۱۸۴۴۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: باید شیخ سلمان را ببینم

رييس فدراسيون فوتبال گفت: کشورهاي آسياي غربي و شرقي بايد در تمامي زمينه ها از تجربيات يکديگر استفاده کنند تا در آينده فوتبال در آسيا رشد خوبي داشته باشد.

ورزش سه: به نقل از فدراسیون، علی کفاشیان درباره جلسه‌ای که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور توسعه فوتبال در کشورهای آسیایی و آسیای شرقی برگزار شد، گفت: در این نشست مسئولین به منظور توسعه فوتبال کشورهای خود مطالبی را مطرح کردند و درباره مشکلات و معضلاتی که بر سر رشد و توسعه این رشته ورزشی وجود دارد به نکاتی اشاره کردند.

وی در ادامه گفت: همکاری کشورها برای توسعه فوتبال در سطح آسیا باعث می‌شود تا بتوانیم در بخش توسعه گام های ارزشمندی را برداریم. در این جلسه یکی از نکاتی که مطرح شد بحث رنکینگ فوتبال در فیفا بود که به مسئولان و روسای فدراسیون‌ها به این نکته اشاره کردم که نباید فقط بحث رنکینگ در نشست‌ها و ارائه خدمات مختلف به کشورها مطرح باشد. درست است که حضور در جام جهانی برای هر کشور مهم است اما نباید صرفا نگاه همه به حضور در جام جهانی و قرار گرفتن در بالاترین سطوح رده بندی فیفا باشد.

رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال پایه، گسترش بخش پزشکی و همچنین فعالیت‌هایی که در فدراسیون فوتبال هر کشور در قسمت آقایان و بانوان صورت می گیرد، نشان از رشد و توسعه فوتبال آن کشور است. باید همه محورها به طور کامل و طبق برنامه انجام شود تا شاهد فوتبال موفق و یا روند رو به رشد باشیم.

کفاشیان در ادامه گفت: در بخش بازاریابی نیز در این نشست مطالبی را مطرح کردیم که بسیار حائز اهمیت بود. ما در بخش بازاریابی به خاطر شرایط اقتصادی موجود در ایران، تا حدودی با مشکل مواجه هستیم که امیدوارم با رفع آن بتوان برنامه‌های خود را در راستای طرح و توسعه فوتبال به خوبی اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون افزود: عوامل ثبات مدیریت در هر کشور که یکی از عوامل مورد نیاز برای فوتبال و توسعه آن به شمار می رود را به اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کردم. معتقدم باید در تمامی زمینه ها، کشورهای آسیای غربی و شرقی از تجربیات یکدیگر استفاده کنند تا در آینده فوتبال در آسیا رشد خوبی داشته باشد.

وی در پایان گفت: فردا به بحرین سفر می‌کنم تا در جلسه ای که با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم درباره میزبانی جام ملتهای فوتبال آسیا توضیحات کاملی را مطرح کنم. معتقدم میزبانی رقابتهای جام ملتهای آسیا باعث می شود تا فوتبال از هر بعدی رشد داشته باشد. روز یکشنبه ۸ مارچ(۱۷ اسفند ماه) نشست هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و قصد داریم تا پیش از آغاز این نشست حتما، توضیحات کاملی را در اختیار شیخ سلمان بگذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج