جاباما
۱۸۰۴۹۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تقدیر ویژه یک مرجع تقلید از دولت روحانی

آیت‌الله جوادی‌آملی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله جوادی‌آملی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود.

این مرجع تقلید در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهمور با اشاره به تلاش دنیای غرب و استکبار برای ارائه چهره خشن از اسلام، ملت و نظام جمهوری اسلامی در ۳۵ سال گذشته گفت: ملت ایران در تمام مراحل پس از انقلاب، چهره‌ای معتدل، عقلانی و عزت‌مند از خود ارائه داده است بطوری که امروز دنیا این ملت را با خصوصیات فوق می‌شناسد.

وی ادامه داد: غرب اگر منصفانه نگاه کند، خواهد دید با تمام عناد و دشمنی که نسبت به اسلام به خرج داده و در ماجرای سلمان رشدی و انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز اخیر و تقویت گروه‌های تکفیری مشاهده شد، ملت ایران نماد اسلام رحمانی و اعتدال است.

این مرجع تقلید از دولت خواست تا از همه ظرفیت‌ها برای رونق در تولید استفاده کند و تصریح کرد: کشوری که سرشار از منابع مختلف است باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی بهره‌مند شود.

آیت‌الله جوادی‌آملی ضمن ابلاغ سلام به دکتر روحانی، سفر رئیس‌جمهور را به استان موجب آبادانی بیش از پیش این استان دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حضرت ايت الله جوادي املي در كل بسيار وزين ومومن و ارزشمند هستند .خدا حفظ شان كند.

    • علی اوغلو

      حضرت ایت الله جوادی آملی با ارزوی سلامتی وطول عمرباعزت وبرکت ازدرگاه باری تعالی برای حضرتعالی وکلیه کسانیکه برای رضای خدا بخلق خدا خدمتت میکنند حضرتعالی نیز مستحضر هستید وشخصا نیز درراهپیمائی 22بهمن گذشته حضورداشتید با وجود تبلیغات بسیارکم نسبت به سنوات گذشته حضور مردم به مراتب بیشتر بوده پس مردمحد اقل وظیفه ودین خودرانسبت به پاسداشت انقلاب اداکردند بطوریکه مقام معظم رهبری عمیقا احساسات وایمان مردم دراین باره را ستوده ابراز رضایت وشعف کردند اکنون نوبت بزرگان ودولتمردان است با قطع ید متجاوزین به اموال مردم واختلاس گران پاداش مردم را بدهند تا آنها نیز به عهد وپیمان خود عمل کرده باشند حضرتعای بهترازهمه میدانید اکتفابه تشکرات لفظی ممکن است موجب دلسردی ونومیدی مردم را درپی داشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج