جاباما
۱۸۷۸۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عرضه ۳۰ درصد از سهام بانک مهر اقتصاد

رئیس اداره‌کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از عرضه ۳۰ درصد از سهام بانک مهر اقتصاد از هفته جاری در فرابورس خبر داد.

خبرگزاری فارس: منصور شیخ الاسلام عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراحل قانونی به منظور واگذاری سهام بانک مهر اقتصاد به اتمام رسیده و بر این اساس ۵۱ درصد از سهام آن در فرابورس عرضه خواهد شد گفت: در مرحله نخست که قبل از سال جدید خواهد بود ۳۰ درصد از سهام بانک مهر اقتصاد در فرابورس واگذار می‌شود.

وی بیان داشت: در مرحله دوم واگذاری سهام 21 درصد از سهام بانک مهر اقتصاد در هفته بعد از تعطیلات نوروزی در فرابورس ارائه خواهد شد.

رئیس اداره‌کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با یادآوری افزایش سرمایه بانک از دو هزار میلیارد ریال به ۱۲ هزار میلیارد ریال تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد به عنوان شرکت سهامی عام با سرمایه بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال نزد اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

وی افزود: بر همین مبنا بانک مهر اقتصاد به عنوان شرکت سهامی عام در نظام بانکی به ثبت رسیده و مجوز واگذاری سهام به این بانک داده شده است.

رئیس اداره‌کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد گفت: مجوز واگذاری ۵۱ درصد سهام را در فرابورس به ما داده‌اند که در مرحله نخست عرضه ۳۰درصد سهام این هفته انجام و در بورس واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد به عنوان یک موسسه اقتصادی و مالی ارزشی تاکنون خدمات شایانی را به هموطنان اعطا کرده است تصریح کرد: ارائه 10 میلیون فقره تسهیلات به مردم که سه میلیون آن قرض‌الحسنه بوده است بخشی از خدمات این بانک بوده است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد افزود: بیش از هفت میلیون فقره تسهیلات هم در قالب عقود اعم از مشارکت به افراد متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: طی امسال هم شعب بانک مهر اقتصاد در سطح استان‌های کشور 660 هزار تسهیلات پرداخت کرده است که بهمن امسال تسهیلات قابل ملاحظه‌ای به مشتریان بانک پرداخت شد.

به گفته رئیس اداره‌کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد صرفا در بهمن امسال ۷۸ هزار فقره تسهیلات پرداختی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج