۱۸۰۲۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آلبوم جدید مازیار به زودی منتشر می شود

بخش رقابتی در پاپ معنا ندارد!

مازیار فلاحی امسال علاوه بر خوانندگی در سریال پرفروش «قلب یخی» و برگزاری کنسرت های جذاب برای اولین بار پا به عرصه رادیو گذاشت.

بخش رقابتی در پاپ معنا ندارد!

تماشا: مازیار فلاحی امسال علاوه بر خوانندگی در سریال پرفروش «قلب یخی» و برگزاری کنسرت های جذاب برای اولین بار پا به عرصه رادیو گذاشت. علاوه بر این امسال نیز مانند سال گذشته مازیار فلاحی در بخش جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور خواهد داشت.

بخش رقابتی در پاپ معنا ندارد!

اجرای «رنگین کمان» در جشنواره

مازیار فلاحی گفت: «امسال در تاریخ ۲۷ بهمن ماه در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با گروه موسیقی جدید شرکت خواهیم د اشت. در این برنامه ترانه هایی را که سال گذشته و امسال منتشر کرده ام و علاوه بر آن تیتراژ «رنگین کمان» در رادیوجوان و سریال «قلب یخی» استفاده خواهیم کرد. باتوجه به زمان کمی که تا برگزاری جشنواره باقی مانده است در حال حاضر مشغول تمرین با گروه موسیقی جدیدم هستم و به رسم امانت داری آهنگ تیتراژ رادیوجوان را که تا به حال در جایی استفاده نکرده ام با این گروه اجرا خواهم کرد».


ارکستر فلاحی با سرپرستی مازیار

فلاحی درباره گروه موسیقی جدید خود گفت: «برای اولین بار است که با گروه جدید به سرپرستی خودم کنسرت برگزار می کنم. این گروه از ارکستر بزرگ تری تشکیل شده است». او ادامه داد: «در این گروه موسیقی علاوه بر اینکه سرپرستی گروه را خودم برعهده دارم اکثریت بچه هایی که در گروه حضور دارند از دوستان قدیمی در موسیقی هستند».

فلاحی تصریح کرد: «نکته اصلی تغییرات این است که تقریبا 90 درصد بچه های گروه تحصیلات بالای موسیقی دارند و فوق لیسانس موسیقی دارند. مضاف بر آن، چون من شاگرد آقای حمیدرضا دیبازر بوده ام از دوستان دانشگاهی آن زمان و علاوه بر آن هم شاگردی هایی که در دوران آقای دیبازر داشته ام به گروه من اضافه شده اند».

این خواننده درباره جشنواره و هنرمندانی که امسال حضور دارند، گفت: «من برای بار دوم است که در جشنواره شرکت دارم و باتوجه به اسامی چون احسان خواجه امیری، گروه آریان، بنیامین، محسن یگانه و گروه رستاک که در بخش جنبی حضور دارند و آنچه که در جشنواره می بینم قطعا امسال جشنواره ای بهتر و باکیفیت تر خواهیم داشت».


در موسیقی پاپ، بخ رقابتی معنا ندارد

او افزود: نبه نظر من در موسیقی پاپ، بخش رقابتی معنا ندارد به این دلیل که تمام دوستانی که در جشنواره امسال شرکت دارند. هرکدام دارای اعتبار و محبوبیت خودشان هستند و مسابقه دادن خیلی معنا ندارد». او ادامه داد: «شرکت من در جشنواره بیشتر جنبه همکاری دوستانه در کنار هم است و خیلی خوشحال هستم که نحوه برگزاری جشنواره نشان می دهد جشنواره امسال در بخش جنبی کیفیت خوبی دارد».

این خواننده تصریح کرد: «چون قیمت بلیت کنسرت در جشنواره پایین تر است کسانی که قبلا نتوانسته اند در کنسرت ها شرکت داشته باشند خوب است که در اینجا حضور دارند».


بخش مالی جشنواره برای من مطرح نیست

او درباره بودجه جشنواره گفت: «بخش مالی جشنواره برای من مطرح نیست و همین که در کنار دوستانی چن احسان خواجه امیری، آریان، بنیامین، محسن یگانه و گروه رستاک هستم برای من باعث خوشحالی است».

فلاحی ادامه داد: «به خاطر تعویض گروه خیلی سخت بود تا آمادگی لازم برای شرکت در جشنواره را داشته باشیم اما خوشبختانه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد با ما خیلی همکاری شد و همین جا از این دوستان تشکر می کنم که توانستم گروه را به جشنوره برسانم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      سلام خسته نباشید مطلب رو edit کنید نوشتین سیرال حواستون نبوده (سریال)
      با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج