۱۸۱۸۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بزرگترین بازیگر ناکام اسکار کیست؟

هر چند بازیگران بزرگی هستند که تاکنون اسکار نگرفته‌اند، اما گری اولدمن و لئوناردو دی کاپریو در راس این فهرست جای دارند.

خبرگزاری مهر: هر چند بازیگران بزرگی هستند که تاکنون اسکار نگرفته‌اند، اما گری اولدمن و لئوناردو دی کاپریو در راس این فهرست جای دارند.

بر مبنای نظرسنجی سایت رنکر، گری اولدمن بزرگترین بازیگر ناکام در اسکار است. این بریتانیایی که برای بازی در نقش جیمز گوردون در سه گانه «شوالیه تاریکی» هرگز نامزد دریافت اسکار نشده تنها یک بار نامزد دریافت اسکار در سال ۲۰۱۱ برای «بندزن خیاط سرباز جاسوس» شده است.

برمبنای این رای گیری، که با رای ۳۴ هزار نفر ترتیب داده شده، در ردیف دوم این فهرست لئوناردو دی کاپریو جای دارد که تاکنون چهار بار برای فیلم‌های «گیلبر گریپ چه می خورد»، «هوانورد»، «الماس خونین» و «گرگ وال استریت» نامزد اسکار شده اما آن را نبرده است.

بزرگترین بازیگر ناکام اسکار کیست؟

در مکان سوم هم جانی دپ جای دارد که برای «ناکجاآباد» و «دزدان دریایی کاراییب » سه بار از سال ۲۰۰۳ تاکنون نامزد اسکار شده است.

ادوارد نورتون که این دوره نیز نامزد نقش مکمل بود و ناکام ماند، نیز در این فهرست جای دارد و مکان چهارم را به خود اختصاص داده است. او که برای «بردمن» نامزد بود، این جایزه را به جی.کی.سیمونز واگذار کرد.

یان مک کلن، لیام نیسون، رالف فاینس، رابرت داونی جونیور، هریسون فورد و کلینت ایستوود دیگر بازیگرانی هستند که اسکار دریافت نکرده‌اند و در این فهرست جای دارند.

با این حال میزان آرا بر حسب سن و جنس رای دهندگان متفاوت بود و بیشتر زنان جوان دی کاپریو را در مکان اول انتخاب کردند در حالی که مردان بالای ۳۰ سال اولدمن را انتخاب کردند.

آنهایی که اولدمن را انتخاب کردند به مک کلن در مکان بعدی رای دادند، در حالی که آنها که دی کاپریو را انتخاب کردند، ادوارد نورتون را نیز در فهرست خود داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج