۱۸۷۶۳۱
۵۰ نظر
۹۶۱۱
۵۰ نظر
۹۶۱۱
پ

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

همزمان با آغاز روند نزولی برنامه های شبکه های ماهواره ای لس آنجلسی که از نیمه دوم دهه هشتاد آغاز شد و این روزها به پایین ترین حد خود رسیده، شبکه هایی از قلب اروپا سر برآوردند. این رسانه ها با برنامه هایی متفاوت تر و سرمایه گذاری بیشتر توانستند مخاطبان گسترده تری را به سمت خود جذب کنند. یکی از برنامه هایی که این شبکه ها راه اندازی کردند، مسابقات استعدادیابی خوانندگی بود.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

تماشاگران امروز - وحید لشگری: همزمان با آغاز روند نزولی برنامه های شبکه های ماهواره ای لس آنجلسی که از نیمه دوم دهه هشتاد آغاز شد و این روزها به پایین ترین حد خود رسیده، شبکه هایی از قلب اروپا سر برآوردند. این رسانه ها با برنامه هایی متفاوت تر و سرمایه گذاری بیشتر توانستند مخاطبان گسترده تری را به سمت خود جذب کنند. یکی از برنامه هایی که این شبکه ها راه اندازی کردند، مسابقات استعدادیابی خوانندگی بود.

هرکدام به نحوی در جریان یک مسابقه ظاهرا هیجان انگیز دختران و پسران جوان را شرکت می دادند و ظاهرا بزرگترین هدف آنها هم جذب مخاطب و کسب درآمد بود. برندگان این مسابقات معمولا به چهره معروفی در میان مخاطبان تبدیل می شدند اما شهرت آنها دوامی نداشت. به سرعت محو می شدند و هیچ کس هم نمی دانست سرنوشت شان چه شده است. در این گزارش به بررسی دو مسابقه مهم استعدادیابی خوانندگی پرداختیم و این که برنده های آنها چه رزومه ای در گذشته داشته اند و اکنون چه می کنند.

نکست پرشین استار

شبکه «تی وی پرشیا» از حدود سال ۸۷ فعالیت خود را به شکل جدی با مدیریت «خشایار غیاثی» و شراکت مالی دو نفر دیگر، آغاز کرد. غیاثی که از تهیه کنندگان نه چندان مطرح کنسرت در اروپا بود، از ابتدا با طرح های متفاوتی کار خود را در عرصه تلویزیون آغاز کرد. او از اهمان روزهای آغازین این شبکه ماهواره ای تبلیغات گسترده ای برای یک مسابقه استعدادیابی انجام داد. مسابقه ای به نام «نکست پرشین استار» که گفته می شد با هدف کشف و پرورش استعدادهای خوانندگی راهی آنتن می شود. اما شبکه چندی بعد اعلام کرد که جوایز ویژه ای برای نفر اول این مسابقه در نظر گرفته اند. ساخت یک قطعه به همراه موزیک ویدئو توسط هیات ژوری مسابقه، جایزه نقدی، اعطای اقامت آلمان و حمایت رسانه ای برای ادامه فعالیت موسیقی در اروپا، حتی برای کسانی که خواننده نیستند هم وسوسه انگیز است.

تیزرهای پرزرق و برق و صحبت های اغواکننده و مستمر خشایار غیاثی درباره اهدافش از راه اندازی این مسابقه، برای جوانان، جذاب و برای آنها که نگاه متفاوت تری داشتند، سوال برانگیز بود. جوانان تصور می کردند می توانند مسیر موفقیت را در یک شب طی کنند. درست همانند زمان فعالیت تقریبا شبکه های «ایران موزیک» و «مهاجر» که موج جدیدی از خواننده های پاپ را تحویل جامعه داد. ولی تفاوت در اینجا بود که متقاضیان برای معرفی شدن از طریق آن دو شبکه باید میلیون ها تومان هزینه می کردند تا بتوانند یک موزیک ویدئوی سه دقیقه ای درست کنند. اما ظاهرا برای شرکت در مسابقه نکست پرشین استار فقط باید هزینه رفت و آمد به دبی و اقامت را پرداخت می کردند. این نکته را هم درنظر داشته با شید که در هیچ کدام از آگهی های تبلیغاتی این مسابقه، حرفی از هزینه ها و دریافت مبلغی به عنوان ورودی به میان نمی آمد.

احسان بدخشان- بلاتکلیف در آلمان

نکست پرشین استار ابتدا در خود آلمان برگزار شد و استقبال خوبی از آن به عمل نیامد. زیرا فقط امکان شرکت ایرانیان مقیم اروپا در آن وجود داشت. به همین دلیل مدیران شبکه تصمیم گرفتند اجرای برنامه را به دبی منتقل کنند تا حضور جوانان ساکن ایران را هم در آن آسان تر باشد. ضبط سری اول نکست پرشین استار رسما در یکی از هتل های دبی آغاز می شود. صدها شرکت کننده با پرداخت مبلغ ورودی گه گفته می شد بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ دلار است اجازه حضور در محل برگزاری را پیدا می کنند. آنها باید هنر خود را در برابر داورانی که از فعالان موسیقی لس آنجلسی هستند عرضه می کردند.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

صلاحیت هیات داوری این مسابقه از همان ابتدا زیر سوال بود. همچنین نگاه تند و خصوصا از بالا به پایین برخی از داوران نظیر «رامین زمانی» که یک تنظیم کننده معمولی به حساب می آید در موارد زیادی حاشیه ساز می شد. هر شرکت کننده معمولا دو قطعه بدون موسیقی یا با سازهایی همچون گیتار و هارمونیکا اجرا می کرد. یکی از رموز تفاوت در نکست پرشین استار این بود که از موزیسین های داخل کشور کاری را نخوانید! زیرا هیات ژوری معمولا می گفتند ما خواننده های داخلی را نمی شناسیم.

به هر ترتیب دوره اول این مسابقه در دبی برگزار شد و در مرحله پایانی «احسان بدخشان» رتبه نخست را تصاحب کرد. جوان قائم شهری که توانست با اجرای قطعه «همین امشب» نگاه داوران و مخاطبان را به سمت خود معطوف کند. اما جالب این جاست که او اعلام نکرد این اثر قبلا با صدای «کامران رسول زاده» منتشر شده بود! پس از دوره اول، حجم تبلیغات پیرامون نکست پرشین استار گسترده تر شد و کار به فضای مجازی رسید و هر روز شاهد انتشار لینک دانلود اجراهای خوانندگان این مسابقه در صفحات اجتماعی بودیم. یکی دیگر از حربه های تبلیغاتی غیاثی و یارانش در رابطه با احسان بود. او با سودای شهرت به آلمان رفت و یک قطعه و کلیپ نه چندان حرفه ای و جذاب به نام «می خوامت» برایش تهیه شد.

همین مساله باعث شد تا احسان در نگاه مخاطبان داخلی به عنوان یک پدیده و بعضا ستاره معرفی شود. او در ایام نوروز همان سال، برای اولین بار روی استیج رفت و در کنسرت نوروزی این شبکه که در آلمان برگزار می شد قطعه خود را اجرا کرد. اما دیگر پس از آن هیچ کس اطلاعی از احسان بدخشان نداشت. برخی سایت ها نوشتند که او در آلمان پناهنده سیاسی شده و اجازه بازگشت به کشور را ندارد. گفته می شود این جوان از اوضاع مالی چندان مناسبی برخوردار نیست و به همین دلیل نتوانسته پیگیر فعالیت موسیقی خود به شکل جدی و مستمر باشد. او با خیال ساخت آلبوم، کلیپ، برگزاری کنسرت و حمایت رسانه ای به اروپا رفت ولی اگر به ایران باز می گشت شاید می توانست فعالیت مجاز و رسمی موسیقی را دنبال کند.

رضا شیرکانی- بازگشت به بوشهر

حالا دیگر نکست پرشین استار معروف شده است. جمع کثیری از دختران و پسران ایرانی از اقصی نقاط دنیا خودشان را به دبی رساندند تا در مرحله دوم مسابقه شرکت کنند. آن کلیپ و قطعه ای که برای احسان ساختند خیلی ها را برای شرکت در این مسابقه ترغیب کرد. اما هیچ کس اطلاع نداشت که احسان بازنده اصلی این بازی بوده و مسوولان شبکه رهایش کره اند. زیرا منفعتی برای شان نداشته است.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

این استقبال زیاد باعث شد تا آتش طمع برگزارکنندگان شعله بگیرد و باز هم مبلغ ورودی و هزینه های مسابقه را افزایش دهند. اما برنده دوره دوم تفاوت های زیادی داشت. زمانی که با نام«رضا» در مسابقه شرکت کرد و در پاسخ به سوال گزارشگر تی وی پرشیا با لبخند گفت: «اول می شوم». خیلی ها او را جدی نگرفتند. اما «رضا شیرکانی» که اصالتا بوشهری اس، ترانه های محلی خطه خود را اجرا کرد و در خواندن کارهای فارسی هم موفق ظاهر شد. داوران از او کمترین ایراد را می گرفتند و او توانست به مرحله پایانی راه پیدا کند. او برای شب فینال، قطعه محلی «تش بگیری» (آتش بگیری) را آماده کرده بود. نوع خوانش و تسلط رضا باعث شد تا «خواننده لس آنجلسی عضو هیات داوری» و «وارطان آوانسیان» (از تهیه کننده های لس آنجلسی) به صورت ایستاده این خواننده را تشویق کنند. تمامی حضار هم او را این گونه تشویق کردند اما باز هم رامین زمانی همه چیز را معمولی قلمداد کرد! او طبق روال همیشه از جایگاه منتقد وارد شد و اعلام کرد که آثار و صدای رضا کاملا معمولی و مشابه دیگران است. در حالی که انتظار می رفت برای رضا هم کحلیپ بسازند و در کنسرت ها شرکتش دهند چنین اتفاقی نیفتاد.

او که در کارهایش نشانه های جالبی از تلفیق موسیقی بوشهر با موسیقی غربی را برزو می داد و کار آهنگسازی هم انجام می داد سرانجام به ایران بازگشت. رضا بدون توجه به تعریف و تمجیدهای مرعوب کننده لس آنجلسی ها، تدریس موسیقی و آهنگسازی را در زادگاهش دنبال کرد و شنیده می شود که مشغول ساخت یک آلبوم است. او هنوز و رسما به جمع خوانندگان مجاز کشور ملحق نشده است اما باید طی ماه های آینده منتظر شنیدن این خبر باشیم. جالب است بدانید که رضا شیرکانی در فیلم «پامرغی آمریکایی» که سال ۸۷ در سیمای مرکز بوشهر تولید شد به ایفای نقش پرداخته بود. خواننده و آهنگساز آن فیلم هم خودش بود.

سجاد شادمند- به دنبال کسب مجوز

در دوره سوم این مسابقه خبری از استعدادهای چشمگیر نبود و چهره های خوب نهایتا سه نفر بودند. یکی از آنها که با نام «سجاد» در مسابقه شرکت کرد، اول شد. او جنجالی ترین چهره حال حاضر این مسابقه است، زیرا دست به افشاگری علیه این مسابقه زده. او بیانیه ای منتشر و اعلام کرد که تمامی وعده های این مسابقه برای نفر اول واهی بوده است و به هیچ کدام از آنها عمل نکرده اند. سجاد شادمند این روزها به دنبال اخذ مجوز است و همزمان روند تولید اولین آلبوم مجاز خود را هم دنبال می کند.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

حسین شکری- وضعیت نامعلوم

دوره پنجم این مسابقه با رتبه نخست «حسین شکری» به پایان رسید. در این سری باز هم افت کمی و کیفی از همه جهات مشهود بود و تعداد شرکت کنندگان هم با کاهش چشمگیری رو به رو شد. حسین شکری هم از ایران در مسابقه شرکت کرد و آخرین خبر از او این است که به ایران بازگشته است، اما وضعیتیش هنوز مشخص نیست.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

رحمان- کنسرت در جشنواره موسیقی

پس از اتفاقاتی که برای سجاد رخ داد، میزان محبوبیت این برنامه در بین مخاطبان عادی هم به شکل چشمگیری افت کرد. با این وجود مسوولان شبکه، دوره چهارم مسابقه را برگزار کردند. این بار «رحمان» موفق شد که رتبه نخست را تصاحب کند. شاید جالب باشد بدانید که او به ایران بازگشت و الان یک خواننده مجاز محسوب می شود. اولین کنسرت رسمی او هم چندی پیش در قالب جشنواره موسیقی فجر استان ها و در شهر گرگان روی صحنه رفت.

عاقبت نه چندان خوش ستارگان «نکست پرشین استار»

او که همانند برندگان دو مرحله گذشته به وعده های پوچ «تی وی پرشیا» اهمیت نداده بود چندی پیش در گفت و گویی اعلام کرد: «من پیشنهاد ماندن و فعالیت در خارج از کشور را داشتم. ولی می خواهم در وطنم ایران به فعالیت هایم ادامه بدهم. سپاس ویژه ای دارم از مسوولان موسیقی وزارت ارشاد که این اجازه را به من دادند و از این بابت خوشحالم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fafa

      پس چرا اسمی از آقای شهرام شکوهی نیاوردید که ایشون تو پرشین استار مورد قبول واقع نشد ولی داخل ایران تونست موفق عمل کنه.

    • ليلا

      شهرام شكوهي از همين تي وي پرشيا معروف شد

    • بدون نام

      خوب یکی نیست بگه تو خود ایران از این دست برنامه ها بسازین که جوان ها با وعده های پوچ اون طرفی ها وسوسه نشن...والا

      پاسخ ها

      • سعیده

        ساختن دیگه
        شب کوک!

    • sara

      رضا خیلی خوب میخوند.
      در کل برنامه ی مزخرفیه افتضاح

    • وحید

      برنامه نکست پرژین اشتار برنامه بی نظیری بود.من تموم قسمتهاشو دیدم.آقایان علیرضا روزگار و شهرام شکوهی از اونجا خواننده شدن.مخصوصا یک شخصیت مهربون و بی نظیر مانند آقای امید با داوری منصفانشون انگیزه این دو جوون خوب رو جهت انجام فعالیت موسیقی بیشتر کردن چیزی که واقعا در کشور ما اصلا وجود نداره.چون در کشور ما موسیقی یک چیز بدیه و به عنوان هنر شناخته نشده.در تلوزیون ایران تموم برنامه ها باید در حیطه مذهب باشه در غیر اینصورت اجازه ساخت به اونها داده نمیشه و این باعث میشه که جوونای با استعداد با صرف هزینه های بالا به اونور آب میرن تا شناسونده بشن.در ضمن اینکه در متن خبرتون آوردین یک چنین برنامه هایی جهت کسب درآمد ساخته میشد که چیز بدی نبوده شما اینجور کلید کردین روش.نکنه توقع دارین یک کادر حرفه ای مفتی پاشن بیان داوری انجام بدن.در ضمن هیچ انسانی هیچ کاری رو بدون چشم داشت به پول و سودآوری انجام نمیده.

    • بیتا

      چرا از برنده دوره پنجم چیزی نگفتین؟؟
      مهرداد و میگم...به نظر من مهرداد و رضا واقعا صلاحیت برنده شدن داشتن

    • بدون نام

      من نمیفهمم چرا یاد گرفتیم همش ایراد بگیریم.مثلا باید چیکار واسشون میکردن.همون که رفتن تو مسابقه شرکت کردن معروف شدن واسشون خوبه.همینشم که تو ایران نیست.اینم یهمسابقه مثل بقیه مسابقه هاس.زمینه پیشرفتو واسشون فراهم میکنه .دوست داشتن بعد مسابقه کارشون ادامه میدن.

    • RASA RASA

      انتخاب نفرات فینالیست خیلی مزخرف بودند

    • بدون نام

      همچین گفتنی عاقبت نه چندان خوش فکر کردم خودکشی کردن!

    • فرشید

      تا تو مملکت خودتون همچنین برنامه های جالبی ندارید بیخود به برنامه های دیگه انگ نزنید. در ضمن منظورم برنامه مزخرفی مثل شب کوک نیست

    • ورونيکا

      رضا اسکينى وااااااااقعا زيبا اجرا کرد متاسفم براى عقده هاى داوراتون از جمله اميييييد نظر خيليا از اميد برگشت اميد جان متاسفم برات . رضا جونم مهم مردم ايرانن ک بهترين بودى بهت افتخار ميکنيم على الخصوص مردم غيور لرستان از ارزشاى خودتو پدر محترمت برا ى ما کم نشد. خيلي از شرکت کننده هاتون افتضاح اجرا کردن حق رضاى ما اين نبود

    • رامین

      حداقل اونا به خانم های ایرانی ک صداهای خوبی هم دارن احترام گذاشتن و بهشون بها دادن ک بخونن ولی شما چی تو برنامه های بیخود تو ایران مثل شب کوک اصلا شرکت کننده زن ک هیچی تماشاگر زن هم نداریم تو سالن

    • پیام

      جالب بود که تعداد کسانی که در این بخش پیغام گذاشتند از یک اکثریت جالب توجهی برای انهایی که پیغام ها را م یخوانند برخوردار است و ان اینکه باید برنامه مشابه و در سطح کیفی بالا در ایران داشته باشیم و برای خانم ها هم سهم قایل بشویم بعد در مقام مقایسه یک شبکه دیگر را به چالش بکشید.... حرف تمام و کمال همین است ....العاقل اشاره

    • سوین

      با درود لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد مطلب بذارید.
      نکست پرشین استار یک برنامه خیلی خوبه با کلی بیننده که هر هفته لحظه شماری می کنند تا شاهد مسابقه باشند تا استعداد های جونونای کشورشون رو ببینند و لذت ببرند
      در ضمن دوره سوم و چهارم ک گفتین بیننده کم شده بود دلیلش این بود ک مسئولین محترم با با انداختن پارازیت نمیذاشتن مردم ما راحت برنامه مورد علاقشون رو ببین فقط همین

    • بدون نام

      بايد به خانم ورنيکا بگم ک هر کس به اندازه تلاشش انتخاب شد پس لطفا بي احترامي نکنين خانم نظر داورا اينجور بوده

    • کامران

      با سلام این همه جبهه گیری علیه یک برنامه تلویزیونی واسه چیه؟
      چشم ندارین ببینین یک برنامه موفق بوده و تو جذب مخاطب خیلی بهتر از شبکه های وطنی کار کرده.

      انتقاد خوبه ولی کاری که شما می کنین تخریبه

      مردم ایران مردم فهیمی هستن

      شما کاسه داغ تر از آش نشین واسشون
      هر کی صلاح کار خودشو بهتر می دونه

      واقعا متاسفم براتون

    • بدون نام

      رضا فوق العاده بود حقش نبود واقعا......
      متاسفم

    • بدون نام

      واقعا چجوری این مسابقه رو با منو تو مقایسه میکنین این کجا و اون کجا بعضی شرکت کننده ها اصلا انگار از تو کوچه پیداشون کردن صداهایی واقعا افتضاح توشون هست که من نمیدونم این داورا با چه حسابی اینارو آوردن بالا واقعا واسه داورا متاسفم

    • بابک

      کلا" برنامه بی کلاسیه، داورا از همه تعریف می کنن ، هیچ ایرادی ازشون نمی گیرن، ولی آخر سر اونایی که یه ته صدایی دارن رو حذف می کنن،
      خوانند هاش هم افتضاحن

    • کامبیز

      اقا شبکه سه هم الان مسابقه خوانندگی گذاشت,,,تو برنامه سه شو,,,پنجشنبه جمعه ها پخش میشه ساعت۹شب,,,اقا بنظر من خوبه کشف استعداد بشرطی که به قولشون عمل کنن

    • بدون نام

      سلام. پخش فینال این برنامه چه روز و سا عتی است؟

    • مژگان

      سلام من از طرفدار های سرسخت این برنامه هستم.من در اقایون اجرای خسرو و حامد و مرتضی خیلی خیلی دوست دارم و معتقد هستم بینظیر هستن. در خانم ها شادی شیدا و سارا و کجال دوست دارم ولی حیف که بیشتر این عزیزان حذف شدن.در هر صورت من طرفدار همیشگی شما عزیزان هستم

    • بینام

      بنظرم از برنامه مضخرف استیج که بهتره ,, استیج یه جور نمایشه که همه چیش از قبل برنامه ریزی شدستو همرو گذاشته سرکار , صداهای این برنامه خیلی بهترن

    • علی رضا

      دوست عزیز که فرمودن برنامه منو تو..اتفاقا برعکس گفتی عزیزم..گوگوش عزیز خیلی ماهه اما نه هیئت داورای خوب داره.نه شرکت کننده هاش قوی هستن..چون از ایران نمیرن.بیشترشون لهجه های داچ و پانکی دارن...اما تو نکست پرشن همه خواننده هستن.تو دوره ششم حامد یکی از خواننده های خیلی بزرگی هستش.فقط کاش میرفت فینال..کلا برنامش عالیه..از همه نظر.رحمانم حقش بود تو دوره قبل..خدایی صداش یه پرده از بزرگترین خواننده های ایران بالاتره

    • سارا

      لطفاً اینقدر حسود نباشید و که همه چیز رو زیر سوال میبره از آسمون خدا تا سوسک های ناشناخته زیر زمین....به خودتون فکر کنید شما چه کردید،همه بد شما خوب،شما که خوبی يه همچين برنامه ای بسازید که خانم ها هم بیان بخونن،اگه خیلی مردم سالارید....

    • روناک

      من این برنامه رودوست داشتم حیف تموم شداماازخانوما دوست داشتم سارا ببره ازسبک خوندنش خوشم میومد

    • باران

      به نظر من صداي رافا خيلي قشنگ بود ولي لهجه اي كه داشت مانع بروز ان ميشد
      كاشكي ميتونست به فينال راه پيدا كنه

    • يوسف

      برنامه با حالی بود ولی دست شرکت کنندگان هیچى نمیگيره

    • sahar safaei

      به نظرم صداي بچه ها قوي وكار داورهاي خوب ما سخته.نظر بعضي ها بدرد خودشون ميخوره.

    • بدون نام

      در دوره ششم اگر خشایار غیاثی لباس شادی را می پوشید حتما اول میشد.

    • رکسانا

      خیلی مسابقه قشنگیه. شبکه های ایران که اصلا هم چین برنامه هایی ندارن بعدشم داوران خیلی کارشون درسته که یه هم چین صداهای قشنگی رو برای فینال انتخاب کردن

    • پارسا

      درود
      خانوما هیچکدومشون لیاقت اول شدن رو نداشتن
      خسرو به حق اول شد چون که صداش از همه رقیبا شش دنگ تر بود
      نمیدونم پشت پرده چی بود؛ اما رضا لیاقتش از همه نفرات شرکت کننده بیشتر بود، هم صدای آسمونی داشت و هم شخصیت کم نظیر....
      رضاجان منتظر آهنگ هات هستیم.
      تشکر

    • سید شاهپور

      با حذف کردن فرزاد و حامد خسرو را بی رقیب کردن امیدوارم خسرو درک بالایی داشته باشه که ،حالا!!! بماند!!!

    • سید شاهپور

      کسانی که شرافت دختر و زن ایرانی را نادیده میگیرند اگر صوت داوودی هم داشته باشند باز بازنده هستند و داوران عزیز هم باید در باره دادن نمره این شرافت را در نظر بگیرند مخصوصا امید عزیز که خلیفه صدای خدا در روی زمین است.

    • مژگان

      به نظر من رضا به حق حذف شد.الکی فلسفه بافی نکنید ولی حامد بدشد که حذف شد...ولی ما منتظر اهنگ های حامد عزیز هستیم.درضمن خسرو هم ازنظر شخصیت و هم صدا واقعا تک بود

    • سپیده

      برنامه نکست پرشین استار خیلی قشنگ بود.کلی بیننده داشت اما کاش رضا حذف نمیشد.صدای شادی هم جالب نبود زیاد به نظرم صدای شیدا بهتر بود

    • ثمین

      به نظر من عادلانه قضاوت نکردن اونجا صدا مهمه و ستاره واقعا صدای زیبایی داشت همچنین سارا و شادی اصلا حقش تبود

    • شاهپور

      سلام. خشایار جان اگر ممکنه تا قبل از دوره بعد یکبار دیگر تکرار مسابقه دوره قبل رو پخش کنید. کنید. ممنون.

    • مهدی

      به نظرم ستاره صداش خیلی خیلی خوب بود خیلی بهتر از شادی بود درسته که در اهنگ اخرش اشتباه کرد ولی باز هم حقش بود بیاد بالا و درموردش بی انصافی شد. صداش واقعا بی نظیر بود وحقش بود به جای شادی اول بشه

    • بدون نام

      صدای ستاره همیشه تو یاد من میمونه و بهترین صدایی بود که در عمرم شنیده بودم امیدوارم هرجاکه هست موفق باشه

    • نفس

      سلام به نظر من که خسرو بی نظیره و صدای خیلی خوبی داره ...من خیلی دوسش دارم وبه عشقش فقط برنامه را میدیدم.....

    • بدون نام

      برنامه جالبی بود اما زیاد قضاوتا صحیح نبودن. به نظرم داورا بیشتر به قیافه و پوشش شادی توجه داشتن نه صداش. حامد ورضا واقعا عالی بودن. حقشون نبود. میثم اصلا صدا نداشت

    • پرند

      مسابقه تی وی پرشیا بنظرم کیفیتش خیلی بهتر ازقبل شده، بچه ها همه معرکن وقعطن رضا جزء بهترینهاست ومنتظرم این دوره بیشتر ازقبل میدرخشه.....

    • بدون نام

      پس این جوونها که استعداد دارند باید چیکار کنند تو این مملکت فلاکت وار. مثل شادمهر عزیز که از هر انگشتش یه هنر می بارید اونقدر مسئولا به پر و پاش پیچیدند که بنده خدا مجبور شد بره خارج از ایران. چون تو ایران هیچی نمی شد. اصلا ایشون با رفتنشون کاری کردند که آقا زاده ها به غلط کردن بیفتند و راه رو برای خواننده های دیگه باز کرد و باعث شد که آقا زاده ها بفهمند با گیر دادن و مجوز ندادن چیزی از موسیقی کم نمیشه. لطفا از طرف مردم هم حرف نزنید . حتی اگه جایزه ای هم تو این برنامه ها نباشه همین که استعداد این جوونها رو به مردم نشون میدن دمشون گرم.
      تو ایران اومدند یه برنامه تقلید کنند ((شب کوک)) که باز هم به نظر من قدم خوبی بود . ولی مشخصه که خیلی آقا زاده ها جلوشو گرفتند .

    • محسن

      اصلا این تحلیل شما رو خوندم منقلب شدم!ینی قلبم گرفت!
      برنامه هایی که صدا و سیمای عزیز ما میسازه رو ول کردیم چسبیدیم به شیطان پرستا!به همه تجاوز کردن!ینی همشون!
      پیشنهاد میکنم یه مسابقه ترتیب بدین با داوری حاج سعید طوسی.راه درست همینه.تجاوزی هم در کار نیست.تفاوت فرهنگی شاید پیش بیاد اما همه به سرانجام میرسن

    • بدون نام

      من که میگم شادی به خسرو نظر داشت

    • ماجد

      برنامشون عالیه کلی بیننده داره دمشون گرم دلمون شاد کردن با اهنگها وصداهای قشنگشون

    • مهدی

      ازبرنامه مزخرف ایران بهتره

    • مینا

      در وصف نکست پرشین استار همین بس که عدالت رو رعایت کرده و خانم ها هم اجازه خوندن دارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج