجمله عوامل موثر در افزایش قیمت این خودرو بوده است.

از سوی دیگر هم خانواده 206 یعنی پژو 207 ای فرانسه نیز با رشدی فزاینده همراه شد. این درحالی است که 207 ای اتوماتیک در این هفته بیش از یک و نیم میلیون تومان گران و با قیمتی معادل 23 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خودرو خرید و فروش شد. همچنین نوع دنده ای این خودرو به مرز 19 میلیون تومان رسید.

بازار تندر 90

از بازار تندر 90 نیز خبر می رسد که قیمت این خودرو به دلیل افزایش عرضه ایران خودرو تا حدودی تثبیت شده است؛ به طوری که نوع فول این خودرو 15 میلیون و 700 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود. این درحالی است که تندر 90 پارس خودرو همچنان به دلیل کاهش عرضه، قیمتی بالاتر دارد. البته فعالان بازار به دلایل مختلف تندر 90 پارس خودرو را به مشتریان گران تر می فروشند.


افزایش قیمت سوزوکی گرندویتارا و کیزاشی

از سوی دیگر بازار خودروهای لوکس داخلی در این هفته با افزایش قیمت رو به رو شد. سوزوکی گرند ویتارا در هفته های اخیر به لحاظ قیمت، روند صعودی به خود گرفته است؛ به طوری که سوزوکی کلاس ۸ اتوماتیک در این هفته به ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و نوع نیم فول اماتیک این خودرو در کلاس ۵ اتوماتیک نیز به ۵۱ میلیون تومان افزایش یافت.

سوزوکی کیزاشی محصول جدید ژاپن نیز این روزها به جمع خانواده سوزوکی پیوسته و اکنون قیمت این خودرو در نوع فول اتوماتیک ۶۷ میلیون تومان است. البته این خودرو در ژاپن تولید شده و در حال حاضر جزو خودروهای وارداتی محسوب می شود.

همچنین مگان اتوماتیک اکنون به ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. ماکسیما اتوماتیک نیز با افزایش قیمت به ۴۷ میلیون تومان رسیده است.


اسپورتیج 2012 محبوب می شود

خودروهای وارداتی که در هفته گذشته با افزایش تقاضا رو به رو شدند، در این هفته هیجان هفته گذشته را نداشتند و به عبارتی فعالان بازار خارجی نیز از ایست قیمت خودروهای خارجی می دهند. در گروه تویوتا، محبوب ترین ها پرادو و لندکروز هستند که هریک به ترتیب 120 و 145 میلیون تومان به فروش می روند.

در گروه هیوندا نیز قیمت IX35 و IX55 به 71 و 93 میلیون تومان رسید. البته در این هفته رشد قیمت این دو خودرو متوقف شد.

در گروه کیا نیز اسپورتیج 2012 که این روزها در حال محبوب شدن است، با قیمت 82 میلیون و موهاوی هشت سیلندر نیز به قیمت 95 میلیون تومان رسید، ضمن آنکه محصول معروف کیا یعنی سورنتو نیز در مدل 2012، 80 میلیون تومان قیمت دارد.


اوج گیری پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ تیپ ۶ این هفته با یک میلیون تومان افزایش نسبت به هفته گذشته تا ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین پژو ۲۰۶ صندوق دار اتوماتیک با قیمتی معادل ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. ضمن آنکه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این هفته به ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید و فاصله قیمتی خود را نسبت به بهای کارخانه به ۱/۵ میلیون تومان رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج