۱۸۲۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جشن تولد بازیکنان برای سرمربی راه آهن

دایی با کیک و کادو غافلگیر شد

مراسم جشن تولد ۴۲ سالگی علی دایی جمعه شب و در یکی از رستوران های معروف شیراز برگزار شد و بازیکان راه آهن سرمربی تیمشان را با برگزاری این مراسم سورپرایز کردند.

دایی با کیک و کادو غافلگیر شد

تماشا: مراسم جشن تولد 42 سالگی علی دایی جمعه شب و در یکی از رستوران های معروف شیراز برگزار شد و بازیکان راه آهن سرمربی تیمشان را با برگزاری این مراسم سورپرایز کردند. هرچند شاگردان دایی با کسب یک پیروزی شیرین مقابل فجرسپاسی توانستند بهترین کادوی تولد را به دایی بدهند، اما آنها با هماهنگی محمد جعفری نژاد، سرپرست راه آهن ساعات شادی را برای دایی رقم زدند.

بعد از پایان بازی راه آهن و فجر اتوبوس بازیکنان راه آهن مقابل یک رستوران توقف کرد تا آنها بعد از صرف شام به فرودگاه بروند و به تهران برگردند. اینجا فرصت مناسبی به دست آمد تا سرپرست و بازیکنان راه آهن کیکی را که ازقبل برای تولد دایی در نظر گرفته بودند، روی میز او قرار دهند و همگی سرود «تولدت مبارک» را سر بدهند.

دایی که از اقدام بازیکنان تیمش غافلگیر شده بود با خنده به آنها نگاه می کرد و با صدای بلند از شاگردانش به دلیل برگزاری این مراسم تشکر می کرد. راه آهنی ها بعد از خواندن سرود، یکی یکی با دایی روبوسی کردند و تولدش را به صورت جداگانه تبریک گفتند. بعد از آنها، نوبت به محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه بود که به نمایندگی از همه بازیکنان کادوی تولد دایی را به او بدهد. البته دایی این کادو را در جمع باز نکرد و هیچ کس نفهمید هدیه مدیرعامل به سرمربی چه بوده است!

در این رستوران یک گروه موسیقی هم حضور داشت که برای مشتریان به صورت زنده آهنگ و ترانه اجرا می کرد. این گروه هم با مشاهده جشن راه آهنی ها و با درخواست مشتریان حاضر در رستوران، آهنگ «تولدت مبارک» را اجرا کردند تا جشن تولد دایی حسابی گرم از آب در بیاید. نکته جالب اینکه علی دایی هم از آن جمله افرادی است که دو تاریخ تولد دارد! دایی در اصل متولد 14 بهمن 1348 است، اما تاریخ تولدش در شناسنامه اول فروردین 1348 ثبت شده است. به نظر می رسد پدر دایی برای اینکه او زودتر به مدرسه برود، شناسنامه اش را در نیمه اول سال ثبت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج