جاباما
۱۸۶۹۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بهترین لقب برای «رضا عنایتی»

رضا عنایتی مهاجمی است که نزدیک به دو دهه در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و تجربه آقای گلی در لیگ ایران را دارد. عنایتی که چهار فرزند دارد در آستانه سال نو با حضور در خبرگزاری فارس با محمد نوری کاپیتان پرسپولیس عکس یادگاری گرفت و کمی از زندگی شخصی خود توضیح داد.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی مهاجمی است که نزدیک به دو دهه در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و تجربه آقای گلی در لیگ ایران را دارد. عنایتی که چهار فرزند دارد در آستانه سال نو با حضور در خبرگزاری فارس با محمد نوری کاپیتان پرسپولیس عکس یادگاری گرفت و کمی از زندگی شخصی خود توضیح داد.

امسال بعد از چند سال به استقلال برگشتید؟

بعد از ۵ سال و نیم دوری از استقلال به این تیم برگشتم.البته الان وقت آن نیست که بخواهم اتفاقات مربوط به آن زمان را باز کنم اما سال ۹۳ برایم از این لحاظ سال خوبی بود.

تفاوت استقلال امسال و سالیان قبل که شما در آن حضور داشتید چه بود؟

واقعاً جو و شرایط استقلال متفاوت شده است چه از لحاظ نفری و چه از لحاظ فنی، از سالیان گذشته فقط دو سه نفر در این تیم باقی ماندند و بقیه نیستند. استقلال زمانی استقلال می‌شود که مهره‌های خوبی در این تیم حضور داشته باشند و اگر بازیکنان کنونی قدر خودشان را بدانند و متوجه شوند در چه تیمی بازی می‌کنند و چه حساسیت‌هایی روی آنها وجود دارد قطعا می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

بهترین لقبی که طی سال‌های اخیر به شما دادند چه بود؟

دندان پوسیده!

از چه نظر؟

اگر آن لقب را به من نمی‌دادند شاید من ۴ سال پیش از فوتبال رفته بودم. شما ببینید بعد از آن لقب به امارات رفتم سپس به سپاهان برگشتم و این همه سال بازی کردم و امسال در استقلال حضور دارم. پس همانطور که گفتم این لقب به من خیلی کمک کرد. شاید اگر هر بازیکنی دیگری به جای من بود همان سالها از فوتبال خداحافظی می‌کرد اما من ماندم و آنهایی که دندان سالم بودند رفتند و حالا معلوم نیست کجا هستند اتفاقا ۵-۶ سال است در حال جو دادن هستند که برگردند ولی خوشبختانه نمی‌توانند.

اینکه بهترین لقب شما بود،بدترین کدام است؟

خوشبختانه لقب بدترین ندارم و خیالم راحت است. هر شخصی نقطه نظری دارد و آن نظر قابل احترام است، مثلا اگر به حنیف عمران‌زاده لقب بچه غول می‌دهند حتما فکری پشت آن است! (با خنده).

سال ۹۳ در مجموع برای شما سال خوبی بود یا بد؟

فکر می‌کنم سال پر بار و خوبی را داشتم چون بعد از بیش از ۱۰ سال به مشهد برگشتم و در پدیده بازی کردم از سوی دیگر بعد از ۵ سال و نیم هم به تیمی آمدم که سالها دوست داشتم در آن بازی کنم و در همین تیم فوتبالم را کنار بگذارم پس فکر می‌کنم در مجموع سال ۹۳ برایم سال خوبی بود.

به هنگام سال تحویل چه دعایی انجام می‌دهید؟

من فقط آرزوی سلامتی می‌کنم چون مهمترین چیز سلامتی است. اگر انسان تن سالم داشته باشد می‌تواند همه چیز را از خدا بگیرد، آرزوی من برای خانواده‌ام و همه مردم همین است.

شما ۴ فرزند دارید که دو قلو هستند به آنها عیدی چه چیزی می‌دهید؟

فکر می‌کند... طبیعتا پول! بچه های این دوره زمانه دوست دارند همه چیز را به سلیقه خودشان بخرند من هم دوست دارم به آنها پول بدهم که البته کار را برای خودمان هم راحت می‌کند.

در طول هفته چقدر برای خانواده وقت می‌گذارید؟ بیشتر منزل هستید یا بیرون؟

من به جز یکی دو ساعتی که در تمرین هستم در بیشتر مواقع در خانه هستم و جای خاصی نمی‌روم.

تا به حال شده دور هم جمع شوید و با فامیل درمورد فوتبال صحبت کنید؟

اصلاً من با هیچ کس بحث فوتبالی انجام نمی‌دهم.

باجناق هم دارید؟

بله.

این که می‌گویند باجناق فامیل نمی‌شود درست است؟

اصلاً، اتفاقا باجناق فامیل درجه یک است!

چرا؟

به این دلیل که برادرم باجناقم است! (با خنده).

حالا که در آستانه سال نو و پایان سال ۹۳ هستیم یک دروغ ۱۳ بگویید؟

۳ سال دیگر از استقلال می‌روم و در ملوان با آقا فیروز کریمی کار می‌کنم.

چرا؟

این که دروغ ۱۳ بود ولی انصافا آقا فیروز کریمی از مربیان خوب ایران است.

خاطره ای هم از نوروز دارید؟

حقیقتا همه عیدهایی که از خدا عمر گرفته ام برایم خاطره است. از همان بچگی و رفت و آمدهایش تا اینکه حالا در کنار خانواده خودم دور هم جمع می شویم خاطره است. همین که عید حال و هوای انسان را عوض می کند خودش کلی انرژی و انگیزه به انسان می ‌دهد.

شما خاطره ای از مرحوم مهدی نفر دارید؟

البته من با مرحوم نفر رابطه مستقیمی نداشتم اما در برنامه ورزش و مردم و ورزشگاه‌ها او را می‌دیدم و از این طریق نسبت به عملکرد‌ آن مرحوم شناختی نسبی پیدا کرده بودم. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد و جامعه رسانه‌ای دیگر دچار چنین ضایعه‌ای نشوند.

اگر صحبتی دارید در آستانه سال نو به هواداران استقلال بگویید.

فقط از آنها می‌خواهم پشتیبان تیمشان باشند و تا روز آخر دست از حمایت نکشند.ما دوست داریم سال ۹۴ سالی باشد که در کنار هواداران استقلال جشن قهرمانی بگیریم و امیدوارم در این راه تنها نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج