۱۸۴۵۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند علی دایی از جشنواره فیلم فجر

علی دایی سرمربی راه‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر داماش گیلان درباره تئاتری که یک گروه فرانسوی در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه برده بود و باعث ناراحتی دایی شده بود گفت: من پیش از این هم گفته‌ام که کسی جرات ندارد از آدم‌های سیاسی انتقاد کند

ایسنا : علی دایی سرمربی راه‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر داماش گیلان درباره تئاتری که یک گروه فرانسوی در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه برده بود و باعث ناراحتی دایی شده بود گفت: من پیش از این هم گفته‌ام که کسی جرات ندارد از آدم‌های سیاسی انتقاد کند. متاسفم برای کسانی که در ایام دهه فجر این گونه برنامه‌ها را اجرا می‌کنند در حالی که خودشان اصلا نمی‌دانند دهه فجر و انقلاب چیست و مردم برای چه انقلاب کرده‌اند و ظاهرشان را طوری درست می‌کنند که عوامفریبی کنند. این مسئله بی‌کفایت بودن و بی‌مسئولیت بودن بعضی‌ها را نشان می‌دهد که می‌خواهند به هر قیمتی که شده، میز خود را حفظ کنند. در همه جای دنیا اگر کسی فقط یک روز به کشورش خدمت کرده باشد، او را روی سرش می‌گذارند و به او احترام می‌کنند ولی اینجا فقط دنبال خراب کردن انسان هستند. البته اعتباری که خدا به بنده‌اش داده است را کسی نمی‌تواند خراب کند. من روز به روز دلم بیشتر از این آدم‌ها می‌گیرد ولی مسئله‌ این است که این‌ها کف رودخانه هستند و می‌روند و سنگ‌های درشت باقی می‌مانند. این مسائل هیچ بر روی من تاثیر نمی‌گذارند چون خودم را مدیون مردم می‌دانم و عاشق آن‌ها هستم.

دایی ادامه داد: وقتی برخورد مردم را با خودم می‌بینم که در بدترین شرایط پشتیبان من بوده‌اند، می‌فهمم که آن‌ها خیلی بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان را می‌دانند. متاسفانه برخی مسئولان فقط به میزشان چسبیده‌اند و نمی‌خواهند به هیچ عنوان از پایش بلند شوند. وقتی این گونه آدم‌ها دور می‌گیرند، این می‌شود که یک گروه فرانسوی چنین تئاتری را اجرا می‌کنند و من برای مسئولانی متاسف هستم که اجازه اجرای آن را دادند. متاسفانه وقتی در تلویزیون و در برنامه‌ای که به اسم نمی‌دانم، "فلان بازار" به قهرمان‌ها توهین می‌کنند، دیگر چه کار می‌شود؟ خیلی حرف‌ها را نمی‌شود گفت و بهتر است در دل‌مان باقی بمانند تا تعبیر‌های غلطی از آن‌ها نشود.

سرمربی راه آهن در پایان گفت: من هرگز آدم سیاسی نبوده و نیستم و به هیچ حزب و گروهی هم وابسته نیستم. من فقط به خدا و مردم وابستگی دارم اما نمی‌دانم چرا آدم‌هایی که برای همه چیز و در هر موضوعی مصاحبه می‌کنند، چرا این طور موقع‌ها چیزی نمی‌گویند.

شایان ذکر است اعتراض علی دایی به برگزارکنندگان جشنواره فجر، در مورد استفاده از نام «علی دایی» برای یکی از اسب های تئاتر «اسب سوارها» به کارگردانی «ژانل کلود» از کشور فرانسه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه من نفهمیدم مشکل آقای دایی جشنواره ی فیلم فجر یا تئاتر؟؟؟

    • بدون نام

      اين واقعا وقاحت داره:
      (استفاده از نام «علی دایی» برای یکی از اسب های تئاتر «اسب سوارها» به کارگردانی «ژانل کلود» از کشور فرانسه است.)
      اينه حمايت از يك اسطوره؟

    • مهرزاد

      مسئولین کشور آزادی بیان و با چیزای دیگه اشتباه گرفتن .واقعا متاسفم از این اتفاق

    • ساسان

      متاسفیم برای کسانی که مسئول میدانند خودشان را ولی وظایفه شان را بخوبی انجام نمی دهند. دایی یک قهرمان ملی و اسطوره فوتبال ماست که همه ملت دوستش دارند.

    • رضا

      من واقعا از این موضوع متاسف و ناراحت شدم ولی هر چقدر هم از این مسائل اتفاق بیفتد باز ارزش علی دایی برای ما بیشتر احساس میشود و نه تنها علی دایی کوچکتر نمیشه بلکه بزرگ و بزرگتر می شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج